K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2011, 13:40   #1
victoriane
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 138
Styrke: 17
victoriane er ny på vejen
Slut herfra:-(

Kære alle jer der har støttet mig herinde.

Jeg vil slette mig fra k10 nu. Jeg har ikke flere kræfter tilbage til at kæmpe med et system, der tydeligvis ikke er interesseret i at hjælpe mig i en situation, hvor jeg dagligt må leve med mange smerter.

Min familie er ved at falde fra hinanden. Min sagsbehandler synes det ville være idéelt at jeg fik fleksjob på det sted, hvor jeg blev arbejdsprøvet og viste 7 timers arbejdsevne om ugen. De ville gerne ha ansat mig, da de kunne se at jeg forsøgte at trodse smerterne og at jeg var et behageligt menneske.

Men samtidig mener hun at jeg skal i virksomhedspraktik et andet ted, hvor jeg helst skulle op på 37 timer med skånebehov. Det gir ingen mening.

Hun vil ikke lade mig få en sygeopfølgningplan i stedet for en jobplan. Hun siger at match 3 med passiv ydelse er for folk, der vurderes at være syge i mere end 3 måneder.
Jeg har været syg i et år nu på sygedagpenge - men det tæller ikke med. Det tæller kun fra dén dag, jeg kom på kontanthjælp.

Hun vil nu bede en "meget respekteret, ældre herre,som man kun er på efternavn med, og som er en utroligt dygtig lægekonsulent om at vurdere min sag". Han skal så tage stilling til om der er behov for at indhente en lægeerklæring om at jeg ikke kan klare at blive aktiveret.

Såfremt denne respekterede herre ikke finder det nødvendigt, ja så kan jeg aktiveres og jeg mister retten til kontanthjælp, hvis ikke jeg samarbejder.
Hun vil ikke hente lægeerklæring fra egen læge inden lægekonsulenten har sagt om det er nødvendigt.

Da sygedagpengeafdelingen skriver at arbejdprøvning BØR afvente behandling på smerteklinik, ja så vælger hun at tolke det som at jeg godt KAN, trods der står at jeg ikke bør. Så alle udtalelser, hvor der er et "bør", er vendt til - så KAN jeg og så skider vi på det etisk forsvarlige i det.

Nej - jeg kan ikke være med mere - føler mig trådt på og spyttet oveni.

Det er et sygt samfund, der gør folk endnu mere syge.

Pas på jer selv.
victoriane er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
God nyhed herfra!!! Mama Spørgsmål ang fleksjob 15 02-08-2011 23:36
Lidt nyt herfra hopper Alt det andet 14 30-04-2010 09:23
Lidt nyt herfra. Maj-Britt Dit og Dat 0 22-05-2008 08:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension