K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-04-2011, 09:52   #11
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Godt nyt under solen

jeg må indrømme at jeg har været lidt stille her på det sidste, og vil nok stadig være det fremover, men er stadig med på en lurer og komme med svar hvis det er noget jeg ved noget om.......

men nu til det der er sket her i den lille familie.

vi købte som sagt hus for et halvt år siden, og vi er faldet godt til i den lille by vi er flyttet til, den mindste af vores piger er blomstret helt op.......

også skete der noget godt
uden min viden havde sagsbehandleren fra min fagforening kigget på min sag, og rettet henvendelse til forsikringsselskabet som jeg har og havde i 1996 og kørt en sag mod dem,

blev temlig overrasket
da jeg fik et brev fra forsikringsselskabet om at de havde vuderet min sag efter henvendelse fra xx fra 3F, og kommet frem til den afgørelse at jeg er tilkendt en skadeserstatning på kr 1.491.232,87

så alt var jo lutter idyl men så fik man et brev fra kommunen om at erstatningen vil påvirke min ftp.

så jeg henvender mig i banken
for at høre hvad jeg/vi gør.
og det problem løste han hurtig, vi betaler huset, og den forbrugsgæld vi har og resten af pengene sætter vi ind på en lukket konto som ikke må gå med i indtægtsberegning.

og fra banken fik jeg div. papir med til kommunen som viste at det var lovlig nok den måde vi gjore tingen på "så lang næse til kommunen"
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2011, 12:20   #12
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej Fodfolket.

Tillykke med med erstatningen.

Det var godt, at banken lige kunne ordne tingene for jer, så det ikke gik ud over din pension.

Dejligt, at I er faldet godt til i det nye hus.

Simba
__________________
Førtidspensionist pr 1/6-2010
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2011, 12:21   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fodfolket Se meddelelser

og det problem løste han hurtig, vi betaler huset, og den forbrugsgæld vi har og resten af pengene sætter vi ind på en lukket konto som ikke må gå med i indtægtsberegning.

og fra banken fik jeg div. papir med til kommunen som viste at det var lovlig nok den måde vi gjore tingen på "så lang næse til kommunen"
Der er vist noget med, at i skal sørge for, at have bevis på, at huset er betalt med erstatningspenge, så risikerer i ikke, at der i fremtiden kan gøres udlæg i huset (mener jeg det hedder).
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2011, 13:39   #14
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Jeg ved ikke hvad det hedder, men banken har sørget før det Hele
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2011, 13:42   #15
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fodfolket Se meddelelser
Jeg ved ikke hvad det hedder, men banken har sørget før det Hele
Lyder godt... og stort tillykke med erstatningen...
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fatter stadig ikke systemet er sådan.. Guldfax Alt det andet 9 14-04-2011 15:42
jeg fatter det bare ikke!!! Lund Det er da strengt ! 13 15-03-2010 15:17
Jeg fatter ikke en meter hjælp lone t Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 14-01-2010 11:10
Fatter ikke det danske system hagedorn Spørgsmål ang fleksjob 18 05-08-2009 16:32
Fatter det ikke malleaa Fremtiden for fleksjob og førtidspension 21 27-11-2007 13:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension