K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2012, 15:43   #161
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Øv yanmik, kan godt forstå, du er forvirret

Havde håbet på, at du fik en afklaring eller i hvertfald bare at sagen var klar til videre behandling.

Det var i øvrigt også deres visitationsteam, der vurderede at jeg skulle have en neuropsykologisk undersøgelse, som jeg har været til i dag.

Og jeg aner virkelig ikke, hvad de nu ellers kan finde på, alt peger på fleksjob...

Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 15:47   #162
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
jeg giver dig fuldstændig ret- dette skulle være på et socialfagligt grundlag så hvad laver en jurist i denne sag

"Jeg er totalt forvirret nu, og ved ingenting
En jurist sku ha kigget på min sag og sagt at han ikke mente jeg var berettet til flex, men ville gerne ha flere oplysninger"
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 15:48   #163
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Alt det ved de godt, min jobkonsulent har skrevet det.
Det lykkes mig at være så dum at tage telefonen endnu en gang, dum som jeg var..
Fik et "afslag" i telefonen ( hun kaldte det vejledning) og hun vil ha mig til at trække min ansøgning tilbage snarest, så hun kan sende min sag tilbage til nyropsgade.
Hun siger at jeg skal dyrke motion, gå til fys flere timer dagligt og desuden mente de min sygdom snart forsvinder igen.
Hvis jeg ikke vil det, så vil de ha en generel helbredattest fra egen læge (som ikke behandler mig) så han kan bekræfte det som "juristen" siger..
Jeg er tude færdig og har skrevet til min rådgiver på hospitalet ( det var hun vist ikke så glad for)
Hun siger så, har du skrevet det ned jeg sagde, hvorpå jeg svarer nej, jeg får det vel på skrift???
Nej, dette er kun vejledning, ikke et afslag du kan klage over...
Hun "anbefalede" jeg trak det tilbage, for så kunne nyrops gade jo finde et erhverv til mig.... ( selvom hun er i tvivl om der ikke findes et erhverv jeg kan klare)
For helved da....
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 16:14   #164
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
med andre ord kan sb ikke stå ved det hun siger- dette er en mundtlig afgørelse af at hun ikke vil indstille dig- jeg ville alligevel klage over dette
det lyder som om, hun vil holde dig væk fra sit bord og trækker derfor sagen lææææængst muligt ud. selvfølgelig du kan kræve en afklaring så stå fast
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 16:28   #165
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Min socialrådgiver på hospitalet fatter ingenting, hun siger jeg bare skal fortsætte min ansøgning, hun siger at det er LOGISK at jeg skal ha flex, så det gør jeg!!!
Deres behandling blir sgu da værre og værre, fatter det ikke, troede jeg havde oplevet det værste.
Men nej, er spændt på hvad min jobkonsulent siger, når jeg ringer til hende imorgen og fortæller det.
Tror hun har tænkt at man nemt slipper afsted med det, men nej... jeg er rasende nu..
Og de skal få så mange klager at de ikke ved hvad de skal gøre..
Jeg nævnte at flere sagsbehandlere havde nævnt at jeg var oplagt til flex, hendes svar var, at det vidste de overhovedet ikke noget om og det skulle de ikke udtale sig om inden de havde talt med dem først..
Magen til biiiiib skal man sku lede længe efter !!!
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 16:44   #166
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Yanmik, du kan søge om fleksjob "på foreliggende grundlag", så SKAL de afgøre, om du er berettiget til fleksjob.

Hvis sagsbehandleren har givet "mundtligt afslag" efter selv at vurdere sagen, så bed om skriftlig afgørelse, da du har ret til at klage over afgørelsen.

Kunne du ikk prøve og sige til sagsbehandleren (gerne fra mig hehe), at hvorfor juristen skal bestemme over hende/ham om at afgøre hendes/hans sager... Juristen har altså ikke kompetencen, det er sagsbehandleren selv, der har fået kompetencen til at afgøre og behandle/vurdere sagerne.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 16:50   #167
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
jeg har lige læst den hele igennem igen, jeg fatter intet af din sag, andet end at den igen bliver trukket ud.
du er ikke nærmere et almindeligt job nu-tværtimod at det nu mere end dokumenteret.

jeg tror, at jeg ville møde op på jc i morgen og aflevere en § 17 på det foreliggende grundlag
mod kvittering selvfølgelig (husk at der i kbh kommune er en formular som skal underskrives før de starter en sag).
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 17:10   #168
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Deres behandling blir sgu da værre og værre, fatter det ikke, troede jeg havde oplevet det værste.
Det troede jeg også - i 2003, 2005, 2009, 2010 og 2012, men nej, torturen fortsætter!

Kære Yanmik, lyt nøje til ekseleven, curls og østerbro!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 17:18   #169
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Flexansøgningen er en jeg har forlangt at få, det står også i mine papirer.
Har overvejet §17 meget.
Det er utroligt at en lægekonsulent i arbejdsskadestyrelsen mener jeg ikke kommer på fuld igen og har "for" mange skånebehov til en almindeligt job og kommunen mener noget andet...
Det er smukt at de mener jeg blir rask, det vil jeg hjertens gerne...
Hospitalet mener jeg aldrig blir rask...
Halleluja.... de ved sgu meget...
Tænk det var lige før hun fik mig til at tro på jeg skulle være taknemmelig for jeg overhovedet havde fået revalidering...
Undre mig også meget over at hun ville ha mit svar inden hun gik på ferie, men helst i næste uge...
Hvad fanden skal hun nå...
Og min fremtid... tjaaa det var ikke hendes bord, det havde ikke forstand på...
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 18:50   #170
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Nu har jeg tudet i et par timer, orker det sgu ikke mere... Det hjælper jo ikke noget.
Men mine spørgsmål er nu..

Hun mener at jeg skal forblive på revalidering og blive forlænget for at finde et nyt erhverv hvor jeg kan komme op på fuld tid og det er min jobkonsulent, der skal finde det job.

Min konsulent mener jo allerede nu at det er håbløst, aner ikke hvad hun vil sige om mødet idag.
Kan hun godt skrive til kommunen at det ikke er muligt???
Går ud fra hun skal være kommunens side???
Revalidering er for at komme op på fuld tid, men pt er jeg jo på 12 timer og er blevet anbefalet at gå ned på 8 timer ugentligt, det er jo laaaaang fra fuld tid.

Tror jeg har brug for at der er en der fortæller mig at jeg ikke er ved at blive vanvittig, for intet giver mening.

Føler virkelig min hjerne er ved at eksploderer af at tænke.
Undskyld hvis det er rodet og ikke giver mening.

Skal møde i praktik imorgen, kan dårligt overskue det, er bare en tudemarie og hvad er meningen med praktikken nu...

Psykisk fejler jeg intet skriver hun, tjaaaaa men det kan jeg da hurtigt komme til, bliver jo ikke rask af det her system
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension