K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2008, 12:03   #181
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
læger udenom lovgivningen

Det er super, at Benny har kræfter til at blive ved og ved og ved...
Da Lægeforeningen og Karen Jespersen (dengang socialdemokrat) i dec 1998 underskrev Fælleserklæringen, gjorde de det samtidig legalt, at Lægekonsulenter kun står til ansvar i forhold til deres ansættende myndighed. Dermed bekræftede de, at disse læger ikke kan drages til ansvar i forhold til lægelov, lægeløfte eller lægernes etiske regler. Yderligere giver de ikke-læger i kommunerne eneret til at afgøre, hvor stort et funktionstab en bestemt sygdom giver anledning til. De ansatte i de sociale udvalg skal herefter afgøre, om en sygdom betyder invaliditet eller ej. Fælleserklæringen bestemte, at uafhængige speciallæger ikke mere måtte udtale sig om en sygdoms betydning for erhvervsevnen. Det skulle ikke-læger afgøre, selvom de ikke aner noget om konsekvenserne af invaliderende symptomer, som ikke er er særlig tydelige eller hvilke symptomer der kræver hvilke hjælpemidler.
Når vi ikke er arbejdsduelige mere, så kan vi ikke få glæde af den viden, der findes i samfundet!!
Sådan!! Alt dette for at spare penge.
mvh Jytte Hestbech
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2008, 10:40   #182
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Afskrift at Gladsaxe Kommunes brev til DATATILSYNET.

Datatilsynet
Borgergade 28, 5.
1300 København K

Vedrørende Deres journal nr. XXXX-XXX-XXXX

Datatilsynet har i brev af 28.03.2008, anmodet Gladsaxe Kommune om at kommentere Benny Gerhards udtalelse af 14.03.2008, hvori han anmoder kommunen om at sletning/berigtigelse af oplysninger m.v. efter persondatalovens § 37, stk. 1.

Gladsaxe Kommune skrev til Benny Gerhard 07.02.2008, at kommunen ikke mener, at de af Benny Gerhard anførte argumenter giver anledning til sletning/berigtigelse af urigtige oplysninger efter persondatalovens § 37.

Benny Gerhards udtalelser af 14.03.2008 ændrer ikke ved kommunens afgørelse, hvorfor Gladsaxe Kommune fastholder afgørelsen af 07.02.2008 overfor Datatilsynet.

Med venlig hilsen

Elinor Kyhnauv



Jeg vil nu tage kontakt til Datatilsynet for at høre om, hvordan de vil gribe ind overfor kommuner, der for at spare penge, lyver handicappede ud af deres handicap?

Benny G.

Jeg har nu talt med sagsbehandler Tina Susanne Nielsen hos Datatilsynet. Hun siger at Datatilsynet ikke kan pålægge Gladsaxe Kommune noget, når bare kommunen har skrevet, at "jeg" ikke er enig i kommunens udtalelser.

Men der er noget der hedder "Erstatning og Strafansvar" § 66. Så jeg skal tale med hende igen.


Hvad gør man med forkerte oplysninger?

Oplysninger skal være korrekte og ikke vildledende. Dataansvarlige skal på eget initiativ kontrollere oplysninger og berigtige eller slette oplysninger, der er forkerte eller vildledende (§ 5 stk.4).

En borger kan klage over, at oplysninger om ham er forkerte eller vildledende. I så fald skal dataansvarlige berigtige, slette eller blokere oplysninger, der viser sig at være forkerte, vildledende eller behandlet i strid med love og regler (§ 37 stk.1).
Berigtigelse er lovens ord for rettelse. Forkerte og vildledende oplysninger skal ofte både blokeres og berigtiges.

Private kan i mange tilfælde slette uden problemer, men sletning skal ofte kombineres med berigtigelse.

Borgere kan ikke selv bestemme, hvad der skal registreres om dem i forskellige sammenhænge. En borger kan fx være utilfreds med at være registreret som alkoholmisbruger i en socialforvaltning. Er det en fejl, skal oplysningen blokeres og berigtiges. Har socialforvaltningen og borgeren forskellige opfattelser af alkoholforbruget, er forvaltningen ikke forpligtet til at rette sig efter borgerens opfattelse. Den er derimod forpligtet til at tilføje et notat om, hvordan borgeren opfatter sin situation.

Forkerte eller vildledende oplysninger kan være videregivet til en myndighed eller virksomhed, før fejlen opdages. I så fald, kan borgeren kræve, at den dataansvarlige underretter modtagerne om, at oplysningerne er rettet, slettet eller blokeret (§ 37 stk.2). Den dataansvarlige kan slippe, hvis underretning er umulig eller uforholdsmæssig vanskelig.

Ofte har underretningen stor betydning for borgeren, og derfor kræves tungtvejende grunde for at slippe.


Erstatnings- og strafansvar

§ 69

Den dataansvarlige skal erstatte skade, der er forvoldt ved behandling i strid med bestemmelserne i denne lov, medmindre det godtgøres, at skaden ikke kunne have været afværget ved den agtpågivenhed og omhu, der må kræves i forbindelse med behandling af oplysninger.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 09:11   #183
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Gladsaxe Kommunes "løgne", er indberettet til "DATATILSYNET".

Afdelingsleder Elinor ("Kyhnisk") Kyhnauv afviser iskoldt overfor DATATILSYNET, at slette/berigtige Gladsaxe Kommunes "urigtige oplysninger" om mit funktionsniveau. Urigtige fremsatte oplysninger om, at jeg som 100% invalid - "cykler og går" - rundt i lokalområdet.

>> Kommunen er efterfølgende "dømt" til at yde døgnhjælp. <<



Hvad fa.... har hun gang i, hun er den skyldige?

Hun er afdelingsleder for sagsbehandler Lene Andersen, der administrativt "løj mig ud af mit handicap". Hvis ikke "hun" står bag de for mig, fysisk skadende katastrofale udtalelser, burde hun have grebet ind og fået udtalelserne rettet - hun er sagsbehandlerens overordnede.


(Læs forrige inglæg)

Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 14-05-2008 kl. 09:13.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2008, 20:00   #184
webbelin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2008
Lokation: Nordjylland
Alder: 61
Indlæg: 29
Styrke: 17
webbelin er ny på vejen
STÆRKT GÅET BENNY

Intet kan ryste mig mere ..

Det er et SYGT system
vi endnu en gang er vidne til
__________________
(¯`v´¯ )
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨ Hugs¸.•*¨
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸Webbelin¸.•¨¯`•.
webbelin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 10:08   #185
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Post Giv os de sociale MENNESKERETTIGHEDER, vi har brug for!

Fjern Velfærdsministeren og afskaf FÆLLESERKLÆRINGEN fra 1998 om "LÆGER uden ANSVAR".

Sendt til nedenstående, og sendes til medier o.a.

[email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; Justitsministeriet <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; Birgitte Josefsen <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; Tom Behnke <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>


SU: Om din mening som politiker. Er denne vanrøgt af danske borgere OK?


Nu skal skal "Den Gamle Grå Dame" fjernes, og staten yde kompensation for vores tab!

Men der skal et "offer" til for at rette op på STATENS begåede ulovligheder med, at syge, arbejdsskadede og handicappede borgere ikke skal behandles af en "specialarbejder", som jeg vil kalde læger "uden ansvar" i den offentlige sektor.

Jeg har efter 8 års "ulige kamp" mod et uretfærdig system ingen mulighed for at rette op på de fysiske og psykiske skader der sket ved, at Staten har begået retsstridige fejl i henhold til menneskerettigheder.

Sagen er til behandling ved Menneskerettighedsdomstolen i Strasbourg. Så når jeg "ofrer" mig, vil der helt sikkert komme ny regering og ny minister. Så held og lykke til i andre der har været forulempet, af Karen Jespersens accepterede "magtmisbrug".


Se siden: http://www.k10.dk/showthread.php?t=4848&page=2

Se min Hjemmeside: www.Benny-G.dk


__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 19-05-2008 kl. 10:10.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2008, 14:25   #186
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Så når jeg "ofrer" mig
Benny...

Det er en hård og ulige kamp, du fører. Som mange her på siden og andre steder i landet går man totalt i "sort", når man mister så meget pga. de urimeligheder, der findes.

Mange må gå fra hus og hjem, får opløst familier, får forværret deres helbred osv. ... alene pga. manglende sygedagpenge og overgang til ægtefælleforsørgelse. Næsten 700 familier faldt for 300-timers-reglen.
Og jeg gad vide, hvor mange af dem, der har fået en fair sagsbehandling.

Handicappede børn får ingen hjælp... listen er uendelig lang i vores såkaldte "velfærdssamfund".

Mange her på siden går i "sort" og ønsker at smide håndklædet i ringen, fordi de har mistet håbet om en rimelig og medmenneskelig behandling fra systemets side.

Men hvis vi alle skulle give op og smide håndklædet i ringen, hvordan kan det så blive bedre? Eller ændret?

Hvordan kan vi forsvare over for de næste generationer/børnene, at vi smed håndklædet i ringen og gav "aben" videre til dem?

Jeg gik ind på din hjemmeside for at se sidste nyt og faldt over, at dit mål er at komme op på cyklen igen i 2008.

Og jeg håber, at det stadig er dit mål, for hvis du har opgivet at komme op på cyklen igen, så har du ladet systemet vinde... og du har tabt.

Jeg ved, det er hårde odds for dig at komme op på "hesten" (cyklen) igen, men det skal du, for du er vigtig for mange, mange mennesker.

Så selvom politikere ignorerer dine henvendelser, så tro ikke, at det er DIG, de ignorerer. Det er jo, fordi du har ret. De vil sikkert heller ikke risikere at jokke i spinaten ved at svare noget "dumt", når nu din sag er nået "ud af landet".

Så min bøn til dig er, at du arbejder på at komme op på cyklen igen og får det bedste ud af det... på trods af de urimeligheder, du bliver budt.

Kæmp for dig selv nu. Menneskerettighedsdomstolen klarer resten nu.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 11:36   #187
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har skrevet til benny omkring hans indlæg og jeg har lovet benny at sætte hans svar ind her, for at det ikke skal blive helt sort snak så sætter jeg lige beskeden som jeg sendte ham ind også
Citat:
Skal man være bekymret ?
Citat:
Kære benny

Du skriver ofre dig og det håber jeg så at er i forhold til menneskerettighedsdomstolen og ved at kæmpe den kamp du gør ikk ?

Jeg tænker selvfølgelig på den måde vi lærte dig at kende på og med din meddeles om at slutte dit liv , og jeg håber at det er mig der misforstår dit indlæg og er over sensibel (det kan jeg være jeg har nogen tæt på mig der har taget deres liv og overså tegnene) derfor er jeg måske lidt for obs...

og derfor ville jeg lige skrive til dig så jeg lige kunne få lidt ro i sindet

Håber ikke at du tager det ilde op...
Citat:
Hej Hejdien

Nej jeg tager ikke dig/det ilde op...

Men jeg har brugt mange år og resourcer siden 2001 på, at få ændret på en Gladsaxe Kommunes "løgne" om nogle ting jeg ikke "selv" som handicappet er i stand til, at udføre.

Sundhedsminister Jacob Axel Nielsen kan/vil åbenbart ligesom Karen Jespersen, heller ikke besvare breve om lægekonsulenter.

Jeg har tabt 2 retssager, og stoppet 2 ankesager ved domstolene p.g.a. manglende økonomi. (= økonomisk ruin).

Datatilsynet har indtil nu ikke formået, at få berigtiget de brugte ukorrekte oplysninger, og videreformidlet dem til 3'die mand der er lægekonsulenten.

Menneskerettighedsdomstolen kan tage meget lang tid.

Jeg har meddelt min Bank at jeg har søgt om at få gældssanering og meddelt skifteretten, at staten bør indfri bankens pant på 400.000 i mit hus som staten (ansvarsfrie læger)er skyld i, at jeg har måtte vedgå.

Banken reagerede ved at pointere, at pant i hus ikke vil blive eftergivet og gæld skal afvikles ved, at jeg sælger mit hus eller at banken gør krav på sin gæld.

Nu skal jeg en af dagene ringe til nogle medier (derfor brevet). Og så må vi se om der nogle politikere, eller ingen, der reagerer på mailen.

Men ha ro i sindet. Det er min egen kamp jeg kæmper, om jeg vinder eller taber - det afgør jeg helt selv.

Jeg håber endnu på, at jeg gør gavn!

Heidien, sæt venligst dette på begge tråde.

Elsk mens du har lyst, og gør det grundigt

Benny G.
  Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 11:52   #188
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Benny, du gør helt sikkert gavn. Med alle dine skrivelser gør du opmærksom på de urimelige forhold for syge og handicappede.
Økonomisk ruin og meget andet. Det er umenneskeligt og ufatteligt det overhovedet kan lade sig gøre i et velfærdssamfund.

Håber, du bliver her i lang tid!

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 13:29   #189
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Det er en Hydra manden kæmper imod og her er det næppe nok blot at være "fodtudse" (de ender typisk som "kanonføde") - den kamp kræver en specialist, der kan tænke over hvert et træk i strategien.

Jeg håber der er et kompetent specialist-team der bakker manden op, så han ikke står helt alene midt i kampzonen.


Benny fortjener at komme op på cyklen igen - og han har viljestyrken til det, fornemmer man intuitivt ved at kikke ind på www.Benny-G.dk :-)

Det er helt urimeligt, at et menneske skades på krop & sjæl, blot fordi der er gået "princip-rytteri" (dvs. administrativ forhindring på tvivlsomt grundlag) i at holde det fra "fadet".

De bedste ønsker om en fair kamp, hvor det er loven med regler og det gode argument der afgør sagen.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2008, 17:12   #190
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Jeg føler, at jeg vokser. Godt der er højt til loftet!

Citat:
Oprindeligt indsendt af lyslys Se meddelelser
Det er super, at Benny har kræfter til at blive ved og ved og ved...
Da Lægeforeningen og Karen Jespersen (dengang socialdemokrat) i dec 1998 underskrev Fælleserklæringen, gjorde de det samtidig legalt, at Lægekonsulenter kun står til ansvar i forhold til deres ansættende myndighed. Dermed bekræftede de, at disse læger ikke kan drages til ansvar i forhold til lægelov, lægeløfte eller lægernes etiske regler. Yderligere giver de ikke-læger i kommunerne eneret til at afgøre, hvor stort et funktionstab en bestemt sygdom giver anledning til. De ansatte i de sociale udvalg skal herefter afgøre, om en sygdom betyder invaliditet eller ej. Fælleserklæringen bestemte, at uafhængige speciallæger ikke mere måtte udtale sig om en sygdoms betydning for erhvervsevnen. Det skulle ikke-læger afgøre, selvom de ikke aner noget om konsekvenserne af invaliderende symptomer, som ikke er er særlig tydelige eller hvilke symptomer der kræver hvilke hjælpemidler.
Når vi ikke er arbejdsduelige mere, så kan vi ikke få glæde af den viden, der findes i samfundet!!
Sådan!! Alt dette for at spare penge.
mvh Jytte Hestbech
Citat:
Benny, du gør helt sikkert gavn. Med alle dine skrivelser gør du opmærksom på de urimelige forhold for syge og handicappede.
Økonomisk ruin og meget andet. Det er umenneskeligt og ufatteligt det overhovedet kan lade sig gøre i et velfærdssamfund.

Håber, du bliver her i lang tid!
Citat:
Det er en Hydra manden kæmper imod og her er det næppe nok blot at være "fodtudse" (de ender typisk som "kanonføde") - den kamp kræver en specialist, der kan tænke over hvert et træk i strategien.

Jeg håber der er et kompetent specialist-team der bakker manden op, så han ikke står helt alene midt i kampzonen.


Benny fortjener at komme op på cyklen igen - og han har viljestyrken til det, fornemmer man intuitivt ved at kikke ind på www.Benny-G.dk :-)

Det er helt urimeligt, at et menneske skades på krop & sjæl, blot fordi der er gået "princip-rytteri" (dvs. administrativ forhindring på tvivlsomt grundlag) i at holde det fra "fadet".

De bedste ønsker om en fair kamp, hvor det er loven med regler og det gode argument der afgør sagen.
Ja, det er jo altid godt at få at mærke, at det "man/vi" gør, er det rigtige.

Vi må samtidig håbe på, at der sidder nogen kritisable personer ude i kommunerne der ikke synes, at det er så godt?


Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension