K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2011, 09:14   #1
Lykkefod
Føler sig hjemme på K10
 
Lykkefods avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2011
Indlæg: 49
Styrke: 13
Lykkefod er ny på vejen
Flytte kommune

Hej alle

Jeg er helt ny her, men har af og til været inde at læse med

Jeg påtænker at flytte kommune, faktisk blive tilflytter til Svendborg kommune, som jo skulle være en svær kommune af "få" førtidspension i.

Min situation pt er, at jeg er på FP med vilkår, så min sag eller spørgsmål om FP bliver taget op 1. maj 2012

Jeg er ret sikker på jeg ikke vil være i stand til at varetage et arbejde og bare tanken om at starte i "alle mulige forløb", gør mig utrolig angst.

Vil det mon være nemmere at blive i min kommune, hvor de "kender" mig eller er det uden betydning og den nye kommune "lytter" til, hvad den gamle kommune skriver?

Håber I forstår mine spørgsmål, ellers må jeg prøve at uddybe.

Samtidig venter jeg også på at ASK vil udbetale min erstatning, da de ikke ville tage stilling til udbetaling førend kommunen har taget stilling til endelig eller ikke, FP
Nogen der kan svare på hvor lang tid der går til jeg får min erstatning, hvis jeg får min FP permanent?

Hilsen Lykkefod
Lykkefod er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flytte kommune Daniel09 Alt det andet 0 10-09-2012 15:36
Flytte kommune. boowam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 21-11-2010 10:03
flytte kommune viviras Alt det andet 4 12-01-2010 09:22
flytte til ny kommune ? jbm Alt det andet 10 28-02-2009 17:45
flytte kommune jomfruen Alt det andet 4 06-09-2008 16:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension