K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2012, 17:17   #11
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Min familie spørger ikke ind til diagnoserne. De tier ting ihjel. Hvis jeg forsøger at fortælle eller snakke om det, så svarer de enten ikke eller siger, at de ikke gider snakke sygdom. Når de fx er på besøg og skal til at hjem, så rejser de sig med fx ordene "Os som arbejder skal jo tidlig op".

Hvordan oplever jeg at være mor
Jeg elsker mine børn og er SÅ glad for, at jeg har fået dem alle. De gør, at jeg kommer op og har en strukturet hverdag. De tvinger mig til at have en masse rutiner, som jo er skide sundt.
Der er ingen tvivl om, at det er benhårdt arbejde at have 3 børn samtidig med, at jeg er syg. Nogle gange ved jeg ikke hvordan jeg stadig kan stå op. Jeg går nok rundt med dårlig samvittighed 95% af tiden.
"bare nu ikke mine børn bliver ødelagt pga min sygdom"
"bare nu der ikke sker dem noget, hvis jeg skælder dem ud"
"bare jeg ikke har "smittet" dem med psykisk sygdom"

osv osv osv osv..........................

Tror nu også, at alle andre forældre i DK, har dårlig samvittighed over en masse. Vi tror jo altid, at naboen er bedre til det hele.
Men sådan helt objektivt vurderet, så er jeg sgu en god mor. Jeg er meget nærværende (siger jeg så mens ungerne hopper for at snakke, men jeg koncentrere mig om pc'en) he he. Jeg bruger meget tid på at lege med mine børn. Går meget på legepladsen og vores hjem er altid åben for alle deres venner, som elsker at opholde sig her.

Det værste er min hukommelse, som har taget gevaldigt skade efter ulykken i 1998. Jeg skal skrive alt ned, ellers glemmer jeg det.
Det er heller ikke altid, at jeg kan overskue at deltage i diverse fælles møder på skolen osv. Eller deltage i en masse arrangementer, hvor hele klassen er samlet. Dette er jeg selvfølgelig enormt ked af, da det jo går ud over ungerne, at mor ikke orker at tage med.

Jeg er faktisk også god til at huske, at være en anden end bare mor. Dette gør at min rolle som mor går meget bedre.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvordan kan man være "ikke syg nok" Christina♥ Spørgsmål ang fleksjob 55 20-08-2012 17:39
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
Hvordan kan man være så langt fra ens søskende ?? Enteneller Din historie 5 24-06-2010 02:14
Må jeg være med? Bigmum Dit og Dat 2 15-05-2009 15:00
hvordan forløber arbejdsprøvning og hvordan forholder jeg mig vonsyld Din historie 5 22-03-2007 19:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension