K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2012, 17:00   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
I den tråd blev du "belært" om at du ikke skulle eller det ej er dit job at bede en anden bruger herinde om at stoppe noget som helst...

Det var nemlig det du gjorde i den tråd....du sagde "Stop det der"

Måske du skulle læse hele mit indlæg der...

Prøv nu venligst at forstå det....

Du behøver IKKE støtte op om noget som helst...det står dig frit for hvad du vil støtte op om og hvad du vil deltage i...

Du har lov til at skrive al det positive du ønsker....lige som andre brugere har lov til at skrive negative ting...

Du SKAL ikke bede folk om at stoppe noget...det er mit job...

Når dette er sagt...så giver jeg dig ret i at en debat om hvorfor disse fejl opstår og hvordan man evt kan få sørget for at de ikke sker....vil være en rigtig god debat...

Men lige en sidste gang for prins knud....

Hvis man ser en debat tråd herinde....som man evt ikke er enig i eller som man synes er for negativ....

Så er man ikke forpligtiget til at deltage i tråden...

Hvis man endelig gør det alligevel....

Så kan man skrive al det positive eller negative som man har lyst til....så længe det ikke nedgøre trådstarter eller er et forsøg på at stoppe andres måde at ytre sig på...

Der SKAL være plads til både folk som har en negativ eller positiv tilgang til tingene..

Igen....dette forum henvender sig primært til FOLK DER ER I KLEMME I SYSTEMET og ud fra dette...ja så skal man nok ikke forvente at der er en overvægt at positive mennesker herinde...

Hvis en skriver noget positivt om feks sin sagsgang på kommunen.....så er der ikke nogen der skal komme ind og sige/fortælle/skrive at du lyver, opdigter, eller på anden vis er forkert på den...

Man kan fortælle/skrive/sige hvordan ens egen sag er kørt...hvis den evt er kørt negativt..

Hvis en skriver noget negativt om feks sin sagsgang på kommunen.....så er der ikke nogen der skal komme ind og sige/fortælle/skrive at du lyver, opdigter, eller på anden vis er forkert på den...

Man kan fortælle/skrive/sige hvordan ens egen sag er kørt....hvis den evt er kørt positivt...eller hvis man mener man kan hjælpe brugeren..

Hvis en bruger har en mening om at hele systemet er et stort komplot....så er dette også okay...

Man kan skrive/fortælle/sige hvordan man selv mener tingene hænger sammen...

Man skal ikke bede brugeren om at stoppe med at lave indlæg...

Man skal ikke fortælle brugeren at denne forpester hele K10 eller på anden måde nedgøre brugeren...

Disse retningslinjer burde være ret nemme og tydelige at forstå og at overholde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2012, 17:09   #22
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Jeg synes, det er rigtig kedeligt, når man hører om sager, hvor lægekonsulenter fjerner eller tilsidesætter diagnoser eller endnu værre opdigter noget.
Men efter min mening, så gemmer kommunerne sig også lidt bag det. Det er ligesom lidt nemmere bare at give en lægekonsulent "skylden". Ja, lægekonsulenten burde have en højere moral, men hvor er ledelsen henne og hvor er fagligheden?
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2012, 18:55   #23
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Jeg synes, det er rigtig kedeligt, når man hører om sager, hvor lægekonsulenter fjerner eller tilsidesætter diagnoser eller endnu værre opdigter noget.
Men efter min mening, så gemmer kommunerne sig også lidt bag det. Det er ligesom lidt nemmere bare at give en lægekonsulent "skylden". Ja, lægekonsulenten burde have en højere moral, men hvor er ledelsen henne og hvor er fagligheden?
Nemmerlig - har samme tanker.... godt skrevet....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2012, 02:12   #24
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Jeg synes, det er rigtig kedeligt, når man hører om sager, hvor lægekonsulenter fjerner eller tilsidesætter diagnoser eller endnu værre opdigter noget.
Men efter min mening, så gemmer kommunerne sig også lidt bag det. Det er ligesom lidt nemmere bare at give en lægekonsulent "skylden". Ja, lægekonsulenten burde have en højere moral, men hvor er ledelsen henne og hvor er fagligheden?

Hmmm... -Lægekonsulenten = kommunen

Så gemme sig... -det kan man vist ikke sige kommunen gør

Ledelsen har - via - sagsmishandleren bestilt/købt lægekonsulenten til at udføre(afslutte) de respektive kommuners sagsgange omkring økonomi, faglighed osv. osv. osv.



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vigtigt Hejdien Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 25-03-2012 00:22
Fortolkning af §28 jsn Alt det andet 15 27-03-2010 16:57
Se Her Vigtigt Hejdien Politik og Samfund 37 19-10-2007 08:06
vigtigt ! popiae Alt det andet 0 18-10-2007 22:31
Vigtigt vigtigt vigtigt Stella Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 0 18-10-2007 12:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension