K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2009, 16:53   #1
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Knyst på foden..

Er der nogen der fået fjernet en knyst på deres fod el. kenden noget til at man kan få en indsprøjtning. Eller har andre gode råd om sådan en. Det gør ondt nå jeg går. Det gør at jeg ikke render så meget rundt...man kan sige, det med at gå på shopping tur på Strøget el. en tur i Ikea bare for at kigge, det gider jeg ikke. Det er kun de mest nødvendige gå ture med hunden og diverse indkøb. Men meget kan klares på en cykel.

Hilsen Yasmin
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2009, 17:11   #2
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hej Yasmin
Jeg har fået en fjernet kirurgisk, det tog så 4-5 uger inden den kunne tåle jeg tog på arbejde ( prøvede selvfølgeligt at tage afsted for tidligt *sigh* )
For mig fjernede det mange smerter ( skulle gå i sikkerhedsfodtøj ) men jeg fik en henvisning fra min praktiserende læge til dagambulatoriet,efter lidt ventetid var jeg til forundersøgelse, blev indkaldt til operation og røg i fuld narkose en lille tur og kom hjem om eftermiddagen.
For mig var det en helt ufarlig oplevelse.
mvh Nøvsen
__________________
Waste no more time argueing about what a good man should be. Be one.
Marcus Aurelius
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2009, 21:55   #3
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej Yasmin

Jeg har også en knyst...
Har selv overvejet om, jeg skulle få den fjernet engang, for den er nemlig begyndt at genere noget mere her på det sidste...

Man kan få noget i form af plaster i Matas til at lindre smerterne i knysten, når man går.
Har dog ikke selv fået taget mig sammen til at købe sådan én.

Jeg har været til ortopædisk speciallæge for at få undersøgt mine fødder. Hvis du ikke har været til sådan én, kan man få en henvisning fra din egen læge.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2009, 23:34   #4
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Den er vokset..

Faktisk er det vist ret almindeligt....piner mig for jeg har altid gået i fodformet sko..men det er vist arveligt. Har været til ortopæd. en gang men nu synes jeg den er blevet værre. Men tak for gode råd. Jeg vil bede om en henvisning.

Yasmin.
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 17:03   #5
Mouse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2009
Indlæg: 35
Styrke: 16
Mouse er ny på vejen
Hej. Jeg fik også fjernet en knyst for mange år siden, men desværre kom den igen
Men min mor, som har fået fjernet 2 knyster, var heldig, for hendes kom aldrig igen:-)

Hvis den piner dig meget, så syntes jeg da afgjort at du skulle få den fjernet..

Mvh Mouse
Mouse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Årebetændelse/blodprop i foden?? Ninja Alt det andet 11 04-04-2013 20:51
Sindssyge smerter i foden - erfaringer?? Ninja Alt det andet 36 04-06-2012 13:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension