K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2009, 11:59   #11
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Kære Kvinde 30, Din fagforening MÅ have ret, for jeg er selv på sygedagpenge på 56. uge, efter jeg måtte opgive revalidering pga. forværring af min sygdom efter 6 mdr. ... Min revalidering var bevilget på baggrund af LAB § 42.

Inden før nævnte revalidering var jeg 2 år på sygedagpenge, så derfor skal du endelig ikke tabe modet på forhånd; men læne dig op ad din fagforening

Held og lykke fra Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2009, 14:35   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Min veninde har også lige stået i sammme situatuion også hvor de ville stoppe hendes reva ydelse fordi hun ikke magtede at komme op på det antal timer de ville have hende ...

Vi prøvede også at få hendes sygedagpenge genoptaget og det ville hun også kunne have fået hvis og så frem at det var NY sygdom der var kommet til altså ikke det samme som hun var i revalidering for ...

Hun klarede den ved at vi fandt så mange fejl i hendes sag (de havde ikke lavet opfølgning som aftalt, de havde ikke hørt på hende når hun prøvede at forklare at hun ikke magtede det, de havde ikke hørt på hendes læger osv osv ) så da vi på råbte os disse fejl bad om aktindsigt , sagde at vi ville gå til hendes læge og at vi mente at der var kommet ny sygdom til (depression ) og vi bad fagforeningen om en sygemeldingblanket (kan ikke huske hvad det var for en men prøver at finde ud af det ) ja så besluttede kommunen at der vist var for meget besvær med os , og de forlængede hendes revalidering mens de undersøgte om der kunne bevilliges fleks eller pension (hun får svar om en måned )

Så jo der er noget med at du kan få dine sygedagpenge igen .. jeg skal lige tjekke en million gamle mail igennem og se om jeg kan finde den jeg skrev til hendes sagsbehandler , for jeg mener bestemt at jeg har den liggende ....
  Besvar med citat
Gammel 18-04-2009, 20:16   #13
Kvinde30
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-01 2009
Indlæg: 10
Styrke: 16
Kvinde30 er ny på vejen
Tusind, tusind tak for alle jeres svar!

Det er helt fantastisk, at finde et sted som dette her på nettet, og møde så mange mennesker, som gerne bruger tid på at dele ud af deres viden og erfaringer!

Kan se, at min sag kan ende med flere forskellige udfald. Jeg må bare håbe det bedste...

Det er godt nok et barskt system, at skulle igennem. Godt vi har hinanden!


Knus og tanker til Jer alle!
Kvinde30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor FANDEN ved man, hvilken ydelse man får? Fallenten87 Alt det andet 13 08-07-2013 18:15
hvilken ydelse får man på flexjob gitte kirk Spørgsmål ang fleksjob 14 21-06-2011 16:09
Hvilken ydelse?? tumnus Alt det andet 5 13-04-2011 14:15
hvilken ydelse når i aktivering? sane Alt det andet 5 31-10-2009 11:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension