K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-09-2010, 15:18   #1
Kronvald7361
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Lokation: Ikast Brande kommune
Indlæg: 4
Styrke: 0
Kronvald7361 er ny på vejen
Masser af spørgsmål

Hej

Jeg er ledig flexjobber, som ikke kan finde et job. Jeg er uddannet lærer og de jobs hænger jo ikke på træerne lige nu (

Kort om min historie. Jeg er tilkendt FP, men valgte selv at lade den hvile. Jeg havde et flexjob i 1 år, som jeg passede med meget meget få sygedage. Chefen på stedet var min søster, og jeg blev fyret da jeg bad om fri til psykologbehandling. Talte derefter ikke med min søster i over et år.
Ifølge distrikspsykiatrien har jeg tilbagevendende depressioner, social fobi og tangerende borderline. På det seneste har jeg konsulteret en privat psykolog som ikke er helt enig i de diagnoser. Men mine papirer siger jo desværre noget andet.

Jeg kan ikke finde et job, mener ikke jeg bør tage hvad som helst. For jeg vil oz gerne bevare min integritet og for det andet hvem skal betale lønnedgangen ???

Jeg har søgt revalidering, men fået afslag da jeg er for syg. Men jeg er ikke for syg. Hjælp, hvad gør jeg ... Føler mig meget fanget. Jeg ønsker ikke FP tilbage, jeg vil gerne arbejde, eller studere. Men føler mig modarbejdet.

Jeg har brug for råd til at komme videre.

* Hvordan klager jeg, hvad skriver jeg
* Kan jeg kræve en ny udtalelse fra Distriktpsykiatrien
* Kommunen vil sende mig på jobsøgningskursus igen, var afsted i februar.
Hvor tit kan de kræve at man deltager