K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-01-2012, 14:03   #21
2011
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 30
Styrke: 13
2011 er ny på vejen
Tak

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Er du partshørt om stop af ydelsen endnu?
Nej .. har fået tid i næste uge til samtale.

Kan ikke huske hvad partshøring er
2011 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 14:05   #22
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Parsthøring er hvor de orienterer dig om hvad de mener om sagen og et evt. stopg, og du har så mulighed for at komme med kommentarer
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 14:08   #23
2011
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 30
Styrke: 13
2011 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Parsthøring er hvor de orienterer dig om hvad de mener om sagen og et evt. stopg, og du har så mulighed for at komme med kommentarer
ok tak. Har du bud på hvad evt. komentar kunne være i .. tilfælde?
2011 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 14:14   #24
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Du skal jo bemærke at du ikke finder at du er afklaret i forhold til arbejdsmarkedet, og er meget i tvivl om din arbejdsevne... Det ligger op til en forlængelse...

Men det er meget nemmere at svare præcist når vi ved hvad de siger på tirsdag...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 14:24   #25
2011
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 30
Styrke: 13
2011 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Du skal jo bemærke at du ikke finder at du er afklaret i forhold til arbejdsmarkedet, og er meget i tvivl om din arbejdsevne... Det ligger op til en forlængelse...

Men det er meget nemmere at svare præcist når vi ved hvad de siger på tirsdag...
ja tænker så på at .. læge skriver det med at arbejdsprøvning " helbredet tillader det ikke"??
2011 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 14:25   #26
2011
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 30
Styrke: 13
2011 er ny på vejen
.. omtales min ægtefælle.

Jeg har selv fået ft da tiderne var hvor man kaldlte en spade for en spade. Det her med min .. er ren jungle.
.. er hjerneskadet i svært grad (følger af hjernerystelsen).
..er ikke istand til at klare sig uden hjælp fra mig det har givet ar i ægteskabet og min fokus er nu få .. på ft efter lægelige anbefalinger så jeg kan få planlagt en hverdag og .. få ro.
2011 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 14:35   #27
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Vil mene at du skal forlænges efter nedenstående paragraf fra lov om sygedagpenge:

" §27 stk.4 den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,"
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 15:41   #28
2011
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 30
Styrke: 13
2011 er ny på vejen
Tak

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Vil mene at du skal forlænges efter nedenstående paragraf fra lov om sygedagpenge:

" §27 stk.4 den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,"
Tak Ricky M
Tak fordi du er her på K10 kan indlæg efter idlæg læse hvor meget du hjælper med din viden.

Sidder og formulerer opdatering af ressourceprofilen synspunkter fra borgeren og vil aflevere det til sagsbehendleren mandag så vedkommende har det inden vores møde.

eksempel på notat ved siden af ressourceprofil opdateringen: efter modtagelse af speciallægeerklæringen beskriver lægen .. situation som .. har det. Konklusionen er at .. er svært invaliderende stationær og varig, derfor har vi brug for en afklaring med henblik på fremtidig økonomisk situation af .. snarest muligt.


og så tilføje denne §
]" §27 stk.4 den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,[B] men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger

Vil forblive i god dialog med sagsbehandleren for vedkommende har støttet situationen og med de redskaber sagsbehandlerne har for at hjælpe en borger i denne situation. Derfor tænker om det vil være urespektabelt at skrive § ned til vedkommende som har uddannelse og viden indenfor området?
2011 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 15:45   #29
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af 2011 Se meddelelser
Tak Ricky M
Tak fordi du er her på K10 kan indlæg efter idlæg læse hvor meget du hjælper med din viden.

Sidder og formulerer opdatering af ressourceprofilen synspunkter fra borgeren og vil aflevere det til sagsbehendleren mandag så vedkommende har det inden vores møde.

eksempel på notat ved siden af ressourceprofil opdateringen: efter modtagelse af speciallægeerklæringen beskriver lægen .. situation som .. har det. Konklusionen er at .. er svært invaliderende stationær og varig, derfor har vi brug for en afklaring med henblik på fremtidig økonomisk situation af .. snarest muligt.


og så tilføje denne §
]" §27 stk.4 den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,[B] men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger

Vil forblive i god dialog med sagsbehandleren for vedkommende har støttet situationen og med de redskaber sagsbehandlerne har for at hjælpe en borger i denne situation. Derfor tænker om det vil være urespektabelt at skrive § ned til vedkommende som har uddannelse og viden indenfor området?
Nej da, smid du bare § på... som vi hører kan det jo være det er en frisør du har som sagsbehandler (HEHE) og os der er uddannet med juraen har det fint med at de står i skriv til os... så taler vi også samme sprog
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2012, 17:14   #30
2011
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 30
Styrke: 13
2011 er ny på vejen
Tak

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Nej da, smid du bare § på... som vi hører kan det jo være det er en frisør du har som sagsbehandler (HEHE) og os der er uddannet med juraen har det fint med at de står i skriv til os... så taler vi også samme sprog
Super

Er det så den partshøring i næste uge vi får besked om .. sygedagpenge stopper eller forlænges?

Der blev også nævn en mulighed om "udsættelse" ? Hvordan kan denne forstås?
2011 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension