K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2009, 08:03   #11
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Det er ikke rigtigt når din sagsbehandler oplyser dig om at du ikke kan søge flexjob. Man kan godt revalideres til flexjob, men de er ikke meget for at oplyse det i kommunerne.

Velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 08:06   #12
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
Jeg hader mit temperement, jeg er så træt af div. sagsbehandlere der mener at det er deres opgave at smide en diagnose, eller sørge for at man nu ikke bruger for mange af kommunens penge..

en kommentar som "dine almisser fra kommunen stopper til januar når du er færdiguddannet" ville have fået mig til at blive held vild og blodig..

Men der er trods alt håb forude , du siger at du ikke har en diagnose? .. nåååh, hvad vil du så kalde dine discus prolapser?

Bliv sygemeldt grundet dine smerter, bed om en ny sagsbehandler, der ikke behandler dig som om at du er ude på at "røve" systemet.

Har selv været i kontakt med en sagsbehandler der kom med samme udtalelser, så som ja, ja du er jo kun ude på at platte systemet, og stod det til mig, fik du intet.

Tog mig ca 2 måneder at skaffe underskrifter, til en klage over manden, sad simpelthen på kommunen, og spurgte folk om han var deres sagsbehandler.

Manden er idag fyret og arbejde ikke inden for det offenlige regi.

Men snak med din læge, få ham til at skrive dig en sygemelding.

har du en samlever, eller familie , så få en af dem til at tage med som bisidder, næste gang du skal til møde, og få dem til at prøve at forklare din sagsbehandler at det ikke er for sjovt, når du siger du har ondt..

Det er endt med at jeg sidder her og rambler, vil bare ønske dig held og lykke .

Sidst redigeret af StonesTM; 16-09-2009 kl. 08:20. Årsag: Stave fejl
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 08:12   #13
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Hejsa.

Først vil jeg sige øv for en omgang, jeg er nogle lunde i samme båd som dig ang diagnose fra komunnens lægekonsulent, som mener noget andet end min nerolog...

Ang Reviledering har jeg selv være på det, reglerne siger jo at har man færdiggjort en reviledering (uddannelse) skal man stå fuldt til rådighed bagefter dog med henblik på den uddannelse man har taget...

Ved ikke lige hvor det står med paragraffer og lign. men sådan er det desværre.

Jeg røg ud af komunnens system og stod fuldt til rådighed men stadig med skånehensyn.

Da jeg til sidst synes at det var en for hård kamp med den fagforening (Det faglige hus)
Da de vil have jeg skulle søge 5 jobs om ugen trods de nye regler, det er sku svært at søge 5 jobs om ugen når det kun er få jobs jeg kunne varetage.
Ja det er en lang historie som jeg ikke ville komme videre ind på.

Men pointen er bare at man IKKE skal sige ja til en revilidering hvis man ikke er sikker på at man kan klare det bagefter...

Jeg har selv lige sagt nej da min sagsbehandler spurgte mig om en ny revilidering.

Men poi poi med det fremover og håber der kommer en løsning.
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 08:19   #14
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hopper Se meddelelser
Men pointen er bare at man IKKE skal sige ja til en revilidering hvis man ikke er sikker på at man kan klare det bagefter...
Hej Hopper, jeg er enig med dig,der er jo ingen ide i at videre uddanne sig hvis man ved fra dag 1 at man aldrig kan varetage jobbet, men samtidig ved vi begge to, at sygdomstilstande kan forværres, jeg var selv på en revalidering med henblik på anden uddannelse, men var nødt til at stoppe, da jeg ikke kunne klare timerne (Møde ustabil)
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 08:50   #15
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Jeg har selv Morbus Bechterews og ved hvor svært at få en diagnose på den sydom, for som i kan læse påvirkker den mange ander steder, ud fra den nye forskning.

Har vist at sygdommen hænger sammen med en bagvedliggende ubalance i kroppens immunforsvar. Sygdommen er - på lige fod med fx psoriasis, psoriasisgigt, leddegigt og Morbus Crohn – resultatet af et såkaldt autoimmunt respons.

Det betyder, at immunforsvaret, der normalt beskytter imod infektioner og andre sygdomme, går til angreb på kroppens egne celler. Dette “selvangreb” er årsagen til de mærkbare konsekvenser, som patienter med alle de nævnte sygdomme hver især oplever.

Morbus Bechterew kan også give sig tilkende i form af symptomer i øjne, hjerte og lunger; ca. 1 ud af 5 patienter har betændelse i øjets regnbuehinde, Det havde jeg i 1986 og i 1989.
Og denne betændelse ses oftest hos de patienter som også har gigtgener fra leddene. Ca. 5-10 % får hjerterytmeforstyrrelser og betændelse i de hjerteklapper, der leder blodet fra venstre hjertekammer til hovedpulsåren. det havde jeg i 2003 og var på riget hjerte afdeling
Dertil kommer, at nogle patienter oplever stivhed i lungespidserne. Det blev påvist ved en lungebetændelse i 2007.

Alle de nævnte symptomer varierer i styrke. Gode perioder kan afløses af dårlige, hvor man kan have svært ved at klare dagligdagen.
Jeg har haft de fleste nævnte ddiagnose, og lungebetændelse flere gange, og jeg er vender på min pension sag bliver afgjort.

I dag har jeg mange smerter, dagligt, går med rollator,og har fådet 2 nye hofter og har også fådet besked på at det kan ende med en kørestol.
Derudover har jeg haft en perforation af galdeblæren, en kronisk infektion i hofte og mave, som har været svær et bekæmpe, og den kommer tit i udbrud.

Lettere forstørret prostata og Inflammatorisk tarmsydom,med signifikant coli i duodenalselcrettet, som er tolke som en bakteriel overvækst , samt haft en iridocykhttilfælde, Det kunne passe sammen med den infammatorisk tarmsydom.Som også kan se ved Morbus becterew.

Jeg har også midste alt, et godt job mit hus,og er i dag under behandling for en depression med et selvmord forsøg.
så jeg kender helle turen, mit starte i 1977.

Sidst redigeret af beha; 16-09-2009 kl. 08:59.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 08:55   #16
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Måske en klage over sagsbehandlerens vurderinger var på sin plads? ... man skal IKKE stoppe og give op, bare fordi ens sagsbehandler siger en imod, for gør man det er man da helt sikker på at blive snydt og bedraget!

KLAG!... klag over de uretfærdigheder du føler du bliver udsat for, og ændrer de ikke udgangspunkt pga. det i jobcenteret, så klag til arbejdsmarkedssekretariatet i kommunen og borgerservice... virker det heller ikke, så tag fat i borgmester og byrådsmedlemmer. tru dem gerne med pressen og politikerne inde på borgen... klag videre til nævnet... og ank videre til arbejdsmarkedsstyrrelsen...

Sagsbehandleren er kun første led i retsgangen, hvis man ikke vil finde sig i at blive uretfærdigt behandlet... giv ikke op før alle muligheder er udtømte, sådan arbejder din kommune imod dig, så gør da ENDELIG det samme selv!

Det "dumme" du har gjort, er nok at sige "nej tak" til pension... husk på, at selv om du fik en pension, ville ingen forbyde dig at tage arbejde hvis du kan finde noget du kan klare... selv om du fik et fleksjob ender du aligevel på ledighedsbænken, eller skal finde jobbet selv.

Hvis du ikke vil pension, vil du jo gerne arbejde... det har dine læger vel umiddelbart forstået som at du ikke vil have de skriver du ikke er arbejdsdygtig, så du har måske blot fået hvad du har bedt om i de papirer... ok, måske der er tydelige indikationer, men at bedømme noget på indikationer kræver menneskelig fornuft og forståelse for andre mennesker, og det bestrider din sagsbehandler så ikke (eller chefen, hvem ved?)...

Hvis dine læger, som du skriver ikke har skrevet noget direkte, så forklar dem problemet, og BED DEM skrive det så klokkeklart, at sagsbehandleren ikke har noget incitament til at kravle udenom! ... hvis lægerne hellere havde skrevet "pension", så burde det vel ikke være svært for dem at ændre det til "FLEKSJOB!!! NU!!!"

Sidst redigeret af Razmo; 16-09-2009 kl. 09:02.
  Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 09:21   #17
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Først og fremmest er man jo ikke 100% rask, når man bliver tildelt revalidering. Hvis man var det, var der vel ikke behov for revalidering? Dernæst kan en tilstand jo godt forværres, samtidig med at der er langt erkendelsesforløb fra 'jeg er syg' til 'jeg bliver nødt til at søge fleksjob eller pension'. At lægge alle karrieredrømme, ens selvopfattelse, evt. drømme om børn el. lign. på hylden, er ikke noget man normalt gør på 14 dage.
Dernæst: Måske kan du få arrangeret een eller anden form for møde eller en uddybende skrivelse fra lægerne til sagsbehandleren? Hun har tydeligvis ikke forstået, hvordan autoimmune sygdomme fungerer. Mange af dem tager jo årevis at diagnosticere, hvis man da ikke lige er "så heldig" at have et ekstremt aggressivt og farligt forløb. Sådan som loven er skruet sammen i dag, behøver man heller ikke en diagnose overhovedet. Det gjorde man før i tiden, men i dag ser man på arbejdsevnen, og så er det egentlig irrelevant om man har en fin etiket at klistre på eller ej.


Sidst: Jeg har også en autoimmun gigtsygdom og har fået god hjælp og støtte via Gigtforeningen. Deres socialrådgiver hedder Jutta De Place, og du kan ringe til hende på 39 77 80 80, man-tor 9-16, fre 10-15. Det var hende, der fik hul igennem i min sag, og jeg er hende evigt taknemmelig!

Op med modet! Du skal ikke lade sådan en afdanket skrankepave forsøge at kommandere med dig. Jeg ved, det er hårdt, og at man mest af alt har lyst til at skrige og lægge sig ned, men hæng i. Prøv gigtforeningen og dem fra forsvaret, råb og skrig her, og kæmp videre.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 10:06   #18
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 62
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Op at stå igen?

Hej igen Julcha

Jeg sidder og tænker på noget der lige umiddelbart kan virke som en sindsyg ide og som Hyanna egentlig fik ideen til, men bær lige over med mig og læs denne til ende.

Du var soldat i 4 år med en udstationering i Irak. Det er strenge vilkår, og alligevel har du gode papirer i forsvaret

Selv om du nu er helt ude i tovene vil jeg derfor først spørge dig om du overhovedet kommer uden for en dør i det daglige? Er du selvtransporterende eller afhængig af det offentlige transportnet? Har du overhovedet kontakt med andre end lige den nærmeste familie?

Vores ide er faktisk om det mon ville være en støtte psykisk for dig at komme ind som stabshjælper på HHD Aalborg og genopleve noget der minder om din tid i forsvaret. Jeg har nemlig kontakt til HHD Aalborgs stab kva min egen funktion på HHD VSJ. Derfor ved jeg at et handicap der ikke forhindrer signaltjeneste og noget skrivning vil være til at overkomme i en sådan frivillig funktion. Har du tilmed en sergentuddannelse kan du evt få et SIGBM kursus, da du så allerede kan godskrives for alle de BM udd. du ellers ville have været tvunget til at gennemgå. Stadig uden smålig skelen til din fysiske tilstand.

Var det en ide, og skal jeg evt. kontakte HHD Aalborg og høre dem ad?

Tænk lidt over det, og giv mig et praj hvis du er interesseret.

Viper

PS. må hellere lige sige at jeg er nærmest blind af nærsynethed samt ret tunghør efter en afd. 155mm Haubitzere skød mine trommehinder i smadder i 84.
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 16-09-2009 kl. 11:16. Årsag: Plidder pladder i teksten
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 11:28   #19
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
Jeg prøver at svare jer alle sammen, men spørg igen hvis jeg kommer til at glemme nogen.

Først, jeg er medlem af en A-kasse, gudskelov. Men med eget hus, bil, hunde (som sku er det eneste der holder mig kørende hvis jeg skal være bund ærlig), samt div, regninger er der bare ikke meget tilbage, som sagt ca 8-900 kroner med højeste dagpengesats. Og det er sku ikke fordi jeg "rutter" med pengene. Har bare sat mig for dyrt, men anede ikke min fremtid da jeg købte huset. Havde fast god indkomst og ingen problemer dengang.

Dernæst, tusind tusind tak for alle krammene og opbakningen, må indrømme jeg er i underskud med sådan noget. Hader at bede om hjælp, hader at indrømme at tingene faktisk er faldet fra hinanden, men kan ikke selv mere.

Mht bisidder. Jeg vil ALDRIG tage til et møde i kommunen igen uden en bisidder. Det er bedre med to ord mod et. Og her kommer den klage ind vedr. hende. Jeg orker det simpelthen ikke. Det er jo hendes ord mod mit, og hun kan nægte at have talt sådan til mig. Som du StonesTM, du sad inde på kommunen og samlede underskrifter. KÆMPE klapsalve til dig, og ville ønske jeg havde kræfterne, men ærligt sagt, det har jeg bare ikke. Måske senere, men lige nu kan jeg bare ikke rumme mere. Jeg er færdig og afkræftet. Desværre.

Mht lovgivningen inden for revalidering, har i også fuldstændig ret, man er ikke 100% rask når man for tilkendt revalidering, det er jo selve pointen i revalidering. Men det er hendes opfattelse. Jeg forsøgte at forklare hende at sygdomsforløb udvikler sig, og at jeg da ikke havde en levende chance for at forudsige at jeg ville blive så syg dengang. Kom med eksemplet at jeg da heller aldrig i livet havde troet for bare 5 år siden at jeg ville sidde i denne situation. Men det var hun kold som jordbæris over.

Maro: Jeg har været udsendt. Så det hverken behøver jeg eller vil lyve om. Jeg har rent faktisk haft fat på forsvaret for hjælp, men fik intet ud af det. På trods af at min første diskusprolaps stammede fra den sidste udsendelse, var der intet at komme efter. Men ja socialrådgiveren er uvildig, derfor prøvede jeg også at tale med hende dengang, men der fik jeg svaret at hvis jeg er uden tillknytning til forsvaret (som jeg jo var, efter de fyrede mig med ordene, "du er ubrugelig som soldat, vi kan da ikke bruge en svag soldat til noget") Så kunne hun ikke hjælpe mig.

Viper: Hæ hæ du fik mig nu til at trække på smilebåndet. Jeg var ind før HBU blev "opfundet". Jeg var på den gode gammeldags måde, gudskelov. Men jo har da været mange gange på Djævleøen på øvelser og forberedelse til udsendelse, så vi det kan da være vi har mødt hinanden på en eller anden måde. Og ja jeg var "okser", som vi kaldte det.

Foreningen har jeg hørt om, vil prøve at kigge nærmere på om de har en kontaktperson eller sådan noget. Og ja, jeg skulle måske bruge jer noget mere herinde, men jeg har det virkelig svært ved at skulle fortælle så ærligt omkring mig selv. Plus mange af jer herinde har været langt langt værre forløb igennem. Men jeg kan jo så også selv mærke at den nu er gal med mig. Jeg er så modløs og har givet op. Som du Hyanna siger, så kan man ikke føre en krig alene, og det har jeg lige opdaget. Min mor bliver så ked af det så hende vil jeg ikke læsse af på. Og så er der ikke andre.

Men hvad kan fagforeningen gøre lige pt??

Zuza: Jeg har råbt i 1,5 år nu på at få ændret i min jobplan og ressourseprofil. Uden held. Hende krampen jeg var inde ved i sidste uge, sagde endda at man ikke kan ændre i jobplanen... For så ville den jo ikke blive fulgt og så vil jeg miste min revalidering da jeg ikke følger jobplanen..... Ved godt det er løgn og latin.

Heller: Ham har jeg læst en masse med og fulgt ham lidt. Han er aktiv i den der forening for MB samt den internationale. Men har ikke kunne finde nogen kontaktoplysninger på ham.

Suncil: Jeg var ved lægen i mandags og fortalte ham om oplevelsen inde ved hende, og for at sikre mig at han er på min side. Det er han, men lige pt afventer vi svar fra den konference som speciallægen have op at stå. Og så måtte vi tage den derfra. Men han var ihvertfald på min side, og det stoler jeg på. Han nævnte førtidspension eller sygemelding igen. Men det vil jeg altså bare ikke. Sygemelde mig 5 måneder inden jeg er færdig... Det er at give op. Pension... Som jeg skrev tidligere, jeg ved godt det er det jeg ender med, også tidligere end jeg lige tror, men ikke endnu. Jeg vil prøve at se om jeg kan holde til det. Og igen for at være ærlig, det økonomiske aspekt trækker også. Men når den tid kommer, er jeg sikker på at jeg har hans støtte. Så snart vi ved mere omkring hvad de finder ud af på den konference, så vil han samarbejde med min speciallæge og få skrevet en ordentlig status som, med hans ord " ikke kan misforståes af selv den dummeste rådgiver".

Hopper: Ja, som der også bliver sagt, jeg vidste ikke at jeg vil ende sådan her da jeg søgte om revalidering. Håber du får noget medvind.

Beha: Er ked af at læse om dit forløb, det er sådan en skrækkelig sygdom, netop fordi det angriber hele kroppen. Jeg har som sagt også meget stærke smerter, nedsat bevægelighed, ved denne MR skanning sporede de mislyde ved hjertet, jeg har alvorlig B12 vitamin mangel pågrund af blodmangel som MB også kan medføre, store problemer med mave-tarm systemet, samt alle mulige andre ting.

Jeg håber du får tilkendt din pension, og at du kan slipper for kørestolen i mange år endnu. Og tak for at du lagde beskrivelsen af MB herind så andre måske kan lære noget også.

Razmo: Ville ønske jeg havde kræfterne til at klage, som skrevet tidligere. Virkelig. Men det har jeg bare ikke. Lige nu har jeg rigeligt at tage mig af, og der skal ikke meget mere til før, "korthuset vælter". Måske med tiden.
Og ja, kan godt se hvad du ellers mener. Det må jeg tage en snak med lægerne om.

Morgause: Ja jeg skal have lægerne med ind over, i har givet mig nogle ting at tænke på, og det skal sættes igang. Kodeordet her, som jeg ser det, er at lægerne skal med i ALT. Og som du siger få de to til at lave en uddybende skrivelse omkring det her og hvad min fremtid indebærer. Tusind tak for rådet og opbakningen.

Viper: Til dine spørgsmål. Nej jeg kommer kun ud når jeg går med mine hunde. Jeg har bil da jeg ikke kan undvære den til at handle ind osv. Mit nætværk er lig nul. Jeg har min mor, som jeg elsker over alt på jorden, men hun er for mærket af det her. Ellers har jeg ikke nogen.

Jeg blev for lang tid siden kontaktet af en PL fra hjemmeværney der repræsenterede en ny oprettede deling med speciale i udsendelse osv. Om jeg var interesseret i at være en del af denne deling. Det var jeg i allerhøjeste grad, også fordi jeg har så fandens mange uddannelser de kunne bruge. Derudover er jeg soldat i sjæl og sind uanset helbred. Jeg kontaktede kommunen og spugte om det var noget jeg måtte. Desværre når man er på revalidering må man intet ud over skolen, og jeg kan så heller ikke holde til andet som min situation har udviklet sig. Så selvom det var noget som jeg virkelig kunne være interesseret i (selvom staben ikke liiiiiige var drømmestedet ;-) ), så er det desværre ikke muligt. Jo nok hvis jeg en dag kom på førtidspension, eller hvad??? Må man ikke lave en lille smule ved siden af der? Jeg kan jo bare ikke holde til så meget.

Ha ha ja det kan jeg forestille mig:-) Men hvis man endelig skal blive døv, så er det da en fandens fed måde at blive det på;-)


Tusind tak alle sammen, for alle jeres ord, kram, opbakninger, råd og venlige ord. Det hjælper at se at man alligevel ikke er palle alene i verdenen. Men for pokker det er en hård kamp og jeg ved ikke om jeg kan. Jeg er knækket efterhånden og kan snart ikke rumme mere.

Sidst redigeret af Julcha; 16-09-2009 kl. 12:34.
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 11:46   #20
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser

Nu skylder jeg dig også lige at fortælle at jeg selv var på revalidering; men måtte kaste håndklædet i ringen og sygemelde mig, og jeg kom da tilbage på sygedagpenge; men jeg ved så ikke om der er forskel på den anvendte § i forhold til den du er under ... så det må jeg lige lede efter, og så skal jeg nok skrive den ned til dig så at du kan se om det er den samme

"
Jeg tror det er den samme, hvis jeg sygemelder mig nu vil jeg ryge på sygedagpenge med det sammen.

Men min fordel er jo at der ikke er mødepligt på universitetet. Jeg har faktisk kun været til 2 forelæsninger bare i år. Men har så læst op på tingene herhjemme fra. Forsøgte jeg også at fortælle hende, men det gled lige igennem.
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Kan ikke mere!!! paw thomsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 67 27-03-2010 00:18
Kan ikke mere Gizmomis Alt det andet 8 20-02-2009 22:16
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension