K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2010, 02:44   #1
Linedk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2010
Lokation: Slagelse
Alder: 38
Indlæg: 5
Styrke: 0
Linedk er ny på vejen
Uha.. jeg er helt NY!!

Hejsa...
Jeg er bare så ny i flekssystemet, som jeg kan være...
Jeg har en psykisk diagnose..
en personlighedsforstyrrelse af borderline-struktur.
Hmm.. næsten inge ved, hva det er, men det er rigtig surt.. hehe
Jeg tænker rigtig meget på, hva jeg kan sige til mine mange sagsbehandlere i Slagelse Kommune for at de kommer nærmere et resultat.. Jeg har været i et praktikforløb i et halvt år i Frederikshavn kommune, men dette kan ikke kune gøre sig gældende ved anvisning for et fleks ... øvbøv...
Jeg tænker på. om der er nogle "gamle" fleks'er, som ved, hva jeg skal prioritere, for at jeg får min sg kørt helt i gennem?...
Linedk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2010, 09:34   #2
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Kære Line

Jeg vil da gerne sige dig et stort velkommen til, jeg er sikker på at du vil finde mange nyttige oplysninger herinde på K10, som du kan bruge på din vej igennem systemet. Og du er altid velkommen til at stille spørgsmål, og hvis ikke den ene kan svare så er der bestemt en anden der kan.

Et lille råd, du har gjort dig selv meget offentlig ved at give navn og email adresse, det er noget vi faktisk advarer imod, da du allerede har tilkendegivet hvilken kommune du er fra, og du samtidig giver din diagnose og dit navn, så er det meget let for din sagsbehandler at kikke dig over skulderen herinde, og det er ikke sikkert at du hen ad vejen ønsker at din sagsbehandler kan følge med i alt hvad du skriver og læser herinde. Og tro mig de følger med herinde, kommunens folk, de spionerer, det er et faktum vi alle er klar over.
Så hvis jeg var dig ville jeg hurtigst muligt fjerne mit navn og min emailadresse, hvis der er nogen der ønsker at sende dig noget privat som andre ikke skal kunne læse så sender vi hinanden private meddelser, en mulighed du også har.

Hvis det er for sent at fjerne dit fulde navn og din email adresse, så kan du bede Webmaster om hjælp, han er meget hjælpsom på dette som på alle andre områder.

Endnu engang et stort velkommen



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helt i vildrede !!! alarm Alt det andet 3 18-11-2010 22:00
Helt til grin! Hammershus Politik og Samfund 18 30-04-2009 21:55
Jeg er gået helt i stå. Dakota Dit og Dat 34 16-01-2009 00:46
Den er helt gal ! Stella Politik og Samfund 0 24-10-2007 10:51
Helt nedtromlet Susanne Jeg er kommet i praktik. 6 06-12-2006 16:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension