K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-03-2011, 11:37   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Alexander Se meddelelser
Jeg står i samme situation.

Sagsbehandlers konklusion:

11-01-2011
Kladde Borger har med sin ansøgning om førtidspension tilkendegivet at han ikke selv anser sig for egnet til hverken arbejds marked eller studie
Det er afprøvet at gentagende revalidering ikke fører til uddannelse og dermed forsørgelse, hvorfor sag medtages på møde for at udrede hvorvidt reva- muligheder er udtømte.
ut ser reva muligheder som udtømte

12-01-2011
Kladde UT. ser ingen muligheder for fortsat at revalidere borgeren
det er ca 3 udd. han opgiver

Var til en samtale i februar, men har ikke hørt fra dem sden.
Jeg må huske at ringe i morgen mellem kl 13 og 14 og høre hvad der skal ske.
Skal til en psykolog for afklaring omkring asperger 24 februar.
Psykiateren mente jeg lider af asperger.

Det bliver en lang kamp kan jeg fornemme.. håber jeg har psyken til at stå på to ben imens de søde sagsbehandlere gør deres arbejde for borgerens sag, indenfor lovgivningens stramme rammer.
Det vil være nemmere hvis du starter din egen tråd, for ikke 2 sager er ens *ss*

Men lige til at starte på, endelig IKKE ring, men skriv, ved at ringe resikere du netop at være med til at forhale, specielt i og for sig med at der er gået en måned siden du sidst har hørt fra dem, og du aner hat om hvad der skal foregå i din sag (du er tilsyneladende uden plan, og det er bare slet IKKE okay)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26
Så er der atter focus på sygedagpenge Gunell Politik og Samfund 1 01-03-2010 15:09
jobcenter slagelse - atter engang buster Dit og Dat 2 16-08-2008 20:22
Sørme om ikke Hjort atter udbreder sig Maj-Britt Politik og Samfund 12 13-06-2008 01:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension