K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2014, 18:56   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tak, til Johnny Larsen og farvel.

http://www.avisen.dk/johnny-larsen-s...er_294425.aspx

Johnny Larsen stopper som blogger: Helbredet svigter

Johnny Larsen, en af landets mest læste bloggere, stopper i dag. Han er blevet talerør for de syge og udstødte i samfundet, men prisen har været for høj, mener han.


http://www.avisen.dk/blogs/johnnylarsen/default.aspx

Farvel og tak.

http://www.avisen.dk/blogs/johnnylar...tak_45945.aspx


Tak, for din indsats Johnny. God vind fremover og pas på dig selv og din søn.


Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 18-11-2014, 21:57   #2
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 628
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Kære Johnny

En stor tak til dig Johnny for dine ord og dit mod.
Du har om nogen formået at sætte os syge og svage på dagsorden, tros din egen sygdom.
Du er blevet klandret for dine ord, du er blevet mistænkeliggjort, hånet og udstillet som en hykler, men hos mange og sikkert herinde, er du vores tids Robin Hood, som har udstillet magten, hånede dem for deres dobbelt moral, klandrede dem for de hykler de er og sat ord på, hvordan overdanmark behandler sine medborger, når de tillader sig at blive arbejdsløse, syge eller nedslidte.
Tak for alt Johnny og pas godt på dig selv.

MVH

Reno
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2014, 22:50   #3
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Jeg har fuldt Johnny i lang tid og er meget glad for hans forsøg på, at sætte fokus på de urimelig vilkår som vi syge udsættes for i dagens DK.

Det er en stor sorg for mig (og mange andre) at han nu må give op, men jeg har fuld forståelse for, at han må sætte sit helbred først.

Han vil blive savnet (men nok ikke af de danske folketingsmedlemmer)
__________________
Dudde
Sygemeldt på 6. år uden afklaring - på ægtefælleforsørgelse.

"Intet er umuligt for den som ikke skal gøre det selv"
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2014, 12:45   #4
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Kære Johnny

Tak for at du til trods for din egne kampe med sygdom og systemet, har haft overskudet til at kæmpe for alle os andre.

Det er lykkes dig at få selv Joachim B. Olsen i tale, det er store sager, men desværre er han ikke sådan at flytte rundt med, holdningsmæssigt. men er sikker på at han og mange andre politikere nu ved hvem JOhnny Larsen er, og hvad du står for. Så kan de sgu ikke påstå at de ikke er gjort bekendt med hvordan virkeligheden ser ud for syge borgere i Danmark.

alt godt til dig Johnny, pas på dig , og håber for dig at du snart får den fred for systemet som du fortjener.

mange hilsner og tak
sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2014, 14:03   #5
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Stort tak Johnny

Tak fordi du stod frem og viste mod, kampgejst, dialog til trods for sygdom og svære ods i din hverdag.

Jeg tager hatten af for din åbenhed om sygdom og sygedagpengesag, selv om det har været på bekostning af dine dyrebare kræfter til familien.

Du har åbnet manges øjne for åbenlys fejlvurdering og fejlfortolkning i din sag.

Du har stået på fjersynet i dialog med "Brøleaben" og hvor har jeg mistet al tiltro til ham. Du var den troværdige og er det fortsat i den dialog.

Med de kærligste hilsner fra et beundrer
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2015, 22:48   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Johnny Larsen bevilget førtidspension

http://www.avisen.dk/johnny-larsen-f...-k_332498.aspx

I går sket det. Den nu 63-årige Johnny Larsen blev ringet op og fik at vide, at han bliver tilkendt seniorførtidspension.

Jeg prøver at fordøje det endnu. Jeg er glad for det. Men jeg vil også sige, at det kunne kommunen havde ordnet for tre-fire år siden. Det er uanstændig opførsel, og det har skadet mit helbred, siger Johnny Larsen.


Skal vi le eller græde, Johnny har jo ret, det kunne man have bevilget forår tilbage.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 01-07-2015, 10:08   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er et kæmpe samfundsproblem at det forholder sig sådan...

Ingen er tjent med at skulle have ødelagt deres helbred yderligt pga behandlingen i kommunerne....

Dette sker jo ikke bare for Johnny....det sker for rigtig mange mennesker...at fderes helbred bliver yderligt ødelagt af den behandling man bliver udsat for...

Der ville være god samfundsøkonomi i at få lavet systemet om så dette ikke sker...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2015, 10:44   #8
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Han må da have fået afslag et par gange, da sagsbehabdlingstiden skal være max 6 måneder. Kun borgeren kan rejse sag om seniorførtidspension.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2015, 01:09   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Han må da have fået afslag et par gange, da sagsbehabdlingstiden skal være max 6 måneder. Kun borgeren kan rejse sag om seniorførtidspension.
Ja det må han havde fået....afslag flere gange....

For vi ved jo alle at kommunerne ja de overholder altid sagsbehandlingsfrister...

Ironi kan forkomme
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2015, 08:11   #10
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 12
hansenheidi er ny på vejen
I håbet om at du læser herinde Johnny vil jeg gerne takke dig for din oplysning og gode måde at forklare på .du har min fulde forståelse håber din fremtid nu bliver bedre og ønsker jer alt godt.

jeg har med stor interesse fuldt dig på youtupe og har lært at forstå mere om samfundet jeg vil savne det men er taknemmelig over det du allerede har oplyst osv
Tak at du valgte at gøre en forskel ☆
__________________
De værste overgreb imod mennesker er begået med loven i ryggen og af Folk der sagde jeg passer bare min Job.
hansenheidi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension