K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2006, 22:12   #11
mille99
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2006
Indlæg: 10
Styrke: 19
mille99 er ny på vejen
RE: 3.sygemelding - hvad nu? Manglende sagsbehandler

Hej Hejdien

Vist HELDIGVIS flg. jeg har fået læst 'baglæns' :

Muligheden for at ansætte en person i et fleksjob med 1/3 løntilskud er bortfaldet. Personer, der allerede er ansat i et fleksjob med 1/3 løntilskud fortsætter dog med dette, indtil der eventuelt sker ændringer i personens arbejdsevne, eller til fleksjobbet ophører.

Hilsen Mille B)
mille99 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2006, 22:40   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: 3.sygemelding - hvad nu? Manglende sagsbehandler

mille99...

Puha he he

Troede da godt nok jeg havde sovet i timen *GG*
  Besvar med citat
Gammel 06-04-2006, 13:16   #13
mille99
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2006
Indlæg: 10
Styrke: 19
mille99 er ny på vejen
RE: 3.sygemelding - hvad nu? Manglende sagsbehandler

Æv - har desværre fået en helt ny ung læge/praktikant, som ikke kan sætte sig ind i min eller lign. situationer. Jeg skal langt om længe have et møde med min sagsbehandler d. 18/4 (samme dag som jeg skal starte på arbejde). Min sygemelding udløber den 16/4. Min ryg er slidt så langt ned, at jeg endnu ikke er klar til at arbejde og så vidt jeg kan 'lure' er min læge ikke parat til at forlænge min sygemelding. Det går langsomt fremad - men har også 'kun' ligget i sengen i 5 uger nu. Jeg ved, at det går helt galt, hvis jeg starter på arbejde. Så kan jeg 'begynde' forfra' med at prøve, at få ryggen 'op ad stå'. Altså er de 5 uger spildt og mange smerter bidt i mig. Er der noget jeg selv kan gøre? Hvad sker der, hvis jeg bare selv opretholder min sygemelding - måske uden lægens samtykke.

Pft.
Hilsen Mille
mille99 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2006, 15:24   #14
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: 3.sygemelding - hvad nu? Manglende sagsbehandler

Hej mille99

Jeg tror bestemt ikke det er en god ide at fortsætte sygemeldingen uden lægens accept, da det måske kan få økonomiske konsekvenser for dig.

Du skriver du desværre har fået ny ung læge/praktikant, hvad menes med det?, er det en midlertidig afløser for din normale læge?, eller er det en fast ny læge??

Hvis det er en ny fast læge og du ikke syntes i er på bølgelænge så er det da bare om hurtigst muligt at skifte læge, det har vi da alle heldigvis lov til, det er jo meget vigtigt i din situation at have en læge man har fuld tillid til, og kan snakke med om sine problemer.

med venlig hilsen

bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2006, 11:08   #15
mille99
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2006
Indlæg: 10
Styrke: 19
mille99 er ny på vejen
RE: 3.sygemelding - hvad nu? Manglende sagsbehandler

Jeg er tilknyttet et lægehus og da jeg skulle have en lægeerklæring til min arbejdsplads, sagde jeg ja til den første ledige tid. *Pratikanten* er en læge, der er i turnus ordning for at blive uddannet til almen praktiserende læge. Desværre ret ny og har lyttet til pressen omkring motion på recept mv - også ok. Men kan slet ikke 'nå' ind til hende. Hvis det drejer sig om, at jeg evt. kommer i karantæne - ja så 'æder' jeg den. Jeg vil ikke 'bombes' 6 uger tilbage mht. mit helbred. Har ikke råd - men det andet er et mareridt.
Hilsen Millle
mille99 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2006, 11:30   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: 3.sygemelding - hvad nu? Manglende sagsbehandler

mille99 sådan et lægehus har jeg også været tilknyttet, og har også oplevet det samme som du (en lægepraktikant der ikke kendte noget til min sygdom men som mente at der nok var nogle andre muligheder og gav sig til at ekspermintrere med min medicin, og har man noget som virker og de vil give noget andet, ja så kan man gå helt i panik)

Jeg ringede til min egen læge i den åbne telefon tid, og forklarede det og hun sørgede for at jeg fik det rigtige medicin, og sagde til mig at for fremtiden skulle jeg sige nej til de andre..

har du tænkt på om du ikke kunne gøre det samme.
ring til din læge forklar det og bed om en ny tid hurtigst muligt, mange gange vil de skrive en lægerklæring hvis ikke de kan nå at se dig inden den skal være afleveret
og de kender din sag godt nok..

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 07-04-2006, 12:24   #17
mille99
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2006
Indlæg: 10
Styrke: 19
mille99 er ny på vejen
RE: 3.sygemelding - hvad nu? Manglende sagsbehandler

Tak Heidien. Vil forsøge. Men min egentlige faste læge, måtte jeg nærmest 'true' for at få en henvisning til en speciallæge indenfor rygproblemer-sygdomme. Men kan jo forsøge igen - at 'puffe' hårdt'
Hilsen Mille
mille99 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Manglende henvendelse fra sagsbehandler Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 14 20-09-2012 08:14
Opsagt fra jobbet og sygemelding i ét år, hvad nu? Hjælp! stefansson Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 26-05-2012 19:46
misvisende og manglende oplysninger i journal hvad gør jeg? diddah Alt det andet 15 25-06-2010 16:42
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad så nu, ny sagsbehandler Jens Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 19-04-2006 17:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension