K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2014, 22:29   #11
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
okay der er du da heldig det lyder da vildt... at der ikke er egen betaling tillykke med det... troede de udfra et budget ville vurderer hvor meget man selv kunne betale.. hvordan kan det være du helt slipper for at betale? jeg har været på kontanthjælp i
3 år og er nu på pension skylder 100.000 det er ikke overgået til skat da jeg bare har fået gælden udskudt de år man kan ved su..og er begyndt at betale nu. har ikke turde søge om eftergivelse endnu da jeg har hørt om andre herinde hvor de måske fjerner 50.000 af gælden men hvor de har skulle betale måske 3000 om md over fx 3 år. altså mere end hvad su kræver dog over færre år... så lyder vildt du har fået den deal du har med slet ikke at skulle betale hvordan har du båret dig ad m det har du en kæmpe anden gæld har du ikke skulle sende budget ind osv? eller hvordan?
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2014, 22:42   #12
Pepsi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 37
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Pepsi er ny på vejen
Der findes en særlig regl for eftergivelse af gæld til det offentlige, hvis man har været på kontanthjælp 3 ud af 4 år og så er kommet i uddannelse, revalidering eller fleksjob.

Det er den jeg har søgt efter. Jeg skulle sende dokumentation på, at jeg havde været på kontanthjælp i 3 år. Ydelseskontoret skulle underskrive. Og så skulle jeg sende en kopi af min ansættelseskontrakt til fleksjob.

Jeg skulle ikke sende budget eller andet mht min økonomi.

Hvis man googler " eftergivelse af su gæld fleksjob" så kommer der en masse links frem om det.

Sidst redigeret af Pepsi; 08-04-2014 kl. 22:46.
Pepsi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 10:20   #13
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
nååå ok det gælder så ikke hvis man er kommet på pension, lidt tarveligt egentlig :-/
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 10:47   #14
Pepsi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 37
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Pepsi er ny på vejen
Ja, det har du ret i nensypigen
Pepsi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 16:01   #15
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
men vil alligevel lige sige tillykke til dig, er dejligt for dig:-)

jeg må kæmpe med min su gæld de næste 8 år, men må igang med noget lotto og legater og håbe der kommer lidt held den vej så jeg kan betale af hurtigere:-)

eller håbe på jeg finder en velhavende mand he he :-)
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension