K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2007, 21:21   #81
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
nu fatter jeg simpelhen ikke en skid, retter sagt

efter at have rodet med det, som jeg fik i lørdags som agtindsigt,
hvor der var/er 2 af det fleste, og der stadig ikke var mit sidste afslag fra kommunen med

kom jeg til at tænkte på, gad vide hvordan det ser ud , det som de har sendt ind til beskæftigelsesankenævnet.

LO ringede for mig til beskæftigelsesankenævnet og de

siger de ikke har modtaget noget fra min kommune

selv om kommunen har sagt til mig to gange at det er sendt vidrer og ham fra ny chance har også fået det ad vide at det er sendt.

Lo vil så finde ud af hvor det så er sendt hen, om det enligt er sendt eller hvad

men dette må jeg ventet på at få svar på i morgen , når jeg skal snakke med LO igen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2007, 00:40   #82
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det burde da ligge et eller andet sted hos Statsforvaltningen... måske i det sociale nævn, hvis kommunen endnu ikke har opdaget, at det skulle være sendt til beskæftigelsesankenævnet.

Det er da utroligt, hvad du skal gennemgå.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2007, 13:03   #83
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg ved desværre heller ingenting i dag

hende jeg har ved LO er syg i dag desværrer
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2007, 11:38   #84
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
det som er sket er at min sag, er at den ikke er sendt vidre til beskæftigelsesankenævnet

der er sket en meget stor fejl, kommunen selv troede at den var sendt

men kommunen har rettet fejlen i denne uge så nu skulle den være sendt ind , så de kan afgøre den.
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2007, 15:48   #85
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Laver lige en test her
Den er godkendt af Webmaster
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2008, 12:21   #86
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
test om jeg kan skrive uden at blive smidt af ,
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 11:23   #87
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Jeg har stadig store problemer med at logge ind og når jeg kommer ind kan kun lige bruge hurtigt svar boxen
og det er heller ikke lige altid den vil.

jeg prøver lige at skrive en opdagtering.


Min anke om afslag på førtidspension kom ind til beskæftigelsesankenævnet for anden gang, også den kom tilbage til kommunen.

denne gang var det min resuseprofil det var galt med, og nævnet har kaldt kommunens afgørelse ugyldig

kommunen skal for 5 gang se på sagen igen.

fatter ikke den kommune snart kan få styr på deres sager, det kan sq ikke passe at de skal have den sag tilbage for anden gang, mon de bliver klogere og får styr på sagen?

jeg trivler, jeg vil bare gerne have en ordenlig sagsbehandling af min sag....

Hvor der det bare hårdt ,at blive ved med at blive trukket rundt med.

er sq bare så træt af det.
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 11:34   #88
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej peacock.... dejligt at høre fra dig igen, men sikke noget møg.

Man skulle tro, de gjorde det med vilje.

Hvis jeg var dig, så ville jeg klage videre til Ankestyrelsen, da det ikke kan være rigtigt, at de IKKE kan finde dit forsørgelsesgrundlag - efter 5 gange.

Det må da være en principiel sag, at du IKKE kan få afgjort dit forsørgelsesgrundlag efter SÅ LANG TID!!! Og efter så mange forsøg!!!

Jeg er bare så vred på dine vegne.

Krydser fingre for dig.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 12:47   #89
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja man bliver vildt forarget når en kommune kan have så meget rod i sagerne og være så elendig til at udføre opgaverne... det skriger simpelthen til himlen
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2008, 13:13   #90
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jubii nu kan jeg sq skrive her inde

har igen opdatering

jeg skal nu i gang med at opdatere resuse profilen sammen med en fra ny chance, som beskæftigelsesankenævnet har skrevet vi skulle.

men kommunen vil nu at jeg skal i arbejdsprøvning, på et reva center, har det ikke særlig godt da trykket i mit hovede er stegen igen, så jeg er meget i trivel om jeg enlig er helbred mæssigt klar til en arbejdsprøvning

ved ikke hvad jeg skal gøre, LO siger at de først skulle lave resuse profilen og ud fra den se om jeg er i stand til en arbejdsprøvning, men kommunen og ny chance vil lave resuse profil og arbejdsprøvning på en gang

det hele skulle starte på mandag hvor ny chance manden kommer hjem til mig og vil skal starte på resuse profilen, og så regner jeg med at få noget mere ad vide om den arbejds prøvning
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension