K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2009, 03:02   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tja... det er jo dem her, der slipper endnu billigere.

De bliver "belønnet" for deres ustyrlige kreativitet.

Flot regering, der tilgodeser, at det skal "kunne betale sig at arbejde mere".

FOR HVEM, spørger jeg bare?

Citat:
Hvis ikke konen kan købe det, så kan kammeraten.

Finanskrisens persongalleri kender hinanden på kryds og tværs.

Og er man i fare for at sende hele sin ejendomsportefølje ind i et konkursbo, kan man altid sælge huset, bilen eller selskabet til en nær ven eller advokat.

Læs flere tricks her:

http://www.bt.dk/article/20081119/nyheder/711190004/

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 03:58   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
J.B. det var rart at du lige gad at forklare dit indlæg...så evt misforståelser kan undgås...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 09:37   #13
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Den asociale skattegave.

Hej.

Arbejdsløse, kontanthjælpsmodtagere og pensionister bliver ramt endnu hårdere af regeringens skattereform, end de ville blive af Skattekommissionens udspil.


http://www.arbejderen.dk/index.aspx?..._ID=36&C_ID=42
Link fra Dagbladet Arbejderen.
Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 10:57   #14
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Jamen kan det undre nogen.

Og så kunne jeg forresten godt tænke mig at spørge Lene E, hvorfra hun har at sosaèr, sygeplejerske og lærer tjener 400000 kr om året. Det er under ingen omstændigheder i Jylland.

Men har selv arbejdet indenfor branchen og der er ikke mange som ønsker flere timer end de har nu ca 32-35t om ugen, det er for hårdt. Da denne her regering også har fastsat, hvormange penge der må bruges på børn, ældre og syge.

Nu kan vi da rigtig komme til at tale om a og b hold, hvis VKO får gennemført denne skattereform. FØJ DET ER SQ EN OMMER.

Sidst redigeret af Suncil; 25-02-2009 kl. 10:58. Årsag: tastefejl.....
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 14:13   #15
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Unhappy

Citat:
Oprindeligt indsendt af Thelma Se meddelelser
Hej.

Arbejdsløse, kontanthjælpsmodtagere og pensionister bliver ramt endnu hårdere af regeringens skattereform, end de ville blive af Skattekommissionens udspil.


http://www.arbejderen.dk/index.aspx?..._ID=36&C_ID=42
Link fra Dagbladet Arbejderen.
Thelma.

NU ER DET HELT BEVIST AT DET HER HUN SIGER HER ER LØGN

http://borsen.dk/webtv?&clipid=4134&tabtype=seneste

Nu skal I se at hun kommer med en lille ting til pensionisterne eller en massiv stramning i udlændingeloven.

Og hun er da totalt en skændsel...og hvorfor...fordi hun prædiker hun er for de svage i samfundet ...og hvad er så det....LØGN ...hun har gjort livet for de svageste til et helvede !
med et kontrol system der er en krænkelse af borgerne og nedskæringer på alle fronter til dem hun spiller MOR for...FØJ !

VOK vi giver til de rige og sjæler det hele fra de fattige hahahahahahah

Tro hende ikke !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 20:18   #16
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Så må man virkelig håbe, at folk kan se hvilken type Pia Kjærsgård er.

Hun klistrer sig op ad V og K, FØJ.

Så sørger hun nok for pensionisterne får lidt ekstra, og så er alle jo glade. Kan man ikke se, hvor farlig hun er? Men det er hele VKO også.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 20:25   #17
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er ren "købs-politik" som DF foretager sig... problemet med VK og O er, at VK har een agenda, og O har en anden... for at de kan få noget som helst gennemført udenom oppositionen skal de være enige... så jeg tror helt ærligt at begge parter hele tiden går på kompromis med deres politik for at få gennemført deres mærkesager... og vi VED jo udmærket HVAD der er DF's mærkesag. På det punkt kan man jo sige, at VKO passer sammen som fod i hose... de har forskellige agenda'er, og kan få dem gennemført på bekostning af deres hver i sær "ikke så interessante områder"... og vi VED jo hvad VK mener om alt under bundlinien... DF giver VK lov til at hetse under bundlinien, og VK giver DF lov til at hetse invandrerne... problem solved (for deres part).

Det kunne faktisk være "sjovt" at se hvor sociale DF egentligt var, havde det været S og SF de var i regering sammen med. Men her ville S og SF jo nok trække på de andre partier i deres søgen efter at få kompromierne hjem, og det er det der er hele problemet med VKO... for VK vil ikke lukke oppositionen indenfor døren, det er set flere gange, og derfor har de kun DF at få gennemført deres lortepolitik med... undskyld, mente selvfølgelig BLOKpolitik

Det havde bare været mere fair, om de havde gået på kompromis hen over midten... vi ER trods alt nu over 50% af befolkningen der ikke har en skid at skulle have sagt....

Det er muligt, at reglerne siger, at der blot skal være flertal i folketinget for at det er demokratisk afstemt, men ingen har forbudt VK at bruge hovedet... men som altid handler retfærdighed i en afstemning for VK's synspunkt mere om antal mandater for, end at finde et bredt forlig. Det er lige som med ytringsfriheden... ja man har lov at sige hvad man vil, men derfor må man gerne bruge hovedet og tænke sig om INDEN man siger det.

Sidst redigeret af Razmo; 25-02-2009 kl. 20:33.
  Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 20:35   #18
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Helt enig Razmo

Men sociale DF..... nej det ord kender de ikke. De fedter for Anders F og Lars Løkke er deres nye statsminister i tilfælde af at Fjog tager til Nato.

Så håber vi bare på hurtigt valg. Så S og SF kan lave den uretfærdighed om, som VKO får gennemført ved skattereformen.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 21:24   #19
Flextossen
Føler sig hjemme på K10
 
Flextossens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Køge kommune
Alder: 65
Indlæg: 27
Styrke: 16
Flextossen er ny på vejen
.
.
I skal nok se at "vor ven" Pia får gennemført 500 kr årligt til sin "målgruppe" nemlig pensionister og sådan nogle som os



Nu er jeg så i den "heldige" situation at jeg, efter at have regnet lidt på "sagen", så får jeg faktisk noget ud af den nye skattereform .

Min pensionssag afgøres på onsdag i næste uge, og hvis det skulle ske, at den gik igennem.......ja, så får jeg faktisk "lidt" ud af reformen da jeg har en rimelig god tjenestemandspension at "gøre godt " med, så jeg når lige under den "magiske" grænse, hvor topskatten sætter ind, selvom de modregner dele af min tjenestemandspension i min førtidspension.

Samtidig er jeg så også "husejer", så mon ikke at de pålægger mig nogle nye grønne afgifter, af en eller anden art


Men jeg synes stadig, at dem der kun har den "nøgne" udbetaling fra kommunen også SKAL have del i goderne, vi andre "bedre stillede" pensionister skal sgu ikke bare rende med det hele !!!!!!.



Flextossen.
Flextossen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2009, 09:48   #20
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

nææææ DF vil give statstilskud til boligejerne som i forvejen har fået friværdier så det vil noget...de får så det bugner...til nyt køkken og badeværelse ???? Magen til gavebod skal man da tænke over...mon hun selv mangler et nyt køkken...nå jeg syntes det er ret vildt forslag når der mangler skoler og børnehaver UDEN SKIMMELSVAMP !

Boligejere kan få statstilskud til nyt køkken
Dansk Folkeparti vil åbne statskassen for boligejere, så de kan få tilskud til renovering af huset eller lejligheden.


http://politiken.dk/politik/article657488.ece

ja de forstår at score stemmer ..de unge med SU boligejerne...førtidspensionisterne..og folkepensionisterne...

Sidst redigeret af Stella; 26-02-2009 kl. 09:57.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension