K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2013, 21:57   #21
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg vil give Helenekr ret i det hun skriver, og til dig Fallenten87 du spørger om råd

og så når folk prøver at komme med deres gode råd,vejledning og ud fra deres erfaring

prøver at hjælpe dig, så er du meget negativ og bedrevidende, så jeg tror det er

svært at give dig gode råd med på vejen, desværre.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2013, 19:44   #22
Fallenten87
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 46
Styrke: 11
Fallenten87 er ny på vejen
Goddav igen!

Ja, det er meget fint alt det I skriver osv, og I har et langt stykke hen ad vejen, også delvist ret. Problemet er bare, at I sjældent svarer på det Jeg spørger om - Jeg spurgte om, noget i forbindelse med lægevurderinger, statusattester mv - og så begynder I at foreslå behandlingsmuligheder, operationer og stomi'er? Det erindrer Jeg ikke at have bedt om. Jeg spurgte om det var normalt, at man vendte og drejede alting fra sagsbehandlerens side - Jeg efterlyste ikke helbredsmæssigt ligestillede for at diskutere helbredsmæssige brobygningsmuligheder med dem.
Fallenten87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2013, 20:00   #23
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Ja det er normalt at de vender og drejer alting, og ikke tager lægeerklæringer for pålydende..

De er fikserede på at arbejdsprøvninger er den hellige gral, og hvis man ikke kan tåle at blive arbejdsprøvet, har man et problem..

Så uanset at du er lægeligt afklaret og vurderet uarbejdsdygtig, ender de nok med at sende dig i et ressourceforløb 5 år, for at se om tiden og roen gør en forskel.. for de må gerne bare parkere en i 5 år, hvis de vurderer at ro kan påvirke erhvervsevnen positivt. Og den er jo svær at modbevise.

Speciallæger må udtale sig om funktionsevnen - og ikke erhvervsevnen, det har sagsbehandlere ikke altid styr på, så de spørger om ting de ikke må svare på.. og når de så svarer, bliver der set bort fra det i pensionsnævnet.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2013, 21:36   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fallenten87 Se meddelelser
Goddav igen!

Ja, det er meget fint alt det I skriver osv, og I har et langt stykke hen ad vejen, også delvist ret. Problemet er bare, at I sjældent svarer på det Jeg spørger om - Jeg spurgte om, noget i forbindelse med lægevurderinger, statusattester mv - og så begynder I at foreslå behandlingsmuligheder, operationer og stomi'er? Det erindrer Jeg ikke at have bedt om. Jeg spurgte om det var normalt, at man vendte og drejede alting fra sagsbehandlerens side - Jeg efterlyste ikke helbredsmæssigt ligestillede for at diskutere helbredsmæssige brobygningsmuligheder med dem.
PRØV lige at tage en dyb indånding. Du spørger i første tråd, om det er dig eller sagsbehandleren der er tosset. Jeg svarer det må være sagsbehandleren, selvom jeg nu pludselig er kommet i tvivl

Du spørger senere om folks ERFARINGER - og dem får du.

Læs dog hvad folk reelt skriver, i stedet for at gå i selvsving.

Og jow, som du sikkert har bemærket, så er det normal procedure at sagsbehandleren og til dels lægekonsulenten kan opnå en form for kosmisk orgasme ved at pille lægefagligt materiale fra hinanden, og selv komme op med tiltag og muligheder inden for kommunalt regi, der får dig til at vakle i dyb undren, samtidig med, at de føler sig magtfulde og lettet på unaturligt og kvalmende niveau.....

Det kan også være uproblematisk at have en sag. Men så finder man som regel heller ikke vej til K10.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Silkeborg: Hver 3. utilfreds m sagsbehandling buster Politik og Samfund 8 14-07-2011 18:37
Bevilget fleksjob - Hvad nu? elbossen Spørgsmål ang fleksjob 2 04-07-2011 14:11
Utilfreds jobkonsulent bla-bla Politik og Samfund 2 11-06-2009 14:56
Fleksjob - hvad får I i løn?? Cat 72 Spørgsmål ang fleksjob 4 30-03-2009 17:17
Ingen fleksjob - hvad så? sun-lady Manglen på Fleksjob 4 01-07-2008 23:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension