K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2011, 22:41   #1
Nana M
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2011
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Nana M er ny på vejen
Ansøgning om fleks.

Hej håber at I kan hjælpe. Hvad betyder det arbejde på normale vilkår. Jeg har problemer med at komme op i tid på grund af smerter. Hvor jeg tidligere har arbejdet 37 timer, men dette er umuligt for mig på grund af smerter. arbejder pt. ca 20 timer med ugentlig, da jeg ikke kan varetage en fuldtidsstilling pga. smerterne. Holder en pause som alle andre ansatte og ellers arbejder effektiv i de resterende timer. Hvis man har for mange pauser vil det påvirke min ansøgning, og så er jeg bange for at kommunen ikke vil bevilge fleks, da jeg holder for mange pauser.
Nana M er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 07:16   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nana M Se meddelelser
Hej håber at I kan hjælpe. Hvad betyder det arbejde på normale vilkår.
Mig bekendt betyder det, at arbejde 37 timer uden skånebehov.

Fleks får man jo netop hvis man ikke kan klare et arbejde på normale vilkår.

Jeg kan godt forstår, at du meget gerne vil have fleks, men du skal huske, at hvis du f.eks. klarer at arbejde 20 timer pr. uge og bliver visiteret til fleks, så er det det kommunen forventer, at du kan klare de næste år.

Der er stor forskel på, om man kan klare 20 timer pr. uge i de 3 mdr. en arb.prøvning oftest varer eller om man kan arbejde 20 timer pr. uge de næste 3 år.

Husk at passe godt på dig selv.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunens svarfrist på ansøgning til Fleks. ZikZak Spørgsmål ang fleksjob 3 09-09-2013 12:14
Fleks-job ansøgning? saksen Din historie 4 28-02-2013 22:54
Ansøgning om fleks lige på kanten af starten af den nye reform hboegelund Spørgsmål ang fleksjob 11 06-11-2012 15:43
Måske fleks, eller ikke fleks, mand Spørgsmål ang fleksjob 0 14-09-2011 17:47
Sidder midt i ansøgning til parkeringsskilt og ansøgning til bil! hboegelund Alt det andet 5 10-11-2010 14:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension