K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2010, 10:24   #11
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jeg vil nu mene at din opstart du er igang med ikke er tidsfordriv og vel også peger lidt på din arbejdsevne.

Jeg vil advare dig mod at bruge dit barn som,ja hvad kalder man det,undskyldnng for frem møde og manglende overskud.

Og ellers gøre det beste som du kan iforhold til det du bliver sat til,i en arbejds prøvning,og er du ung så overvej da om muligheden for uddannelse,som jo vil give dig bedre muligheder i framtiden.

For at få flex skal du have en varig nedsættelse af arbejdsevnen på 50% og det er ikke et frem møde på 50 % der giver flex.det er muligt at jeg har forstået dine indlæg forkert,men held og lykke med mødet.

og prøv om du kan få læst lidt på lenket en havde sat ind.

men hvordan skulle man kunne tage en udd., hvis man har nedsat arb. evne, blot fordi man er ung? - den logik kan jeg ikke følge - der er jo en grund til, jeg sidder fast i systemet, fordi jeg ikke bare kan tage en udd. Kunne jeg det, jamen, så sad jeg ikke her

jeg er helt med på at man ikke får flex ved 50% fremmøde - mener jeg nu heller ikke lige jeg har givet udtryk for .. men jeg ved ikke hvor meget/hvor lidt jeg skal sige fra - om jeg skal klø på, til filmen knækker, sige fra i tide eller hvordan fa´en jeg skal forholde mig til det, når jeg mærker at jeg har brug for ´ro´
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jubi, anden aktør imorgen Hva´nu Alt det andet 6 30-04-2013 22:40
HJÆLP-Sygedagpenge stop-samtale imorgen Risc Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 17-01-2012 21:14
Kommunen har planer om at raskmelde mig imorgen Marjen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 06-01-2011 11:54
Neuropsykologisk Test imorgen!!!!! Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 07-06-2010 20:33
ADHD vil i være sød at hjælpe(førtidspention) pjeus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 30-04-2009 09:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension