K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2010, 13:03   #1
Måske Flex
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
Måske Flex er ny på vejen
Måske flex ny her på forumet

hej alle, endnu en ny her på siden, har sidet og læst de første 20 sidder på forumet og har utroligt nok et par spørgsmål alligevel.

Er der nogen der har været i normalt fast arbejde som er overgået til flexjob i samme job som man har? uden Revalidering og arbejdsprøvning?
Eller måske lavet arbejdsprøvning på det job man allerede har.

Lidt om min sag, har mit drømmejob nu på 37timer inde for det offentlige/staten hvor jeg stort set selv vælger mine arbejdstider både hvilken tid på dagen jeg arbejder og deltid kan jeg også komme på uden problemer, er allerede på 4/5 deltid pga depresion og stress, lige nu har jeg været sygemeldt fra arbejdet i ca 8 måndere hvor jeg har gået til psyiater og været på 5 forskellige slags piller for depresion og angst uden at det har væet til den store hjælp, men nok til at jeg kan prøve en delvisrask melding hvor jeg arbejder 2 dage om ugen som jeg også vil tro jeg kan klare men vil nok ikke kunne klare meget mere en det i fremtiden, et af mine store problemer er søvnforstyrelser kan tage timer at falde i søvn så et job hvor man møder om morgenen er for mig helt udelukket og ved ikke hvordan man skulle kunne komme i arbejdsprøvning når man ikke kan møde før om eftermidagen.
nu fandt jeg det her flex halløj som godt nok lyder til at være H....svært at få fingre i men var måske et forsøg værd alligevel hvis det alså stadigvæk er muligt at få med de nye regler osv. kom endelig med råd og vejledning om hvordan i ser min sag som flexer.

Mvh
Måske Flex
Måske Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2010, 13:14   #2
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Jeg har fået mit eget job (næsten) - som flexjobber.

jeg er også ansat inden for staten - og har været i arbejdsprøvning på min arbejdsplads - med efterfølgende flexjob samme sted.

Så det er muligt....
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2010, 23:27   #3
socrates66
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Indlæg: 14
Styrke: 14
socrates66 er ny på vejen
Hej
Jeg arbejder som virksomhedskonsulent for sygedagpenge modtagere og du kan sagtens komme i en arbejdsprøvning hvor du starter med kun at møde om eftermiddagen. Problemet opstår først når eller hvis din sagsbehandler forlanger at du skal prøve at gå op på fuld tid, så vil du være nødt til at tage morgenerne med også.
En anden løsning kan være at du kommer igang igen på nedsat tid med løntilskud, det kan man godt nok kun få i et år, men så kunne man jo håbe at du var blevet helt rask i mellem tiden.
socrates66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 16:40   #4
Måske Flex
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
Måske Flex er ny på vejen
Dejligt at høre nogen det har lykkes for at blive i samme arbejde.

Ved ikke om et år på løntilskud ville gøre den store forskel har været på deltid i 2-3år pga samme sygdom og det er ikke blevet bedre desvære og chancen for at tage morgen tiderne med er lig 0 men det kan jeg i det mindste få papire på fra psyiateren og egen læge. så må man tage den der fra.

Nu må vi se hvordan det går med min deltidsraskmelding starter op et par dage om ugen på halv tid og så gradvis prøve at sætte tiden op, håber så på hvis det ikke går at man kan bruge den kommene periode som arbejdsprøvning.
Måske Flex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 16:49   #5
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
bare så du er opmærksom på din tilstand skal være varrig og ingen behandlingsmuligheder
hvis du skal overgå til flex.
det kan du snakke med din psyiater om
det skal kommunen nemlig have papir på.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flex job helt nyt for mig. Men måske allerede arbejde thyson Spørgsmål ang fleksjob 5 09-02-2011 03:26
måske flex avminryg Spørgsmål ang fleksjob 18 28-01-2010 22:50
Måske Flex? Benjamin1985 Spørgsmål ang fleksjob 1 14-11-2009 14:49
Måske Flex? Mouse Spørgsmål ang fleksjob 10 05-11-2009 20:25
måske flex dropfod Alt det andet 8 07-04-2009 17:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension