K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-04-2006, 17:14   #1
ann
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2005
Indlæg: 23
Styrke: 19
ann er ny på vejen
arbejdsprøvning

HEJ PIA

JAMEN JEG SYNES OGSÅ AT DET LØD MEGET MÆRKELIGT,MEN DET VAR MIN KLOGE JOBKONSULENT,DER SAGDE ,AT HVIS JEG MÅTTE STOPPE MIT FLEXJOB P.G.A AT JEG VAR FOR DÅRLIG TIL DET
VILLE HAN SØRGE FOR,AT JEG KOM I EN ARBEJDSPRØVNING,HVIS MIT ARBEJDE MÅTTE FYRE MIG.
OG SÅ VAR DET HAN SAGDE,AT JEG KUNNE LANDE I GRÅZONEN,HVOR JEG HVERKEN VAR BERETTIGET TIL DET ENE ELLER DET ANDET.
OG JEG ER JO IKKE SÅ MEGET INDE I REGLERNE,DA JEG ELLERS ALTID HAR PASSET MIT ARBEJDE I 15 ÅR INDTIL JEG BLEV SYG.
ann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2006, 22:31   #2
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: arbejdsprøvning

Undskyld, nu er det ikke for at virke "mavesur", og håber ikke du tager det ilde op.

Hvorfor fortsætter du ikke i den tråd du HAR oprettet om samme emne, det forvirrer, og mindsker måske bare din mulighed for svar.

med venlig hilsen

bantam

bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2006, 23:56   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: arbejdsprøvning

Hej ann.

Jeg har tilladt mig at kopiere dit indlæg og flytte den over i den tråd hvor du og PiaB allerede debattere arbejdsprøvning.

Jeg giver Bantam ret i at det kan være et problem at følge tråden og det kan forvirre, samt måske formindsker mulighederne for svar.

Samtidig vil det også lette Pia`s arbejde en del, hvis hun ikke skal sidde og lede rundt i tråde for at finde ud af hvad det enteligt er det drejer sig om.

Det er vigtigt nu hvor vi er så mange, at vi holder allerede oprettet emner i samme tråd,for at gøre det nemmere at følge tråden

Jeg ved ikke lige hvad det er der går galt, men når du allerede snakker med Pia i en tråd, så husk at trykke på knappen der hedder BESVAR, istedet for den hvor der står NYT INDLÆG..


MVH
Hejdien

P.S
Hvis der er noget på K10 du er i tvivl om så er du altid velkommen til at smide en PB
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension