K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2016, 20:08   #1
Tigerdyret
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-07 2015
Indlæg: 7
Styrke: 0
Tigerdyret er ny på vejen
Black Monday

Så fik Danmark den mest blåsorte regering nogensinde.

En elitær, asocial og usolidarisk regering. En regering, der meler sin egen kage, og kun laver positive tiltag for sig og sine.

En regering, der hylder ulighed i et samfund, hvor du er ugleset, hvis du ikke tjener mange penge, og hvor du dybest set er uønsket, hvis du ikke tjener dine egne penge.

Og så blev "Den Lille Napoleon" udenrigsminister!!! Og en del andre skandaløse valg af ministre.

I sandhed en SORT dag for Danmark og det danske velfærdssamfund!!!
Tigerdyret er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2016, 22:17   #2
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Tigerdyret helt korrekt og ganske enig......................

MEN 1 ting må man gerne have lov at juble over idag, og skrige et lille bitte hurra, fordi,................

der blev INGEN , og jeg gentager INGEN ministerposter til Joakim B olsen, så en lille bitte smule retfærdighed er der da til
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2016, 12:07   #3
Sisseann
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Lolland falster, Guldborgsund kommune
Indlæg: 118
Styrke: 9
Sisseann er ny på vejen
Jeg er enig, og at vi skulle sige farvel til Jørn Neergaard Larsen som beskæftigelsesminister gør vist heller ikke noget.
Sisseann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2016, 12:52   #4
Tristan .
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2015
Indlæg: 127
Styrke: 0
Tristan . er ny på vejen
Tja... Så fik vi en chef der syntes det er en rigtig god ide at importere giftigt affald . Kunne være Dk. kunne tjene penge .

Håber godt nok ikke alle hjerneceller er væk.

Man kan håbe han brænder lidt mere for opgaven som den afgående minister.
Tristan . er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2016, 00:18   #5
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tristan . Se meddelelser
Tja... Så fik vi en chef der syntes det er en rigtig god ide at importere giftigt affald . Kunne være Dk. kunne tjene penge .

Håber godt nok ikke alle hjerneceller er væk.

Man kan håbe han brænder lidt mere for opgaven som den afgående minister.
Jeg ville gerne have haft kuglestøderen som minister. Kun hvis det bliver mere råt vågner Danmark op.
Kun hvis alt bliver rigtig meget værre kommer folk på gaden, og der er en grund til, at han ikke fik en medisterpost. De er nemlig udmærket klar over, at det ville have medført en mængde demonstrationer, og det kunne DR ikke sidder overhørig, trods de gør sig megen umage.
I stedet har man smurt hele pakken tyndt ud og valget af en ældreminister lugter langt væk.
Hun er et fantastisk menneske,men vil blive kørt over eller også bliver de medarbejdere der har børn og vil hente til tiden kørt over.
'hun har ikke selv børn, så der er meget hun ikke fatter.
Hun forstår hvad det er at blive gammel, men det kan man jo ikke se isoleret.
En ny jobminister ændrer intet allerhøjst brillerne.
Jeg er totalt ligeglad med om det er en Mette Frederiksen eller en Lars Lykke der er magthaver. Begge vil kun et, og det er same same but different.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sisseann Se meddelelser
Jeg er enig, og at vi skulle sige farvel til Jørn Neergaard Larsen som beskæftigelsesminister gør vist heller ikke noget.
Nej, men vi har fået en minister der næsten ikke kan se(beundre hans briller og øjne) men at manden også er døv er er en tragedie.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension