K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2012, 15:25   #31
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Tumnus

jeg har ikke snakket med lægen ang et stop.jeg kontakter hende i morgen tidlig. så må jeg se hva vi finder ud af

vovse

holdt stop jeg ligger ikke oven på bolden,er du sviller mand så ville jeg være senge liggende de næste 3 uger jeg ligger på gulvet på en måtte med benene oven på bolden sådan at ryggen og lænden altid ligger plant med gulvet og laver lænde øvelser

du har fuldstændig ret. det aller bedste er at gå og helst mange ture.jeg kan ikke gå særlig langt pga mit ben. men de korte ture kan jeg godt tage.vi må desværre ikke have hund her. ellers havde jeg helt sikkert haft sådan en lille fætter til at holde mig med selskab her hjemme og på gå turene
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."

Sidst redigeret af Trex; 17-10-2012 kl. 15:30.
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2012, 19:14   #32
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
vovse

holdt stop jeg ligger ikke oven på bolden,er du sviller mand så ville jeg være senge liggende de næste 3 uger
Jamen, du skrev jo:

Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
for at holde gang i min ryg,så laver jeg ryg øvelser her hjemme. i kender dem sikkert bruger en stor gummi bold osv. der selvfølelig dage hvor jeg ikke kan lave dem. men plejer at lave dem dagligt
Så er jeg mere rolig, men når man snakker om ryg-øvelser på en bold, så plejer det, at være øvelser på en stooor bold, hvor man ligger på bolden og f.eks. løfter højre arm samtidig med venstre ben, og omvendt.

Jeg har heldigvis ingen udstråling ned i benene, inden jeg fik fp (og blev herre m/k i eget hus) havde jeg af og til nogle føleforstyrrelser, det var oftest i forb. med overanstrengelse af ryggen (læs: div. kommunale påfund).

M.h.t. at have hund, så vil jeg gøre opmærksom på, at for en del år siden gjorde det møg-ondt i min ryg hvis min daværende hund trak i snoren, så hvis du en dag får muligheden, så bør du måske prøve kræfter med familie eller venners hund først, og måske satse på en mindre hund.

Men hvis du ved, at du ikke kan gå lange ture, så tag det med i overvejelserne omkring race. Nogen kræver mere motion end andre.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2012, 20:57   #33
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
ja du har ret med de øvelser du nævner på den store bold. de øvelser jeg laver er nogle jeg fik da jeg genoptrænede min ryg efter OP.helt ærligt så syntes jeg ikke de virker..som du selv nævnte så er en go gå tur det bedste ligesom,at det løsner op i ryggen og det kan vi haa

ang hund. så har jeg været hunde ejer og er op mærksom på en evt kommende hund. har selv haft en skt.bernhard super sød dejlig hund og meget stille og rolig sind og temperament. meen den kan altså godt have sine egne meninger. hvis den syntes der er noget der er spændende så trækker den altså bare til i snoren så man ligger vanret i luften bagefter den. men det var også det eneste dårlige ved den

har de sidste par år været lun på en Boston Terrier.lille sød og rolig hund har mødt mange af dem. men de har desværre tildens til at få sygdom i øjne og øjelåg..så det er en no go

men er sikker på en kommende hund skal være lille
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2012, 15:46   #34
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
lille update

fik brev i dag og skal starte ved Give smerteklinik d.5 nov.bliver sgu dejligt at endelig skal afsted
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2012, 21:04   #35
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det var da dejligt hurtigt ,jeg håber du får et godt ophold og nogle gode "redskaber" med hjem når det slutter pøj pøj med det
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2012, 22:12   #36
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
har selv haft en skt.bernhard super sød dejlig hund og meget stille og rolig sind og temperament. meen den kan altså godt have sine egne meninger. hvis den syntes der er noget der er spændende så trækker den altså bare til i snoren så man ligger vanret i luften bagefter den. men det var også det eneste dårlige ved den

har de sidste par år været lun på en Boston Terrier.lille sød og rolig hund har mødt mange af dem. men de har desværre tildens til at få sygdom i øjne og øjelåg..så det er en no go

men er sikker på en kommende hund skal være lille
En Sct.Bernhard er super god at varme tæerne under om vinteren.

Flere hunderacer har forskellige problemer, som man må prøve at styre udenom.
De fleste små hunderacer har hvad jeg plejer at kalde "bæst-potentiale".
Jeg har en schipperke, hanhund, lille hund (6 kg) med en stor personlighed. Vi snakker lidt om tingene.

Det lyder godt med smerteklinikken, og d. 5. november er jo lige om snart. Håber de kan hjælpe dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2012, 22:57   #37
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Cleo

tak skal du have. jeg håber og forventer meget af det smertecenter. ser sådan på det uanset hvad så kan det kun gå frem af med smerterne. også som du skriver redskaber til brug resten af livet er jo ikke dårligt

vovse

har lige været inde og google din vuffer. den ser jo rigtig sød ud og har en passende størrelse.tror alle hunde kræver en snak ind i mellem min sankt.B gjorde i hvertfald

og tusinde tak. ja det er lige rundt om hjørnet så glæder mig til at komme igang
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2012, 00:13   #38
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
lille update

fik brev i dag og skal starte ved Give smerteklinik d.5 nov.bliver sgu dejligt at endelig skal afsted


Er gald for at hører du snart starter på smerterknlik håber de kan hjælpe med at finde den rette medicin og til at tackle smerterne.
De fleste patienter vil have gavn af deres tværfaglige smertehåndteringskurser, er dette ikke tilfældet for dig.
Har du mulighed for at komme til individuelle samtaler hos fysioterapeut, psykolog og socialrådgiver hvis det vurderes at være relevant.

Jeg gik også selv på Give smerteklinik og de er rar,søde og forstående.
Imens jeg gik der afprøvet jeg masser af medicin men uden effekt , snakket også med deres fysioterapeut men hun kunne ikke hjælpe mig.
Havde også en samtale med deres socialrådgiver men hun forstå ikke en skid af min situation og hun var bare en rigtig dum og træls skid.
Smerteklinikken kunne deres ikke hælpe mig.

Håber virkelig for dig at de kan hjælpe dig , ønsker i hvertfald det bedste for dig
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2012, 18:39   #39
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
annemette

tak skal du have.håber også på det bedste ærgeligt,at de ikke kunne hjælpe dig
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2012, 20:36   #40
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
annemette

tak skal du have.håber også på det bedste ærgeligt,at de ikke kunne hjælpe dig
Ja forstår jeg virkelig godt du håber.

Ja det var rigtig ærgeligt og super træls,havde sådan håbet på smerteklinikken så det var et hårdt slag og tog mega hårdt på mig.



__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forvirret... challe Alt det andet 8 29-05-2011 22:55
Forvirret §17 & §18 Diablo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 13-12-2010 23:22
Forvirret jabma Alt det andet 2 23-03-2010 07:22
Forvirret FrkNorden Alt det andet 6 08-10-2009 02:43
Forvirret ? frupia1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 18-08-2009 14:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension