K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-04-2006, 06:53   #1
trunte
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2006
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 11
Styrke: 19
trunte er ny på vejen
timer i flexjob

HVIS MAN ARBEJDER MERE END DE 15 TIMER MAN ER ANSAT I ET FLEXJOB EKS. HVIS MAN ER PÅ TUR MED NOGEN ELEVER
HVORDAN SKAL MAN SÅ AFSPADSERE DISSE TIMER
EFTER DE 15 TIMER MAN ER ANSAT ELLER EFTER 37 TIMER
trunte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2006, 14:26   #2
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: timer i flexjob

Hej Trunte

Uden at ville lægge hovedet på blokken så må det da være efter dit reelle timeantal.....det vil sige de 15 timer som jo er det du arbejder. Dvs. det du arbejder ud over er fleks og at det skal afholdes inden for de 15 timer du arbejder

eller?

vh
Isch
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2006, 15:16   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: timer i flexjob

Det var underligt svarede på det her indlæg i morges nogen har spist svaret

Nå jeg prøver lige igen.

Når man er ansat i fleksjob og man indvilliger i at tage overarbejde, så er det de 37 timer der tæller, forstået på den måde at hvis du tager med på tur, med børnene så er det dit valg, og du kan derfor ikke forlange at få fri for de pågældene timer :|

Så Isch godt du ikke lagde hovdet på blokken

Jeg har for nyligt selv stillet spørgsmålet og ovenstående var svaret jeg fik.

Jeg fik så det råd, at hvis det var aktuelt at firmaet ville have en flekser til at tage noget overarbjede, så skulle man i fællesskab med sin chef lave en aftale.

feks vil jeg hvis jeg tager flere timer en dag, være temmelig smadret dagen efter, og min aftale lyder så på at jeg møder et par timer senere dagen efter.

Hvis ikke ens chef vil være med til en form for aftale der kan kompensere, så skal du jo huske at du er i din gode ret , til at afholde dig fra ture eller noget der gør dagen længere end det aftalte time antal..

Håber at forklaringen var til at forstå og at det ikke forsvinder igen
  Besvar med citat
Gammel 28-04-2006, 16:12   #4
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: timer i flexjob

Hej trunte

Jeg har det sådan i mit fleksjob, at sker det at jeg skal blive en time eller højst to mere (sker MEGET sjældent), ja så går jeg en eller to timer før næste dag, eller sker det to gange på en uge jeg arb to timer mere, så får jeg en fridag. (arbejder fire timer daglig)

Der er jo en grund til at jeg kun kan arbejde fire timer daglig, og kan straks mærke hvis jeg arbejder mere

Så du skal passe på det ikke sker for tit hvis du ikke kan tåle det, og så sørge for at få tilsvarende fri.

Der er jo også den hage ved det at HVIS man gentagne gange KAN arbejde mere end man er visiteret til, ja så kan kommunen jo genvurdere om man evt kunne sættes op i tid

med venlig hilsen

bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2006, 17:14   #5
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: timer i flexjob

Hej Hejdien....

Ja, godt.....jeg beholder så mit hovede...hvilket er en god ting....er lidt knyttet til detB)

Men synes i grunden det er strengt, da hvis man har en arb. giv. der er meget firkantet kan løbe ind i problemer ved at skulle melde fra f.eks. til ture, der kan jo også ligge et pres fra kollegaer.

vh
Isch
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob timer Abraxus Spørgsmål ang fleksjob 10 23-09-2012 05:39
Timer i Flexjob Martin Clemens Spørgsmål ang fleksjob 2 25-01-2010 18:04
Timer ved flexjob. Emma Spørgsmål ang fleksjob 3 19-01-2009 10:51
timer for flexjob? iben Spørgsmål ang fleksjob 18 24-04-2007 21:32
timer i flexjob trunte Spørgsmål ang fleksjob 1 04-04-2006 21:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension