K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2018, 14:42   #1
Dan Johansen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2013
Indlæg: 30
Styrke: 12
Dan Johansen er ny på vejen
Har fået flexjob

Hvad skal arbejdsgiver gøre når man bliver ansat.
Skal jeg kun bruge lønseddel fra ham. Og bagefter skal jeg indsende lønseddel til komune.
Dan Johansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2018, 15:26   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Fra arbejdsgivers synspunkt er du i princippet bare ansat de timer du arbejder, og det lønner arbejdsgiver dig for. (Selvfølgelig ud fra de effektive timer, og med hensyn til skånebehov). Så ja, arbejdsgiver behandler dig som en hver anden ansat, du er bare ansat færre timer
Kommunen står så for flekslønstilskud. Så det har arbejdsgiver intet at gøre med
Hvorvidt du skal sende lønsedlen ind til kommunen, kommer vidst an på kommunen. Jeg har fået at vide at jeg skal sende den ind de 3 første måneder. Så det synes jeg du skal høre din jobkonsulent om
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2018, 17:49   #3
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Tillykke med jobbet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2018, 21:08   #4
Dan Johansen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2013
Indlæg: 30
Styrke: 12
Dan Johansen er ny på vejen
Jeg skulle havde skrevet at jeg havde fået bevilliget flexjob og ikke at jeg har fået. så jeg er arbejdssøgende.
Tak for svar
Dan Johansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2018, 21:43   #5
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Aah okay
Altså jeg ved ikke lige om min arbejdsgiver har skullet skrive under på noget fra kommunen. De ting har min jobkonsulent stået for.
Jeg har bare skrevet under på ansættelseskontrakt fra arbejdsgiver, efter min fagforening og kommunen havde godkendt den
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2018, 23:02   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dan Johansen Se meddelelser
Jeg skulle havde skrevet at jeg havde fået bevilliget flexjob og ikke at jeg har fået. så jeg er arbejdssøgende.
Tak for svar
Jeg går ud fra, at kommunen stadig skal ind over når et fleksjob skal etableres. Og ved den lejlighed kan du jo så spørge ind til de praktiske ting omkring løn o.l.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2018, 23:24   #7
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg går ud fra, at kommunen stadig skal ind over når et fleksjob skal etableres. Og ved den lejlighed kan du jo så spørge ind til de praktiske ting omkring løn o.l.
Det skulle de i hvert fald ved mig, i forbindelse med det fleksjob jeg er startet i i denne måned
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2018, 07:21   #8
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
de skal godkende jobbet som flekss job. det betyder bare du finder jobbet , så kommer de ud og skriver papir på dine skånehensyn, eller ringer (het været 3½ år på mit arbejde) og de har aldrig været her.

så når du får 1 lønseddel skal den sendes til dem, og sikkert et pat gange frem, så køre det
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension