K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2012, 17:39   #61
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pedro Se meddelelser
Ja,og det er åbenbart en skade, der er kommet for at blive.Jeg bliver af og til meget bange for mig selv. Var da aldrig nogensinde så arrig og totalt opfarende over den mindste vind,da jeg var under 40 og ikke medicineret. Det er noget værre l...
Er det ikke ofte at man husker fortiden som noget "bedre" for og om sig selv?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2012, 19:04   #62
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Er det ikke ofte at man husker fortiden som noget "bedre" for og om sig selv?
Okay Enteneller! Så, ku jeg tage dén! Det er muligt du har ret, men mener stadig at min lunte, var en hel del længere dengang. Faktisk så lang, at jeg kunne nå at stoppe op, og tage en hurtig snak med mig selv, og på den måde forhindre et utilsigtet verbalt overfald på "selv" mine nærmeste.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2012, 19:50   #63
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pedro Se meddelelser
Okay Enteneller! Så, ku jeg tage dén! Det er muligt du har ret, men mener stadig at min lunte, var en hel del længere dengang. Faktisk så lang, at jeg kunne nå at stoppe op, og tage en hurtig snak med mig selv, og på den måde forhindre et utilsigtet verbalt overfald på "selv" mine nærmeste.
Sjovt, jeg syntes nøjagtigt det omvendte om mig selv (sagde hun). Nu kan jeg kun, for det meste se, korte lunte hos andre og nå at stoppe eller generelt holde mig tilbage overfor noget jeg tidligere var faret i flint over!! Men det er jo individuelt. Jeg vil dog generelt mene, at jeg overordnet er blevet klogere på mig selv og ofte kan ærgrer mig over når mine kære bliver gale på hinanden eller mig. Det er jo ikke nødvendigt i forhold til hvad man ellers kan opleve..
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2012, 19:58   #64
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Sjovt, jeg syntes nøjagtigt det omvendte om mig selv (sagde hun). Nu kan jeg kun, for det meste se, korte lunte hos andre og nå at stoppe eller generelt holde mig tilbage overfor noget jeg tidligere var faret i flint over!! Men det er jo individuelt. Jeg vil dog generelt mene, at jeg overordnet er blevet klogere på mig selv og ofte kan ærgrer mig over når mine kære bliver gale på hinanden eller mig.
Kun godt at du har glæde af medicinen Enteneller og kan moderere evt udfald.
Jeg har betstilt medicinen igen, under et mine utallige panikanfald! Henter den i den kommende uge, og så kan den stå i skabet, indtil jeg bliver enig med mig selv, om jeg skal ha det eller ej.

Må, godt nok indrømme, at jeg stadig heller meget til HeleneKr´s udmeldinger, men det betyder jo ikke, at jeg ikke har respekt for, at andre tager deres daglige medicin.

Det har jeg i allerhøjeste grad, og ved osse, at mange har megen glæde af medicinen, men jeg er stadig bange for mulige varige skader, som følge af brugen.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2012, 20:11   #65
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Pedro, jeg får ikke læst så meget til hverdag herinde eller som sådan, men ved dog at Helene vidst ikke tager noget.

Jeg kan bekymre mig over at min krop reagere ekstremt hurtigt hvis jeg "glemmer" eller forsinker indtagene i min medicin. Tillige har jeg da også mit omkring mig og min lidelse.

Jeg lever overordneligt meget på min træning ellers lå jeg under sofaen dagligt.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2012, 20:25   #66
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Pedro, jeg får ikke læst så meget til hverdag herinde eller som sådan, men ved dog at Helene vidst ikke tager noget.

Jeg kan bekymre mig over at min krop reagere ekstremt hurtigt hvis jeg "glemmer" eller forsinker indtagene i min medicin. Tillige har jeg da også mit omkring mig og min lidelse.

Jeg lever overordneligt meget på min træning ellers lå jeg under sofaen dagligt.
Nej, det er bestemt osse helt i orden EE. Jeg synes da bestemt, at alle dem der nu engang har glæde af de forskellige anti-depressiver skal fortsætte med indtaget. Alt andet vil jo nok være hul i hovedet.

Det er jo bare mig, der lider af diverse former for vegelsind og stærk paranoia. Dét Helenekr skriver er, at nogle menesker har fået deres hjerne ødelagt af medicinen.

Men nogle mennesker, er jo mere modtagelige end andre, og jeg ved ikke rigtigt, hvor jeg selv står! Men hælder nok til, at den ekstrem dårlige hukommelse er en langtidsskade af medicinen. Men jeg har intet belæg for det. Kun en teori.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2012, 20:38   #67
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Har du en psykiater, læge tilknyttet? Jeg tror, at det er bedst, at man forholder sig til det i forhold til det personlige

Det var det samme, som da jeg talte om evt. leverskader mht. min medicin, der sagde min psykiater så; "det skader vidst ikke mere med den rødvin du også indtager...."

Dog er det vigtigt at man tager det faglige fagligt. Man kan godt få det frem herinde, det gør jeg jo også, men faktuelle spørgsmål omkring medicin og lidelse, det er læger/behandlere har jeg lært.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2012, 20:49   #68
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Har du en psykiater, læge tilknyttet? Jeg tror, at det er bedst, at man forholder sig til det personlige

Det var det samme, som da jeg talte om evt. leverskader mht. min medicin, der sagde min psykiater så, det skader vidst ikke mere end den rødvin du også indtager....

Dog er det vigtigt at man tager det faglige fagligt. Man kan godt få det frem herinde, det gør jeg jo også, men faktuelle spørgsmål omkring medicin og lidelse, det er læger/behandlere, det har jeg lært.
Jeg har desværre ingen psykiater tilknyttet, og umiddelbart, er der ikke udsigt til, at jeg kan få én. I så fald, skal jeg nok slå meget hårdt i "lægens bord", for at det skulle lykkes. Jeg har forsøgt, men.......

Men hensyn til det lægefaglige, så kan jeg kun gi´dig ret EE. Det er og bliver lægernes/psykiaternes opgave at uddelegere medicin, herunder SSRI
og tro mig sådan bliver det osse.

Jeg vil ikke knække halsen pga stolthed. Hvis det igen bliver vurderet, at medicinen er det bedste for sådan én som mig, ja så bliver det sådan........men lige nu, tænker jeg bare lidt over, hvad der er værst, pest eller kolera........Sådan er det jo........syg af h****** til uden medi og lige så syg méd, bare på en anden måde.....
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2012, 21:21   #69
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg tror nu heller ikke at der er så mange andre sygdomme som vores; ala psykisk ustabilitet, der har så mange medicinske mærker på sig, alle under betegnelsen "lykkepiller".

Vi får hele tiden at vide, at der så bare findes et andet præperat, som så har andre mindre bivirkninger, eller som i mit tilfælde har en "dual action power"....

Så der måtte jeg over på et nyt slags medicin inden for det psykiske, men mon hvor mange findes der så der, i dual action power f.eks??: 200 - 300??
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Seponering af Cymbalta Lunasdatter Dit og Dat 16 23-08-2013 12:26
Sertralin boowam Alt det andet 3 03-04-2012 15:58
Sertralin? Suzy Jensen Alt det andet 12 07-04-2011 11:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension