K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2013, 12:18   #41
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
KÆMPE stort tillykke med din tilkendelse af ftp.
Så nåede du langt om længe i mål, og først nu kan du se frem til at få skabt RO omkring dig ... det må være en SÅ fantastisk følelse at sidde med
En årelang kamp er nu slut - jeg ønsker dig held og lykke med din fremtid som ftp ... håber du kommer til at nyde det
- jeg er glad for at du fortsætter herinde, du har altid nogle gode svar til os alle herinde, tak for det

fra Mulle11
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 15:05   #42
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Det er jo en superdejlig nyhed :-D
Kanon! Og gået.

__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 16:37   #43
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Tusinde tak igen, igen.

@Florken, når nogle herinde tilkendes ftp. eller fleksjob, så er jeg overbevist om, at det er fordi de har fortjent det. Derfor har jeg som sådan aldrig tænkt at det burde være mig i stedet.

Jeg har heldigvis været heldig, at have penge og leve for ved siden af, det er naturligvis ærgerligt, at det tog et godt dyk i bunken efter nogle år, men endelig er jeg i mål for jeg var lige ved at være bange for at det var en skrue uden ende.

Nu kommer det nye system og som Mtv skriver så aner ikke engang kommunerne hvad det byder. Bla. har det dog gjort at det f.eks kommer bag på alm. mennesker at man f.eks skal hæve sin evt. kapitalpenison for at få kontanthjælp!! Det er så lidt alminelige mennesker ved om systemet, men sådan er det jo nok når man ikke er i det.

Vi må holde fast i hinanden herinde og håbe at vi stadig kan blive ved med at hjælpe også selvom det nye system kun er i "så" fasen og helt uoverskueligt.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 20:58   #44
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Tillykke med pensionen, Enteneller. Dejligt, det endeligt lykkedes for dig. Jeg er så glad på dine vegne.

Hilsen fra Jørgine
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 23:20   #45
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Kære EE hjertelig tillykke med din FP, det var dog sent du fik brevet, når du er tilkendt allerede fra den 1-12-2012, men skøønt din kamp er slut
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2013, 23:37   #46
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det var sku da også sent at du lyk ønskede mig Jasch, men hellere sent end aldrig ikk

Ej det var da meget sjovt ikk`?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 27-01-2013 kl. 23:40.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 11:47   #47
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg tror at jeg er tilkendt pr. 1/12 da der var der jeg blev indstillet af social service. Men umiddelbart er det vidst ikke kutyme (staves) i alle kommuner!??
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 11:55   #48
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja bedre sent end aldrig søde, har ikke haft det store overskud til at læse for meget herinde på det sidste, bliver ved med at ligge syg med feber og infektion - vil ha' forår og varme nu :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 12:35   #49
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej det er det bestemt ikke ÉÉ....

Normalt bliver man først tilkendt pensionen den efterfølgende første i næste måned efter de har truffet afgørelsen...

Det kommer selvfølgelig an på om de har overholdt tidsfrister osv...

Så hvis mødet hvor de har truffet afgørelsen har været i januar måned....ja så er man først tilkendt førtidspension fra d. 1 februar af med udbetaling fra marts måned...

Man bliver ikke tilkendt i den måned man bliver indstillet...medmindre de selvfølgelig træffer aftalen den samme måned...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2013, 12:44   #50
CLM
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2011
Indlæg: 51
Styrke: 13
CLM er ny på vejen
Kære enteneller

TIL LYKKE! ...endelig...

I min egen frygtelige kamp og nedtur, er dine indlæg altid dukket op ved mine søgninger. Der er åbenbart utroligt mange sammenfald i vore historier og forløb. Jeg vil sige tak for den hjælp, jeg på den måde har fået af dig, selv om jeg ikke selv har turdet være så åben.
Jeg syntes derfor, det var dybt uretfærdigt, at jeg fik ftp før dig, og det glæder mig så meget for dig, at du endelig kan sætte punktum i sagen.

Kærlig hilsen clm
CLM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev det min tur. :) solo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2011 12:48
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25
Blev ked af det.... Susanne2412 Alt det andet 10 18-07-2010 10:51
Så blev det min tur til at få et job Bitten Jeg har fået job. 13 04-04-2009 20:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension