K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2016, 14:14   #11
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Her osse link til Ældresagen

http://www.aeldresagen.dk/faa-raad-o...r/default.aspx
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2016, 20:16   #12
MAKN1955
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2012
Indlæg: 71
Styrke: 13
MAKN1955 er ny på vejen
Jeg fik af vide da jeg var 58 år at jeg ville kunne få ledighedsydelse indtil jeg
enten fik et job som jeg fik eller til den dag jeg ville overgå til Fleksydelse uden
nedgang på nær et par hundrede kroner.
Med venlig hilsen
MAKN
MAKN1955 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2016, 22:31   #13
MAKN1955
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2012
Indlæg: 71
Styrke: 13
MAKN1955 er ny på vejen
Jeg er lidt nysgerrig fordi jeg også har nogle sjældne hudsygdomme og for lavt stofskifte som jeg får piller for samt diabetes 2 og andre lidelser jeg kunne dog se at da hospitalet ikke har kunne finde ud af hvor de mange blodpropper jeg fik i mine lunger opstod henne i første omgang måske på grund af 6 operationer hvoraf de to var i min ene ankel. Jeg fik af vide på sygehuset at det nok ikke vil være nemt at kunne få støttestrømper bevilliget så jeg har selv været ude og købe to par og så var jeg heldig at få kronikertillæg men ikke noget til remedierne for at måle min diabetes det koster mange penge men det har jeg også selv måtte købe selv om jeg får piller 2 gange om dagen med metformin på 1000mg pr. gang.
Jeg er i et fleksjob og det er jeg meget glad for så jeg håber ikke jeg skal ud og søge flere af dem jeg bliver 61 år i år og skal arbejde til jeg bliver 62 år men hvis jeg bliver fyret når jeg bliver 62 år har jeg så ret til ledighedsydelse ½ år efter ?
Med venlig hilsen
MAKN
MAKN1955 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2016, 22:47   #14
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Hej MAKN1955. Det du spørger om ved jeg ikke noget om er ' kun' nyfødt i dette mærkelige system af love og regler og søger selv svar på en masse ting. Jeg har d.d. Taget kontakt til sjældne diagnoser ( på internettet :-) ) dog havde de lukket idag. Men har allerede fået svar derfra og bliver ringet op på mandag omkring hele mit forløb. Ville ønske jeg kunne svare dig bedre men kan desværre ikke.

Prøv webmaster eller afvent og se om der kommer svar her på tråden.

Ønsker dig det bedste

Mvh. Rep og lad hører hvis du hitter ud af noget. God weekend herfra
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2016, 23:23   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MAKN1955 Se meddelelser
Jeg er lidt nysgerrig fordi jeg også har nogle sjældne hudsygdomme og for lavt stofskifte som jeg får piller for samt diabetes 2 og andre lidelser jeg kunne dog se at da hospitalet ikke har kunne finde ud af hvor de mange blodpropper jeg fik i mine lunger opstod henne i første omgang måske på grund af 6 operationer hvoraf de to var i min ene ankel. Jeg fik af vide på sygehuset at det nok ikke vil være nemt at kunne få støttestrømper bevilliget så jeg har selv været ude og købe to par og så var jeg heldig at få kronikertillæg men ikke noget til remedierne for at måle min diabetes det koster mange penge men det har jeg også selv måtte købe selv om jeg får piller 2 gange om dagen med metformin på 1000mg pr. gang.
Jeg er i et fleksjob og det er jeg meget glad for så jeg håber ikke jeg skal ud og søge flere af dem jeg bliver 61 år i år og skal arbejde til jeg bliver 62 år men hvis jeg bliver fyret når jeg bliver 62 år har jeg så ret til ledighedsydelse ½ år efter ?
Med venlig hilsen
MAKN
Jeg har flyttet dit indlæg her over til din egen tråd så du ikke afspore en andens tråd..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2016, 23:40   #16
MAKN1955
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2012
Indlæg: 71
Styrke: 13
MAKN1955 er ny på vejen
Jeg er nu i fast fleksjob og i 2017 skal jeg på Fleksydelse og jeg skulle ikke have haft kontanthjælp hvis jeg ikke havde fået et fleksjob inden jeg blev 61,5 år.
Jeg er meget glad for jobbet selv om at jeg har haft blodpropper og en skulder som jeg får blokader i da den gør ret ondt. Men jeg ser også frem til at kunne stoppe på arbejdsmarkedet så jeg kan lave andre ting. Jeg var faktisk så heldig at jeg kunne vælge imellem 2 job men jeg valgte det bedste det ved jeg godt.
Mvh MAKN
MAKN1955 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension