K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2018, 15:52   #31
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Jeg hjælper jo måde her inde og i fb grupper.
Her inde synes jeg det sker langt mere roligt.
Ment på den måde, at hvis jeg dukker op til en tråd på fb, så er der ofte allerede en masse, der har skrevet forkerte svar.
Så føler jeg lidt at jeg skal hen og rette på 20 forskellige fejl. Samtidig med at trådstarter sidder og er super forvirret, for hvilket svar er så det korrekte?
Jeg ved godt at jeg ikke burde, men ofte bliver jeg frustreret, hvis jeg ikke ved om trådstarter er gået derfra med et forkert svar, fordi mit svar kom for sent eller lignende.

Jeg ved godt at jeg ikke er ekspert, men mange fb svar bygger ofte på egne oplevelser.
Og det ved vi jo godt ikke altid kan bruges som svar. Enten fordi denne oplevelse måske ikke fulgte loven, eller fordi den anden persons situation er anderledes og derfor ikke kan sammenlignes.
Dette sker netop især med satser, som jeg især har sat mig ind i.

Jeg tror at fb er blevet et sted, hvor man bare smider et svar afsted. I god mening selvfølgelig!! Mens her, det er som om man tænker lidt mere over sit svar, fordi det er et forum og ikke fb.

Forstå det endelig ikke som om jeg skælder ud på folk der svarer forkert. Ingen gør det jo af ond mening. Jeg savner bare virkelig at folk måske kan henvise til en kilde, der kan underbygge deres svar.
Jeg prøver for så vidt muligt selv at henvise til kilder, hvor det giver mening.
Og hvis jeg ikke har lagt en kilde ind, håber jeg at folk selv spørger til det, efter behov.
Det er selvfølgelig slet ikke alle, der har overskud til at sætte sig ind i kilden, det er jeg godt klar over.
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2018, 08:41   #32
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Jeg tror at fb er blevet et sted, hvor man bare smider et svar afsted.
Lige præcis også min opfattelse, og kun fordi de kan.

Jeg holder mig langt væk fra sider på fb, der omhandler sociale problemstillinger, simpelthen fordi jeg ved, at jeg også vil blive vildt frustreret over alle de forkerte svar.

Derudover, så svarer de fleste på fb uden at læse de foregående svar, så ofte kan man se flere ens svar lige under hinanden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2020, 08:53   #33
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
K10 blev sat i Verden for at blive overflødig......

..... hvor Web og Hejdien for mange år siden ønskede at hjælpe, bare nogle få.

Uddele deres egne erfaringer med fleksjob. Beskrive de ulovligheder, de selv blev udsat for.

Bare hjælpe nogle få og så lukke ned i igen.

Men udviklingen har desværre fastholdt behovet for k10, hvor der i dag, ca 15 år efter begyndelsen, til stadighed findes ca 3 - 400 besøgende døgnet rundt.

Mennesker, som gør brug af denne vidensbank.

Tilsyneladende stille færre spørgsmål på k10, men det skyldes muligvis at de gennem søgefunktionen kan få svar og hjælp til deres situation.

Jeg fornemmer, at der desværre stadig er brug for k10.

Facebook er et frygteligt medie at råde andre om.

Men på k10 ved vi erfaringsvis, at når man har fået svar på et spørgsmål, dukker der 2 - 3 andre spørgsmål op, hvor der er tid til at vedblive med at hjælpe i sociale sager.

Sociale sager, som i den grad er blevet vanskelige at navigere i, med lovgivning de færreste forstå.

Principafgørelser, som går imod Folketingets love.

Embedsmænd og organisationer fortolker og igangsætter ulovlige sagsbehandlinger, hvor syge og handicappede bliver kastet ud i deres livs orkan.

Lad os sende Web og Hejdien en varm tanke, fordi de gav sig tid til at hjælpe andre.

K10 er blevet stueren.

https://www.k10.dk/showthread.php?t=13942

Bedste hilsner til Web & Hejdien og alle andre på k10.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 19-05-2021, 15:19   #34
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Den 19 maj 2021 kl 1517

Har vi 3 medlemmer og 3.630 gæster.

Flest brugere online nogensinde var 9.800, 17-05-2021 kl. 00:50.

Behovet for k10 er stadig massivt.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 25-05-2021, 04:44   #35
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 17
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Har vi 3 medlemmer og 3.630 gæster.

Flest brugere online nogensinde var 9.800, 17-05-2021 kl. 00:50.

Behovet for k10 er stadig massivt.


Hilsen Peter
ja utroligt hvor dødt der er blevet herinde !

jeg var utrolig glad for forummet i perioden op til jeg blev tilkendt FP i 2011 .
held ok lykke håber det kommer op og stå igen !
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvilken kaffe byder du uventede gæster? nemesis Politik og Samfund 33 07-03-2013 13:26
Gæster i 2 eller 3 mdr. næsebjørn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 17-03-2011 10:28
Journalister, politikere, gæster...... phhmw Alt det andet 0 05-07-2010 16:43
Kære gæster på k10 ... @PerChr Dit og Dat 8 02-03-2009 00:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension