K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2013, 02:49   #1
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Reform helvede forude :(

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/05/09/180244.htm

Det kan godt være rød regering er "blå light", men venstre har fået blod på tænderne, så de er "ultra blå" og vil have masse reformer igennem.

(nævnt er f.eks. kontanthjælpsloft, nedsættelse af FTP, genoptagelse af FTP sager)

Det værste er at rød regering har pissed så mange "almindelige" mennesker af, at der nok ikke er en sneboldschance i helvede for at blive genvalgt.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 05:56   #2
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
hej

hvor står det med FTP?
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 09:19   #3
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hejhejhej Se meddelelser
hej

hvor står det med FTP?
Det er en af de ting de har nævnt flest gange at alle skal have genoptaget deres ftp hvis de får magten igen..
Og at vi skal betale for læge besøg og gøres fattige på ftp, og mon ikke de også vil fjerne folkepensionen på sigt.. så kan de rigtig sparke til folk da dem der er syge ikke har en sne bolts chance i helvede for at spare op til alderdommen...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 09:20   #4
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
Ja jeg hørte det os til morgen på tv2 news og jeg ryster ved tanken om det helvede der forventer forude,for ja det skulle ik undre mig det lykkes for løkke at få alt det l..... igennem især når han har den onde dronning(Margrethe vestager) ved sin side og ja Vores elskede JBO som allerede har fået sine meninger igennem.

aldrig har jeg følt mig så magtesløs siden den sk... regering kom til magten og ja de giver jo mere og mere magt til Løkke og co,vi kan vel kun stemme på Enhedslisten i håb om at de får så meget magt at de kan holde Løkke og co i næsen så intet bliver igennemført af de skrækkelig ting,men ja efter den gyser med S/Sf,kan man så stole på om Enhedslisten står fast eller om de os bare siger jaja til tingene lige som Helle og de 40 tyverøver(udtryk lånt af Helenekr)


men jaja man kan håbe det kun kommer til at give dem bagslag ved alt det l... de vil igennemføre, 1: det kommer til at ramme dem selv, 2: der vil blive født mindre børn til at tage vare på dem. 3: danmark går fuldstændig i stå fordi folk bliver nød til at flytte fra danmark for at få et nogenlunde liv(lægerne har jo truet med at flytte til sverige) 4: den høje levealdre vil falde dramatisk for der er ik råd til at gå til læge mere hvad vi nu måske selv skal betale trods de høje skatter.5: ja hvis danmark går i stå så er der ik penge til de(politikerne) kan få deres fede pensioner osv,for så er der ik flere penge!!!!
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 09:32   #5
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
scary shit!

hvis de skære i min pension så er jeg smuttet til bulgarien.

der er ikke kommet noget konkret på bordet?

jeg kan forestille mig alle pensioner bliver gjort midlertidigt, 5 år? kæft det bliver dyrt.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 09:35   #6
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Ikke for at gøre det værre, men jeg har hørt at vand-regingen for en familie kommer til at stige med 80 procent pga der ikke er dækning for den vækst-pakke der lige er vedtaget og som gør det billigere for virksomheder at komme af med deres spilde-vand. Det er den regning vi andre nu skal til at betale
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 09:48   #7
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Thumbs down

Der er ting nok at frygte her i verden. Men jeg frygter altså ikke noget som ikke er sket endnu. Vi skal vel tilbage til fattiggården, til husvildebarakkerne alt det som er blevet revet ned og sløjfet.

Hvis man skal betale for at gå til lægen, ja så kan vi syge jo passende få en sprøjte, for ellers kommer vi jo til at ligge systemet endnu mere til last end vi åbenbart gør i forvejen.

Det har altid været venstres politik at privatisere, det startede med fogh regeringen.

Man kan ikke på den ene side sige at folk skal betale en bondegård for deres lejligheder, og på den anden side sige de får for meget. Hvad f..... er der galt med de mennesker derinde? Har de ingen hjerne? indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 10:22   #8
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jeg håber, at politikerne i deres reform-iver husker på at bevare samfundets "sociale stabilitet". Hvis de fortsætter med at skære ind til benet og foringe velfærden og ydelserne VIL et oprør, eller en "revolution", a la optøjerne i sydeuropa blive virkelighed. Jeg håber virkeligt, at de har dén tanke med... Jeg håber... For ellers frygter jeg for, hvad konsekvenserne ikke bare for den enkelte, men for hele vores ellers så rolige og fredelige land kan blive...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 10:28   #9
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Håber dem, der vil stemme på EL sætter sig ind i hele deres partiprogram. Det er virkelig en revolution af samfundsstrukturen og kan efterlade hele landet i dyb krise. En god blanding med modspil kan formentlig blive positivt. EL kan i flere sammenhæng opfattes meget populistisk og uden jordforbindelse. Desværre.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2013, 11:55   #10
jonah
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2011
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
jonah er ny på vejen
reform helvede

Hej er der nogen der kan lägge et link ind til
det de sagde på tv2 news.
jonah er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Johanne for helvede... Abraxus Politik og Samfund 6 13-09-2013 14:57
Ny reform af FtP? Bato Politik og Samfund 12 14-09-2012 14:19
jeg har været udsat for vold og er igennem et sandt helvede lige nu pjuske Dit og Dat 17 16-03-2009 17:06
Håb forude med handicapkonvention zuza Nyt om loven 0 15-10-2008 17:02
Helvede - hvad er det? Hvor er det? zuza Politik og Samfund 3 24-03-2008 16:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension