K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2015, 12:25   #1
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Sag imod kommunen

Jeg er netop nu ved at kører en sag med nøjagtig denne problemstilling ! Min advokat er sikker på at jeg vinder sagen. Jeg blev fyret fra mit job på gammel ordning januar 2014 og fik nyt 6 dage senere med en lønnedgang på ca. 10000 i måneden . Min advokat siger at jeg skal stilles til yderligere 150000 i erstatning. Min sag skal for retten den 26/2 . Jeg giver besked om hvordan det går. 😀.
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2015, 15:17   #2
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Well done Nielsen 17!

Må man spørge, hvem der betaler for advokaten der kører sagen?




Glem ALDRIG:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2015, 15:32   #3
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Indtil videre er det for egen regning.....men hvis jeg vinder sagen ,hvad jeg håber,tror og beder til er det modparten der skal betale ,så vil jeg få pengene tilbage.indtil nu 20000 kr. Det vil betyde rigtigt meget ,ikke kun for mig ,men for rigtigt mange andre som er endt i en klemme efter fleksreformen er trådt i kraft.
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2015, 01:52   #4
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Hvor er det bare heldigt for dig, at du har mulighed for selv at lægge ud, i første omgang.

Desværre sidder mange andre Borgere med utvetydig dokumentation på lige så klokkeklare lovbrud fra myndighedernes side - men uden økonomien til at sætte kampen i gang.

Så du har ganske ret - der er mange flere skæbner på spil, som en evt dom i din favør kan påvirke positivt.

Held og lykke - vi følger spændt med!



fordi:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2015, 08:12   #5
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Nielsen 17

Ja det er af stor betydning og vigtighed det du er igang med ..

Hvis du vinder må andre kunne høre det samme .
Det er sltså vanvittige beløb det handler om. - hvis man går fra gammel ordning til ny .. Det er svært at finde de penge for rigtig mange ....

Krydser fingre for det lykkedes


Stribe FTP
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2015, 10:58   #6
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg håber du vinder, det BØR du!

Selvsagt man skal have ekstra kompensation, ifølge erstatning, da den jo netop er udregnet pga tab. Når dette tab bliver større end beregnet, bør man selvsagt kompenseres yderligere!

At det overhovedet er lykkes at lave denne helt urimelige flekslov om således, at man bliver underkompenseret, er formodentlig ulovlig set udfra den oprindelige lovtekst! Herunder hele princippet om lige vilkår til og på arbejdsmarkedet!

held og lykke

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 16:03   #7
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
nyeste opdatering i sagen :

Jeg har fået afslag på fri proces

Min advokat mener at de samlede omkostninger løber op i max 90000,00 kr. som jeg så skal betale hvis sagen tabes.

Både han og jeg mener der er en chance for at jeg kan vinde og derfor har jeg besluttet at lade sagen kører videre for egen regning (med forhåbentlig tilbagebetaling NÅR jeg VINDER !!!!! )

På mandag den 16/3 vi min advokat mødes med repræsentanter for modparten og ask og drøfte det videre forløb.

Jeg vil forsøge at holde jer opdateret hvis det har interesse.!?

Det bliver en omkostningsfuld og sej kamp som jeg mener SKAL kæmpes så kryds fingre ;-)
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2015, 19:10   #8
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Du har fået afslag på fri proces men med hvilken begrundelse ?

OBS. Jeg troede nielsen17 var trådstarter men det er Fbr.
Jeg vil foreslå nielsen17 at fortsætte i egen tråd. Det fortsatte forløb er interessant.

Sidst redigeret af lgkh62; 11-03-2015 kl. 20:45. Årsag: Fbr er trådstarter
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2015, 00:33   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har flyttet tråden til selvstændig tråd...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2015, 13:29   #10
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Men husk endelig, en advokat er et firma, der ofte er interesseret i en indtægt og angiver, at der absolut er lys forude, selvom der ikke er.
Fint du kører sagen, men lyt endelig til din mavefornemmelse. Det er aldrig advokaten, der mister penge.
En del advokater lever ok med dårlig advokatskik - desværre.
Held og lykke. Håber du har fat i en af de gode.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension