K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2012, 17:46   #21
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Kender en der med kronisk træthedssyndrom som eneste diagnose, samt en arbejdsprøvning fik tilkendt førtidspension.. så det kan lade sig gøre.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 23:27   #22
nuller
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 50
Styrke: 15
nuller er ny på vejen
Hej Lotte.
Jeg har haft og har mange af de samme symptomer som dig.I Tyskland har jeg en positiv borrelia prøve og co -infektioner forudsaget af Borrelia.
I Danmark har jeg diagnosen 93.3 ME/CFS.I øjeblikket er der meget debat om diagnosen.
Man mener at det "BARE" er ondt i livet og ikke infektioner.Sandsynligvis fordi staten,forskringer osv. skal spare penge.Man vil prøve at helbredde med psykofarmaka og kognitiv terapi.
Det du oplever er helt sikkert nogle infektioner og ikke psykisk.
Desværre står det ligesom slet til med Borrelia diagnostikken i Dk.Hvis du har været syg i nogle år uden behandling viser de danske test ingen resultater.
Jeg har oplevet at blive fuldstændigt syltet af min kommune og desværre også af en privat sagsbehandler.
Til trods for min praktiserende læge, neurolog og infektionsmediciner tror på min tyske test.
Desværre er Borrelia behandling i Tyskland ikke lige med, at man bliver så rask, at man kan arbejde igen.Der er 6 mdr ventetid som ny patient.
Hvis du skulle ønske at finde lidt mere om Borrelia kan du kontakte foreningen Daninfekt.
Der findes en neurolog i Odense som tester for 93.3 Anna Korsgaard. Hun har en ventetid på ca. 9 mdr.
93.3 udelukker ikke en Borrelia diagnose.Så man kan godt have begge dele.
I Norge er man meget mere vidende om diagnosen end i Dk.I til videre er der ingen kur i sigte for 93.3,men et par norske læger,som har forsøgt sig med et middel imod cancer.
Der findes en belgisk proffessor, som prøver at lindre 93.3,men hans behandlinger ligger årligt på omkring ca. 200000 kr i test,medicin og rejser.Det har de færreste råd til.
nuller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man få gratis psykolog hvis man har fået konstateret en kronisk lidelse ??? Krigeren Alt det andet 14 18-07-2013 22:18
sollinger ellison syndrom sushjer 1 Alt det andet 2 07-03-2011 22:22
HMS hybermobil syndrom... Susanne2412 Dit og Dat 1 09-03-2010 09:19
Inpingement Syndrom CasperR23 De Unge 9 28-09-2009 15:40
Endnu er "funktionel lidelse kage" under bagning ayla Spørgsmål ang fleksjob 7 16-12-2008 12:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension