K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2014, 23:01   #11
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Solnedgang Se meddelelser
Jeg har ikke behov for støtte i hverdagen. Den eneste grund til at jeg fik en mentor, var at jeg var for syg (influenza) til at opstarte et andet tilbud. Jeg ved ikke hvad de havde tænkt sig at mentoren skulle kunne hjælpe mig med i forhold til en influenza, men jeg accepterede "tilbudet" fordi jeg reelt ikke havde noget valg. Min sagsbehandler sagde at jeg SKULLE i aktivering nu fordi det var længe siden jeg havde været i aktivering.

Jeg har allerede fundet et andet sted hvor jeg gerne vil i aktivering, så håber at de vil lade mig skifte. Har også allerede skrevet en kladde til dem, men ville lige høre herinde inden jeg sendte det.

Havde håbet der måske var nogen der vidste hvilke rettigheder jeg har, men det lader ikke til at andre har stået i situationen.
Ork kommunerne tror skam en mentor kan fjerne Alle sygdomme...
I min kommune tror de Bla en Mentor kan gøre en mindre Overfølsom overfor Kemi og Parfyme......

Det hedder en Parkering......
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind  
Gammel 25-04-2014, 09:46   #12
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Ork kommunerne tror skam en mentor kan fjerne Alle sygdomme...
I min kommune tror de Bla en Mentor kan gøre en mindre Overfølsom overfor Kemi og Parfyme......

Det hedder en Parkering......
Nemlig

Parkering og billig aktivering som giver Kommunen flere penge i kassen end de bruger, det er dét det handler om. Os er de ligeglade med.
Solnedgang er ikke logget ind  
Gammel 25-04-2014, 10:48   #13
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
sådan er det jo mange gange, men det kan da ikke være billiger, at sætte en mentor på folk, de skal da også have løn
jjsonn er ikke logget ind  
Gammel 26-04-2014, 11:16   #14
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Det kostede 12.000 kr. i alt, at give mig en mentor - det så jeg på henvisningen til den anden aktør. Det er mindre end den refusion Kommunen får ved at sende mig i aktivering. Det er således dyrere at have mig gående uden aktivering. Så jo, det er en god forretning for Jobcentret/Kommunen.

Jeg takker for svarene i min tråd og lukker hermed for debatten
Solnedgang er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension