K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2009, 06:18   #1
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Razmos avatar-billede

Kære Razmo. Jeg er bare nødt til gøre dig opmærksom på, at jeg kan overhovedet ikke læse dine indlæg i fred, når dit avatar-billede glor på mig samtidigt.

Jeg bliver fysisk dårlig og er nødt til at zappe videre i en allerhelvedes fart, hvis jeg ikke skal ende med hovedet i wc.

Jeg ved ikke om andre har det lige som jeg, og jeg ved heller ikke om det er så vigtigt (for dig), at jeg kan læse dine indlæg... Men hvis der er andre, hos hvem dette avatar-billede fremkalder samme eller lignende reaktion - er det måske lidt synd for os, når du ellers har så mange gode pointer.

Med venlig hilsen
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 09:59   #2
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Kære Razmo. Jeg er bare nødt til gøre dig opmærksom på, at jeg kan overhovedet ikke læse dine indlæg i fred, når dit avatar-billede glor på mig samtidigt.

Jeg bliver fysisk dårlig og er nødt til at zappe videre i en allerhelvedes fart, hvis jeg ikke skal ende med hovedet i wc.

Jeg ved ikke om andre har det lige som jeg, og jeg ved heller ikke om det er så vigtigt (for dig), at jeg kan læse dine indlæg... Men hvis der er andre, hos hvem dette avatar-billede fremkalder samme eller lignende reaktion - er det måske lidt synd for os, når du ellers har så mange gode pointer.

Med venlig hilsen
Selvfølgelig er det vigtigt at man kan læse mine indlæg, ingen tvivl om det.
Min avatar har jeg døjet med at side og fix'e selv, fordi jeg synes det er vigtigt at vise Hjort fra hans sande side

Vi kan godt blive enige om at han ikke just er behagelig at kigge på, men hans ubehagelighed er jo sandheden. Jeg ser også rødt når jeg ser ham i TV, men der er han også så manipulerende at det er til at brække sig over.

Hvad er problemet med billedet?... at det er Hjort, at han er udformet i bedste terminator stil, eller det budskab der står skrevet?

Jeg skifter med mellemrum avatar fordi jeg ønsker at den reflekterer min sindsstemning, og Hjort irriterer mig GRUSOMT lige i øjeblikket.... også i øjebliket. Derfor har jeg valgt at fremstille ham som jeg opfatter ham; hoven, anklagende imod svage og som en magtmisbruger.

Kan du slet ikke se det morsomme i billedet? ... jeg har da fået opfattelsen af at andre fandt den rimelig morsom, og jeg synes det er vigtigt engang imellem at lave lidt sjov med det hele for at komme igennem dagen

Sidst redigeret af Razmo; 07-02-2009 kl. 10:02.
  Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 11:30   #3
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Profilbillede

Avatar-billederne herinde er i mange tilfælde sjove og samtidig meget sigende. Og så er Avatar billederne også en god måde at afspejle vores individuelle holdninger.

Mht. solbrillerne på Razmos avatar har jeg kun en kommentar: jo mere de dækker jo bedre

God dag derude



lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 12:08   #4
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lena Se meddelelser
Mht. solbrillerne på Razmos avatar har jeg kun en kommentar: jo mere de dækker jo bedre

God dag derude

En "dyster" person på et "dystert" billede, er en realitet.

Men Lena har ret, et par store solbriller kunne godt stå alene!

Mvh. Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 13:54   #5
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Kan du slet ikke se det morsomme i billedet? ... jeg har da fået opfattelsen af at andre fandt den rimelig morsom, og jeg synes det er vigtigt engang imellem at lave lidt sjov med det hele for at komme igennem dagen
Som du sikkert selv kender til - virker nogle ting nogengange, lissom udenom fornuften... dvs. man kan langt fra altid lykkes med at forklare sig selv alt det rationelle i, som her - valget af et avatar. Jeg kan simpelthen fysisk ikke tåle at se dette fjæs og min fornuft står totalt af når billedet dukker op. Men en kæmpe klump af kvalme, der strander ved mit strubehoved - skynder jeg mig væk i en fart.

Bemærk, at jeg ikke kræver/beder om noget. Heller ikke om at du skal fjerne billedet for min skyld, vel? Det er kun for at informere om hvordan det kan påvirke nogle, deribland mig selv, at jeg skrev min besked.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 14:31   #6
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Som du sikkert selv kender til - virker nogle ting nogengange, lissom udenom fornuften... dvs. man kan langt fra altid lykkes med at forklare sig selv alt det rationelle i, som her - valget af et avatar. Jeg kan simpelthen fysisk ikke tåle at se dette fjæs og min fornuft står totalt af når billedet dukker op. Men en kæmpe klump af kvalme, der strander ved mit strubehoved - skynder jeg mig væk i en fart.

Bemærk, at jeg ikke kræver/beder om noget. Heller ikke om at du skal fjerne billedet for min skyld, vel? Det er kun for at informere om hvordan det kan påvirke nogle, deribland mig selv, at jeg skrev min besked.
Det ved jeg godt Tante Ana... jeg er bare nødt til at spørge hvad det er der gør det så modbydeligt... jeg kan heller ikke selv tåle synet af manden... bare da jeg faldt over ham i TV i går aftes var jeg ved at slå tre kolbøtter i stolen af lede over ham... men der var han også i sit vandte selvmedlidenheds-flip som han plejer det, når nogen går ham på klingen.

Med avatar'en prøver jeg at få det bilelde frem til offentligheden, som jeg føler han ikke viser... den han er inderst inde... derfor kan jeg kun smile når jeg ser min avatar hehe

Men hvad end manden gir' mig kvalme også til tider, så kommer han ALDRIG til at få mig ned med nakken, om så hans billede skal stå som en kedelig mindepæl om hvor dumt et svin han er...

Derfor, er det jo lidt kedeligt at du har det sådan med avataren, for hvad skal jeg? ... skal jeg finde et nyt, elelr skal jeg stå ved min holdning om, at verden skal se ham som han er i min bevidsthed?

Han forsvinder jo heller ikke af, at jeg sparer dig for synet af ham... desvære... elelrs havde jeg da slettet det omgående fra min PC og velsignet den med vievand bag efter.
  Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 14:54   #7
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Derfor, er det jo lidt kedeligt at du har det sådan med avataren, for hvad skal jeg? ... skal jeg finde et nyt, elelr skal jeg stå ved min holdning om, at verden skal se ham som han er i min bevidsthed?

Han forsvinder jo heller ikke af, at jeg sparer dig for synet af ham... desvære... elelrs havde jeg da slettet det omgående fra min PC og velsignet den med vievand bag efter.
Næ... det skal du heller ikke. Så længe det passer dig, er det så helt i orden. Jeg kan bare vælge "Vis printvenlig version" i Trådværktøj i starten af tråden, og så læse dine indlæg sådan
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 15:44   #8
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Næ... det skal du heller ikke. Så længe det passer dig, er det så helt i orden. Jeg kan bare vælge "Vis printvenlig version" i Trådværktøj i starten af tråden, og så læse dine indlæg sådan
Problem solved!
  Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 16:18   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man har jo mange muligheder i dag...

Man kunne også hvis man ikke vil se diverse billeder....gå ind under sit kontrolpanel http://www.k10.dk/profile.php?do=editoptions og scrolle ned til "Egenskaber for emne visning"

Der kan man jo slå de ting fra man ikke vil se på...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 16:50   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen, du har jo talent, razmo for det bliver da kønere og kønere jo længere tid du får til at øve dig

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tegner "Bistandsland" et korrekt billede af kontanthjælp? fireman Politik og Samfund 19 02-03-2013 12:14
Der tegner sig et billede.. Webmaster Politik og Samfund 77 16-03-2012 12:00
Dagens billede: Bag facaden buster Politik og Samfund 5 17-08-2011 14:34
billede nensypigen Hjælp til Forum Brug 1 23-09-2010 11:57
Hjælp til avatar søges... Silke Dit og Dat 3 17-05-2008 12:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension