K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2009, 18:18   #11
tigger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Indlæg: 33
Styrke: 16
tigger er ny på vejen
ja, jeg har fået et brev 18/3 vedr varsling om sygedagpengestop

men mon ikke min fagforening tager hånd om det når de får sagsakterne

Sidst redigeret af tigger; 31-03-2009 kl. 18:21.
tigger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 18:29   #12
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tigger Se meddelelser
ja, jeg har fået et brev 18/3 vedr varsling om sygedagpengestop

men mon ikke min fagforening tager hånd om det når de får sagsakterne
Velkommen til
Jeg håber for dig at dit fagforbund kan hjælpe, råde, vejlede, støtte og også tage over..du har vist fået nok nu.
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 18:48   #13
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Har jobcenteret sendt dig et partshøringsbrev inden, de ville stoppe dine sygedagpenge?

For partshøring SKAL de have gjort INDEN, de bare stopper sygedagpenge. Partshøring iht. forvaltningsloven §19 skal give DIG lov til at kommentere noget INDEN de skulle stoppe sygedagpenge. Hvis de IKKE har partshøret dig, synes jeg, du skal tage det med i klagen.

OG

Det undrer mig at din ressourceprofil ikke engang er blevet færdiggjort inden, de har stoppet dine sygedagpenge. Det synes jeg også skal med i klagen!! For min mening er: ikkefærdiggjort ressourceprofil = De har ikke vurderet dig i forbindelse med §28 i sygedagpengeloven (De SKAL vurdere om du er berettiget til revalidering, fleksjob eller førtidspension)

Det er for dårligt, at de ikke har ordnet/færdiggjort din ressourceprofil - og at den blev væk er ikke nogen god undskyldning....

Er da eddermand spændt på hvad din fagforening siger!! Kæmp - jeg tror du har en god sag her...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 19:35   #14
tigger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Indlæg: 33
Styrke: 16
tigger er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hannepanne Se meddelelser
Velkommen til
Jeg håber for dig at dit fagforbund kan hjælpe, råde, vejlede, støtte og også tage over..du har vist fået nok nu.

tak tak
tro mig jeg har fået mere end nok, bægeret er rendt over og nu er der så ½ meter vandstand overalt.
men lige som jeg sidder her os skriver bliver jeg mere og mere kamplysten, for de skal squ ikke rende om hjørne med mig og forsøge at få mig helt ned i sølet.
som min kone osse siger til mig, klarer vi den her ka vi klare alt
tigger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 19:41   #15
tigger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Indlæg: 33
Styrke: 16
tigger er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Har jobcenteret sendt dig et partshøringsbrev inden, de ville stoppe dine sygedagpenge?

For partshøring SKAL de have gjort INDEN, de bare stopper sygedagpenge. Partshøring iht. forvaltningsloven §19 skal give DIG lov til at kommentere noget INDEN de skulle stoppe sygedagpenge. Hvis de IKKE har partshøret dig, synes jeg, du skal tage det med i klagen.

OG

Det undrer mig at din ressourceprofil ikke engang er blevet færdiggjort inden, de har stoppet dine sygedagpenge. Det synes jeg også skal med i klagen!! For min mening er: ikkefærdiggjort ressourceprofil = De har ikke vurderet dig i forbindelse med §28 i sygedagpengeloven (De SKAL vurdere om du er berettiget til revalidering, fleksjob eller førtidspension)

Det er for dårligt, at de ikke har ordnet/færdiggjort din ressourceprofil - og at den blev væk er ikke nogen god undskyldning....

Er da eddermand spændt på hvad din fagforening siger!! Kæmp - jeg tror du har en god sag her...
sådan et partshøringsbrev modtog jeg forrige lørdag sammen med ressource-profilen som var helt ude i skoven så den blev afleveret tilbage med masser af rettelser osv og den var ikke underskrevet.
sagsbehandleren på arbejdsmarkedscenteret som er helt og holdent på min side har fra start været skepsisk over min kommunale sagsbehandler og for 1 gang i hendes mange årig karriere havde hun valgt at kopiere og gemme alt korrespondance mellem hende og min kom sagsbehandler og det var vist godt hun gjorde det. hun er så eddertosset over det og har haft fat i flere af de høje herrer indefor systemet og har fortalt sin vrede over hvordan denne sag er blevet syltet og notater vendt på hovedet for at få en anden effekt osv.
hun er stadig inde i sagen og følger den helt til slut.
tigger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 21:29   #16
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Godt Tigger, "på med vanten", som jeg nu kan se det, er du ikke mutters alene i din kamp ..... Det er da altid NOGET

Godt at du kan blive vred, det plejer også altid at hjælpe mig, når jeg har følt mig totalt "banket ud i torvene"

Brug al den hjælp og støtte du kan opdrive, så skal du nok komme igennem det, selvom det er sejt og mange gange op ad bakke

God idè at kontakte fagforeningen i morgen ... Jeg er også overbevist om at du har en god sag.

Held og lykke Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension