K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2011, 10:19   #741
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
FORSVUNDET BILAG!

Kære Benny Gerhard


Din henvendelse til Socialudvalget er blevet omdelt i Socialudvalget og er stadig offentlig tilgængelig på Folketingets hjemmeside via dette link:


http://www.ft.dk/samling/20101/almde.../239/index.htm


Som du gør opmærksom på, er bilaget af en eller anden grund forsvundet i oversigten over bilag i Socialudvalget. Vi er ved at finde ud af, hvad der er sket. Det er sandsynligvis en teknisk fejl, og vi retter naturligvis op på det, når fejlen er fundet, så bilaget igen kommer til at fremgå af oversigten. Bilaget er ikke fjernet fra hjemmesiden.

Du spørger i din henvendelse, hvorfor henvendelsen ikke bliver forelagt socialminister Benedikte Kiær. Jeg kan oplyse dig om, at henvendelser til udvalget ikke pr. automatik bliver forelagt ministeren, ligesom udvalget heller ikke behandler konkrete sager og henvendelser. Når en henvendelse er omdelt i udvalget, er det op til de enkelte medlemmer, om de vil foretage sig yderligere, f.eks. bede om ministerens kommentar til en henvendelse.
Hvis du har yderligere spørgsmål er du naturligvis velkommen til at kontakte mig.


Med venlig hilsen

Ketty Gammelgaard
Udvalgssekretær
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 15:30   #742
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 06.04.2011

Folketingets Socialudvalg

Kære Socialudvalg

(SOU, Alm. del - bilag 239 Henvendelse af 21/2-11 fra Benny Gerhard vedr. konkret sag.)

Hvorfor er der ingen politikere i socialudvalget der vil stille spørgsmål til Socialminister Benedikte Kier, om den kritisable manglende sociale retssikkerhed overfor borgerne i kommunerne?

Socialministre har tidlige givet tilsagn om, at der skulle gribes ind overfor kommunernes "brådne kar" hvis de ikke lever op til deres ansvar, men intet er sket!

Mit liv er nu slidt op efter 10 års magtmisbrug af Gladsaxe Kommunes socialansvarlige ledelse, med Borgmester Karin Søjberg Holst som øverste ansvarlige overfor mig, som en af kommunens handicappede borgere!

VIGTIGT:
Der foreligger nu til "frit brug" i kommunerne en domsafgørelse fra min retssag mod Gladsaxe Kommunes lægekonsulent om, at kommunerne uden ansvarspådragelse frit kan spare millioner af kroner på, "at lyve" om syge- arbejdsskadede og handicappedes

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________________________________________ ________

Den 25. mar. 2011 18.30 skrev Benny Gerhard [email protected]:

Her er der nyt fra Folketingets Socialudalg

Dette 10 års mareridt må snart få en ende!

SOU, Alm. del - bilag 239 Henvendelse af 21/2-11 fra Benny Gerhard vedr. konkret sag
Dokumentdato: 21-02-2011
Modtaget: 23-03-2011
Omdelt: 23-03-2011

http://www.ft.dk/samling/20101/almde...239/974247.pdf

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 18:10   #743
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...har netop læst hele linket og det skal lige bundfælde...

Dagen efter:

Man har troet på, at du ville vinde sagen, Benny, i og med du fik fri proces.

Jeg mangler ord for, hvilke konsekvenser det fik for dit funktionsniveau, at den lægekonsulent ikke trådte i karakter i forhold til afvigelsen mellem din egen læges vurdering og SB's vurdering af dit funktionsniveau...

...er det forbedret lidt, funktionsniveauet, efter du igen har fået døgnpleje (sidste hvis jeg har forstået det ret)?

Det håber jeg inderligt :-)

Sidst redigeret af Carmen; 07-04-2011 kl. 14:07.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 10:20   #744
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
SOU alm. del Bilag 254
Offentligt

Folketingets Socialudvalg Søborg d. 06.04.2011

Kære Socialudvalg

(SOU, Alm. del - bilag 239 Henvendelse af 21/2-11 fra Benny Gerhard vedr. konkret sag.)

Hvorfor er der ingen politikere i socialudvalget der vil stille spørgsmål til Socialminister Benedikte Kier, om den kritisable manglende sociale retssikkerhed overfor borgerne i kommunerne?

Socialministre har tidlige givet tilsagn om, at der skulle gribes ind overfor kommunernes "brådne kar" hvis de ikke lever op til deres ansvar, men intet er sket!

Mit liv er nu slidt op efter 10 års magtmisbrug af Gladsaxe Kommunes socialansvarlige ledelse, med Borgmester Karin Søjberg Holst som øverste ansvarlige overfor mig, som en af kommunens handicappede borgere!

VIGTIGT:
Der foreligger nu til "frit brug" i kommunerne en domsafgørelse fra min retssag mod Gladsaxe Kommunes lægekonsulent om, at kommunerne uden ansvarspådragelse frit kan spare millioner af kroner på, "at lyve" om syge- arbejdsskadede og handicappedes funktionsevner!

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________________________________________ ________

Den 25. mar. 2011 18.30 skrev Benny Gerhard [email protected]:

Dette 10 års mareridt må snart få en ende!

SOU, Alm. del - bilag 239 Henvendelse af 21/2-11 fra Benny Gerhard vedr. konkret sag

Dokumentdato: 21-02-2011
Modtaget: 23-03-2011
Omdelt: 23-03-2011
http://www.ft.dk/samling/20101/almde...239/974247.pdf
Socialudvalget 2010-11

SOU alm. del Bilag 254
Offentligt

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 11:13   #745
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
godt skrevet Benny,
jeg skal også til at skrive igen og den 18. skal vi til møde med sagsbehandler m.fl. og jeg har ikke den store tiltro til dette møde med det kender du/ I jo godt.
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 15:05   #746
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Benny Gerhard

http://www.k10.dk/showthread.php?p=159646#post159646
__________________________________________________

Det var hurtigt, at Vibeke Manniche fik "lukket" for DEBATTEN vedrørende LÆGEKONSULENTER! Var det måske fordi hun ikke kunne besvare FAKTA?

Vibeke Manniche: Tidvist dukker der mærkelige historier op – som mest af alt handler om at dæmonisere lægekonsulentens arbejde!

FAKTA: http://www.benny-g.dk/ostre_landsret_2006.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2011, 21:44   #747
Adi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2006
Lokation: 7430 Ikast
Indlæg: 94
Styrke: 19
Adi er ny på vejen
hejsa

Takker for dit gode råd Benny.





Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Et godt råd!

Hvis der har været involveret en lægekonsulent der har fulgt kommunens udtalelser, eller i stedet for faktuel oversættelse af lægeoplysninger, at have fremkommet med egne vurderinger, "SÅ ER HAN INHABIL", og skal således retsforfølges!
Adi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2011, 13:58   #748
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Borgere søger hjælp hos eksperter

Citat:
For at sikre retssikkerhed i sager hvor lægekonsulenter medvirker, bør borgerne være sikret eksperthjælp på kommunens regning, i sager vedrørende syge- arbejdsskadede og handicappede. Det vil reducere lægekonsulenternes fritstillelse og deres utrygge tilsidesættelse lægefaget, som tusindvis af danske borgere er afhængig af for at opleve et værdigt liv på trods af fysiske begrænsninger!

af Benny G.
http://www.danskekommuner.dk/Nyhedsa...hos-eksperter/
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2011, 11:56   #749
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
HJEMMESIDE: Her kommer snart FOLKETINGET nyt!

Så er det nok med Gladsaxe Kommune!

De "10 års mareridt" skal stoppe i år!


Regeringen og ansvarlige politikere der ikke vil gribe ind når LÆGEKONSULENTER begår overtrædelse af lægeloven skal fremover, og med tilbagevirkende kraft stilles til regnskab for, at tillægge lægekonsulenter "ambassadørstatus" der fritstiller dem for retsforfølgelse, ved omgåelse af lægelov og ikke folketingsvedtagne "retningslinjer", uden en gældende lovparagraf!

http://www.benny-g.dk/folketinget.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2011, 12:12   #750
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Vi kan kun være enige, Benny og håber og ønsker fortsat at retfærdigheden må ske fyldest
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension