K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-10-2012, 18:38   #11
Mads87
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Indlæg: 146
Styrke: 12
Mads87 er ny på vejen
Hej!

Er selv nogenlunde samme situation.
Er fra Aalborg, nogle der er i nærheden?
Mads87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2012, 12:03   #12
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 42
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Nu er jeg en gammel landkrabbe på 31 Men kan godt forstå jer der mangler venner, hvor hårdt det må være. Ufrivillig ensomhed burde ingen kæmpe med.

Når jeg siger ufrivillig, så er det fordi at jeg selv har trukket mig fra en del gamle venskaber. Ved egentlig ikke hvorfor, måske fordi det jeg engang havde til fælles med dem, er væk. Så det blev mere og mere "kan du huske i gamle dage" venskaber. Fordi jeg er en anden idag.

Jeg har nogle nære venner jeg har løbende kontakt med. Dog er det ikke så tit at jeg ses med dem fysisk. Da jeg ofte har det bedst med at være alene (kan både være en velsignelse og en forbandelse).

Men jeg har dog et problem, som jeg har haft i nogle år, siden dengang jeg var ung

Jeg ville rigtig gerne have en veninde omkring min egen alder.
Jeg har forsøgt et par gange, men har ikke haft held med at få det til at holde i længden.
Problemet er hvis hun er så sød, at jeg bliver lidt for glad for hende
Jeg er bipolar, og der er ikke noget som ovennævnte der kan få kurven til at lave udslag, både i top og bund. Så det er både noget jeg savner, og noget jeg frygter.

Jeg kan være meget kontaktsøgende når jeg er helt oppe. Og når jeg så er nede, får jeg dårlig samvittighed over at have mast sådan på. Til sidst ender det så gerne med at jeg ikke har samvittighed til at have venskabet overhovedet.

Men jeg klager ikke, for jeg har jo netop venner. Og det ønsker jeg alle der mangler, får.
Jeg håber I her på tråden kan så nogle frø, og få dem til at spirre til nye venskaber. Eller inspiration til hvor man kan finde nogle i samme båd
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2012, 12:08   #13
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
En måde er at få en hobby.. et eller andet hvor man måske kan have et fællesskab i netgrupper, eller i lokalområdet.

Det er lettere at tale sammen, når man har noget fælles at tale om, og så betyder ens civilstand eller indtægtskilde lige pludselig ikke noget mere..

Modelfly, foto, maleri, whatever man nu kan blive fanget af..
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vi er heldigvis ikke alene Tvillingemor Den nyttige viden vi alle har 5 26-08-2011 10:34
Ny herinde alene mod systemmet creek Alt det andet 6 21-10-2010 14:44
Hjælp - er helt alene mantrordetikke Alt det andet 34 28-02-2010 13:14
Kvinde alene I verden. Stella Politik og Samfund 70 23-02-2010 13:08
Er jeg helt alene? werschlein Din historie 1 03-07-2008 01:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension