K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2009, 16:19   #1
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Kommuner skal spare

Er bare så træt af det hele lige nu, har lige været til møde hos min sagsbehandler i kommunen frederikshavn og der hvor jeg er tilknyttet noget som hedder ny chance, skal lukke ned her fra den 31/12-09 da de skal spare også ved de ikke hvad der skal ske med mig ang flexjob, da de papir de har ikke er gode nok selv om de kun er fra maj i år og de siger det er billigere at have mig til at gå hjemme end at sende mig ud i noget og på den anden sidde kan jeg jo heller ik gå hjemme for det må de ikke så bliver sendt ud i aktivering på kolbøttefabrikken som billig arbejdskræft 37 timer ugenligt, selv om jeg kun kan holde til de 15 timer. Så venter på at høre fra min sagsbehandler om hvordan og hvorledes hmm
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2009, 22:34   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvis ikke dine papir er i orden så var det måske en ide at få dem bragt i orden (af dem) har du din ressourceprofil i orden, måske det var en ide at søge pension på § 17 forliggende grundlag bare for sådan at sparke til dem så de kommer igang ...
  Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 08:58   #3
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa det mærkelige er bare at jeg var på et projekt eller hvad man skal kalde det som hedder Integro som skal hjlæpe folk i arbejde på vores vilkår og det var i maj at jeg fik lavet rsprofil og vi fik samlet alle mine papir og kom til undersøgelse hos lægen og fik redegørelse fra psykolog, fik lavet ansøgning til flex osv, jeg har selv alle disse papir her da jeg bad om aktindsigt Men det er så 3 sagsbehandler jeg har inden for de 6 måneder og for mig virker det som om de ikke har styr på noget, de har ikke læst ens sag igennem når man kommer til møde, de spørg om en masse ting, men siger så bare at det står i min sag også ved de ikke lige hvor de skal gøre af sig selv men hvis de vil have bedre papir må de jo selv som du skriver kontakte læge osv men ved det bliver det samme de får at vide uanset hvad, men de skal jo spare alle steder i kommunerne og det er desværre de svageste i samfundet som bliver ramt
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 09:04   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
uf ja, det kræver et godt helbred at være syg i dagens DK

Kan altså ikke lade være m at kommentere på din oplysning om INTEGRO

Dem var min mand også i kløerne på og har kun én ting at sige om dem:
HOLD DIG LANGT VÆK FRA DEM -om muligt og PAS PÅ! -men det har du jo nok, desværre allerede oplevet.

Prøv at søge herinde på navnet og du vil finde en del om deres "forretningsmetoder"

Hold ud og hold fast på dine rettigheder
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 11:53   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa det mærkelige er bare at jeg var på et projekt eller hvad man skal kalde det som hedder Integro som skal hjlæpe folk i arbejde på vores vilkår og det var i maj at jeg fik lavet rsprofil og vi fik samlet alle mine papir og kom til undersøgelse hos lægen og fik redegørelse fra psykolog, fik lavet ansøgning til flex osv, jeg har selv alle disse papir her da jeg bad om aktindsigt Men det er så 3 sagsbehandler jeg har inden for de 6 måneder og for mig virker det som om de ikke har styr på noget, de har ikke læst ens sag igennem når man kommer til møde, de spørg om en masse ting, men siger så bare at det står i min sag også ved de ikke lige hvor de skal gøre af sig selv men hvis de vil have bedre papir må de jo selv som du skriver kontakte læge osv men ved det bliver det samme de får at vide uanset hvad, men de skal jo spare alle steder i kommunerne og det er desværre de svageste i samfundet som bliver ramt

Måske det var en ide at sætte sig ned og skrive en klage til kommunen og til sagsbehandler over måden din sag køre på , jeg kan godt give det et forsøg men bliver lige nød til at læse op på din tråd først ...

De kan ikke bare trække på skulderen og sige det var så det ..

Men hvis jeg skal give det et forsøg med en skrivelse så skal jeg lige vide om du vil have det (ellers er det spildte kræfter herfra ) og meget vigtig jeg skal vide om det var Integro der lavede din ressourceprofil ...

Vedkommen der sagde de ting du skriver i indlægget var det ordret (ikke nok papir , og billigere at lade dig gå hjemme ) og hvad med din ressourceprofil hvad er konklusionen i den ? og står der i den at de vil indstille dig til fleksjob ?

Kan ikke lade være med at tænke på om det her er endnu en af de smarte måder de prøver for at slippe for at give fleks ud fra devisen går den så går den ... næææ de skal bare se at komme igang ...

Og gør de det ikke frivilligt så skal du tvinge dem, der er noget der hedder retssikkerhed her i det her samfund .. det er bare ikke så udbredt et koncept
  Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 12:45   #6
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Måske det var en ide at sætte sig ned og skrive en klage til kommunen og til sagsbehandler over måden din sag køre på , jeg kan godt give det et forsøg men bliver lige nød til at læse op på din tråd først ...

De kan ikke bare trække på skulderen og sige det var så det ..

Men hvis jeg skal give det et forsøg med en skrivelse så skal jeg lige vide om du vil have det (ellers er det spildte kræfter herfra ) og meget vigtig jeg skal vide om det var Integro der lavede din ressourceprofil ...

Vedkommen der sagde de ting du skriver i indlægget var det ordret (ikke nok papir , og billigere at lade dig gå hjemme ) og hvad med din ressourceprofil hvad er konklusionen i den ? og står der i den at de vil indstille dig til fleksjob ?

Kan ikke lade være med at tænke på om det her er endnu en af de smarte måder de prøver for at slippe for at give fleks ud fra devisen går den så går den ... næææ de skal bare se at komme igang ...

Og gør de det ikke frivilligt så skal du tvinge dem, der er noget der hedder retssikkerhed her i det her samfund .. det er bare ikke så udbredt et koncept
Hejsa fik lavet rsprofil i samråd med integro og sagsbehandler var en som hed erik krogh som lavede den i samråd med mig og de papir kommunen har på mig, har fået lavet rsprofil før men dem vil de ikke bruge da de ikke er udførlige nok men står det samme i den sidste men bare noget mere lagt til altså de andre rsprofiler jeg har fået lavet før er lagt sammen med den sidste nye.
Hun sagde at siden kommunen skulle spare er det jo billigere at have mig til at gå hjemme men i følge lovgivningen skal jeg sendes ud i praktik selv om vi ikke har nogle steder her i kommunen.
Ang rsprofil står der i den at jeg skal indstilles til flex pga fysiske og psykiske barriere også står der at der er gang i afklaring ang flexjob.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 21:38   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Uanset hvem hvad og hvorfor så er det altså sådan at KUN kommunen kan udarbejde og må udarbejde en ressourceprofil , ligeledes så er det sådan at det er en fortløbende proces og ikke noget man bare starte forfra på den skal laves mellem dig og din kommunale sagsbehandler i et samarbejde ellers er den ugyldig

Er konklusionen at du skal indstilles til fleksjob så er det , det som der skal ske nu og så er det hammer ligegyldigt hvad der er dyrt for kommunen og hvad de har tid til , de skal bare komme igang...

Så jeg vil da klart mene at du burde klage over den behandling
  Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 22:29   #8
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Post

tro mig as3 i frederikshavn er ikke et hak bedre nu er der 3 muglig heder i fr-havn as3 INTEGRO og et med s kan ikke huske navnet kan kun sige det er en skam del ukker det ned det er kasse tænkning de har ikke styr på noget som helst jeg håber virkeligt ejg finder et nyt flexjob inden de vil have mig på as3 eller INTEGRO osv har dog heldigvis et par changer kan tage 6 uger kursus så skal nok undgå at kommer nogen steder hen :P tja det er nok billiger at have dig til at gå hjemme igen kassen tænkning
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu skal Britirne og så spare Ragdoll Politik og Samfund 2 25-05-2010 13:38
Kommuner skal fjernstyre handikappede! buster Politik og Samfund 9 18-01-2010 13:07
Syge skal aktiveres for at spare bla-bla Politik og Samfund 4 28-09-2009 12:03
Syge skal aktiveres for at spare Webmaster K10 Nyheder 0 28-09-2009 06:10
Handicappede holder for når kommuner skal spare Lilli Susanne Politik og Samfund 1 24-08-2009 19:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension