K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2009, 22:39   #1
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Hold da op

Jeg fik lørdag et brev fra Jobcenter Skelbækgade hvor i der var en *kvittering* på at de havde modtaget min klage og ville bestræbe sig på at behandle sagen indenfor 4 uger og hvis det ikke kunne lade sig gøre ville jeg således modtage et nyt brev omkring hvornår min sag så kunne behandles.

Det er ALDRIG sket før at jeg har modtaget sådan et *opfølgningsbrev*, nu har jeg haft klager i Baldersgade i 3 år og de har ALDRIG NOGENSINDE sendt mig et sådant, hvis man ser bort fra den linie de skrev til mig efter henvendelse fra Ombudsmanden...

Tænk at man kan blive så *glad* for at få sådan et brev, i betragtning af at jeg er utilfreds med deres visitationsgruppes afslag på indstilling til pension, men noget virker altså derinde så der kommer jeg nok ikke til at vente i 14½ mdr på (afslaget på) min klage/partshøring som senest i Baldersgade..,
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:47   #2
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Det er godt nok imponerende så stor forskel der er. Min sag ligger i Nyropsgade og jeg har fået en kvittering på alle breve jeg har sendt og de har faktisk arbejdet ret kvikt med hørring...og efterfølgende afslag. Min sag er nu sendt til Ankenævnet og de arbejder endnu hurtigere på opfølgning. Nu må vi så se med afgørelsen. Jeg kører ud til dem og afleverer mine kommenrtarer personligt.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 23:41   #3
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Baldersgade virker underdimensioneret og underbemandet. Jeg var derude, da jeg første gang forsøgte at søge pension (de sendte mig væk med uforettet sag). Det er et lillebitte sted - meget, meget mindre end Nyropsgade f.eks. Der kan ikke være særligt mange mennesker tilknyttet, og dem, der senere fik min sag der (den endte nemlig i Baldersgade alligevel), viste sig at være ualmindeligt inkompetente.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2009, 00:25   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også hørt ind under Baldersgade - værre gedemarked!!
Og jeg kan forstå på flere af jer, at det ikke er blevet bedre siden - nærmest tværtimod!

Nu er jeg så selv tilknyttet Skeldbækgade mht kontanthjælpen, og der lader de mig være i fred, presser mig ikke til noget, kan klare opfølgningssamtalerne via telefonen osv.
Men fik altså ikke god sagsbehandling da jeg søgte førtidspension, der gik over et år på absolut INTET!
Og nu hvor jeg er flyttet til Task force, så er det endnu værre!!!!!

Men SUPER Nusli, du nu i det mindste bliver hørt og forstået - og endda får opdaterende brev. Jamen det er da et skridt i den rigtige retning!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 16:44   #5
Miz
Føler sig hjemme på K10
 
Mizs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 32
Styrke: 16
Miz er ny på vejen
Øv, jeg er også tilknyttet Baldersgade og har kun kritik omkring dem og deres sags"behandling".
Miz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2009, 06:52   #6
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nusli Se meddelelser
Jeg fik lørdag et brev fra Jobcenter Skelbækgade hvor i der var en *kvittering* på at de havde modtaget min klage og ville bestræbe sig på at behandle sagen indenfor 4 uger og hvis det ikke kunne lade sig gøre ville jeg således modtage et nyt brev omkring hvornår min sag så kunne behandles.

Det er ALDRIG sket før at jeg har modtaget sådan et *opfølgningsbrev*, nu har jeg haft klager i Baldersgade i 3 år og de har ALDRIG NOGENSINDE sendt mig et sådant, hvis man ser bort fra den linie de skrev til mig efter henvendelse fra Ombudsmanden...

Tænk at man kan blive så *glad* for at få sådan et brev, i betragtning af at jeg er utilfreds med deres visitationsgruppes afslag på indstilling til pension, men noget virker altså derinde så der kommer jeg nok ikke til at vente i 14½ mdr på (afslaget på) min klage/partshøring som senest i Baldersgade..,
hejsa

jeg vil bare høre om der er en visitationsgrubbe i alle komuner??? en sagsbehandler alene kan også bare indstille en kan hun ikke??
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2009, 00:04   #7
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Jeg er også tilknyttet Baldersgade og jeg ved ikke rigtig om det er positivt eller negativt.

Jeg har ikke talt så meget med min sagsbehandler, kun en enkelt gang da jeg var inde og få lavet min resouseprofil og der virkede hun da sød nok (hun havde faktisk selv været trumlen igennem med sygdom og sygedagpenge, så hun kunne godt sætte sig ind i min sag)
Men det skulle være underligt at jeg ikke fik min kamp med dem også.
Havde dog lidt problemer med dem, da jeg skulle starte på mine sygedagpenge, der var de lidt sløve i bagenden og vil da også sige at dem der står ude i receptionen virker heller ikke som de skarpeste knive i skuffen.

Jeg har så oplevet dem ude i skelbækgade, fordi min kæreste røg derud og det var da nok nogle af de mest latterlige mennesker jeg nogensinde har mødt.
De vidste ikke engang selv hvad der var hoved og hale i deres ting, til sidst må jeg sige at jeg blev lidt spids i munden fordi jeg ikke kunne holde ud at se på folk der ikke kan deres arbejde til fingerspidserne, og specielt når de sidder og har med mennesker at gøre!
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 08:04   #8
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
Det er godt nok imponerende så stor forskel der er. Min sag ligger i Nyropsgade og jeg har fået en kvittering på alle breve jeg har sendt og de har faktisk arbejdet ret kvikt med hørring...og efterfølgende afslag. Min sag er nu sendt til Ankenævnet og de arbejder endnu hurtigere på opfølgning. Nu må vi så se med afgørelsen. Jeg kører ud til dem og afleverer mine kommenrtarer personligt.
Tror det afhænger utroligt meget af sagsbehandleren man er tilknyttet, jeg er også under Nyropsgade, og har været det siden 2002, der sker minus derfra, selvom jeg har lagt beskeder om at jeg vil ringes op når sagsbehandler har tid, så har de endnu aldrig ringet tilbag. eneste breve de har sendt til mig er omkring 3 måneders opfølgning, eller tvungen kursus aktivering. osv. osv. osv.
Jeg kan personligt ikke anbefale nyropsgade.

Men er da godt at du er heldig med den sagsbehandler du har fået tildelt.
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2009, 08:12   #9
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg har hørt til i Skelbækgade, og der hørte jeg heller aldrig noget fra dem, lige på nær de 2 gange, jeg sendte en klage! Der fik jeg også et brev om, at min klage var modtaget og ville blive behandlet inden 4 uger.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hold da op!! CHNEVIDE Alt det andet 2 13-10-2010 15:40
A-hold, - og så er der os andre......... Odenseaneren Politik og Samfund 2 09-05-2009 00:34
Hold dig på måtten buster Dit og Dat 2 07-09-2008 22:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension