K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2013, 19:28   #11
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
At ligge med vame pude på/omkring rumpetten kan også anbefales også at du strækker ud når du er helt varm....

Ligge på ryggen sætte højre ben over venstre (hvis det er højre ben der skal ellers gør du det omvendt) Altså højre fod på venstre knæ..

Også holder du med hænderne om dit venstre lår og ligger helt stille og vipper lidt frem og tilbage...
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2013, 21:27   #12
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jeg har gode erfaringer med at strække bagpartiet ud.
Det vil sige både balder og baglår

http://www.activebeergeek.com/wp-con...p_image002.jpg

Jeg placerer hånden på højre knæ og skubber ind imod mig selv



Samt http://www.fpes.com.au/images/Hamstring_Stretch.JPG

Somregel smækker jeg benet op på et bord og læner mig forover
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2013, 10:32   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nu er det blevet lidt bedre snerterne er til at holde ud når de eks nye smerter er der så,måske det går i sig selv igen men det har virkeligt været så jeg hat tudet over det.

Men forsætter det går jeg naturligvis til lægen igen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2013, 11:38   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Men forsætter det går jeg naturligvis til lægen igen.
Hvis man har et ryg-problem, så kan det være en god idé, at følge op på det med mellemrum, og se om det udvikler sig.
Så jeg synes du seriøst skal overveje, at snakke med din læge om det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2013, 10:33   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja, men VoVse det gør jeg jo også nærmest hele tiden,for nogle uger siden bad jeg om at få et skud i ryggen for jeg kunne ikke rigtig holde det ud ,men han vil det ikke rigtig mere for jeg kan ikke tåle de sprøgter,søvnløs med uro i kroppen og så sveder jeg frykligt i uger efter,og da jeg før i tiden fik mange gik der kuk i humonerne.

Og hvad gør man så ,jo så får man en recept på Saroten 10mg med besked om at tage 2 inden sengetid fint tænkte jeg bare det hjælper på smerterne.
Men jeg tænkte det kun til jeg fik set på æske det er Nervemedicin

Jeg ringede til lægen om han mente det alvårligt at det var mellem ørene jeg havde smerter,hvor han sagde nej men det hjælper nogle der har smerter for så bliver man sådanne lidt mere lige glad,for du vil vel ikke på morfin for du det er jo det næste hvis du skal have noget der er stærker.

Men nej jeg vil verken have nerve medicin eller morfin der må da være andet.

Så nej jeg vil til den der nerurolog Jeg høre til bispebjerg og de skal spare så der er ingen læger der der vil give en canning så vil se om jeg kan få en henvisning til en langt væk.

Den der stikken og prikken og brand varme fornemmelse er der kun meget svagt nu men har det nu som om låret bliver revet i stykker stadig bag på ,så skal passe på hvordan jeg bevæger mig.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2013, 18:40   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Ja, men VoVse det gør jeg jo også nærmest hele tiden,for nogle uger siden bad jeg om at få et skud i ryggen for jeg kunne ikke rigtig holde det ud ,men han vil det ikke rigtig mere for jeg kan ikke tåle de sprøgter,søvnløs med uro i kroppen og så sveder jeg frykligt i uger efter,og da jeg før i tiden fik mange gik der kuk i humonerne.
Det jeg mente var, at få det tjekket ved hjælp af røntgenbilleder ell.l.

Mener din læge, at du giver udtryk for flere smerter end du bør have, med den ryglidelse du har (husker desværre ikke hvad der er galt med din ryg)?

Min egen erfaring er, at spændinger i det område, hvor man har et problem, kan være med til, at forstærke smerterne ganske betydeligt. Og her kan akupunktur eller zoneterapi være en rigtig god hjælp.

På nettet findes der mange plancher med punkterne, som bruges i zoneterapi, og så kan man jo sådan set bare gå i gang med, at øve sig.

Og ved nærmere eftertanke skulle det egentlig undre mig, om ikke man på YouTube kan finde noget om zoneterapi.

"Planche+zoneterapi", "billeder": https://www.google.dk/search?q=planc...&bih=854&dpr=1

YouTube.com, "zoneterapi+ryg": http://www.youtube.com/watch?v=dlx0p6PTtYE

Jeg vil anbefale dig, at kigge nærmere på videoen på YouTube.

Jeg skal helt klart have set nærmere på YouTube m.h.t. zoneterapi.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2013, 21:50   #17
Morten123
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2012
Indlæg: 26
Styrke: 12
Morten123 er ny på vejen
Hej Cleo
Ved ikke lige hvor du er fra, men jeg er reiki healer og har med succes fjernet discos som en binyrebark hormon indsprøjtning ikke kunne fjerne..

Hvis du har mod og lyst, så skriv og vi finder en hurtig tid til dig Det er ganske gratis..
Hilsen Morten

Ps er fra Nordsj..
Morten123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2013, 13:24   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morten123 Se meddelelser
Hej Cleo
Ved ikke lige hvor du er fra, men jeg er reiki healer og har med succes fjernet discos som en binyrebark hormon indsprøjtning ikke kunne fjerne..

Hvis du har mod og lyst, så skriv og vi finder en hurtig tid til dig Det er ganske gratis..
Hilsen Morten

Ps er fra Nordsj..
Det er stort og flot tilbud du kommer med ,men jeg tør slet ikke tage mod tilbudet selv om det er meget fristende .

Jeg skal til lægen igen i morgen så må vi se om jeg bliver sendt vidre.

VOVSE jeg er nedslidt i nederste del af ryggen så de der diskus kommer i klemme jeg har været til rynken sidst for omkring to år siden,og de billeder viste yderliger nedslidninger.

Neologen sagde den gang lige som tidliger at man ikke kunne oprerer jeg er tillige også svejrygget og skev i ryggen,S formet sagde han
Og så der lige dårlige fødder og to knæskader med slidegigt ,så jeg kan heller ikke gå ordenligt vilket også er noget møj for ryggen.

Min ejen læge trivler ikke på mig men kan kun hjælpe med piller,og jeg vil ikke tage dobel dolol og jeg vil ikke have morfin når det værst.Men jeg jo ikke den der vil lide i stilhed,så han er vel træt af at jeg beklager mig ,så deprasions medicin tror han måske kan holde mig væk men jeg vil ikke have alt det skidt.

Jeg er lidt lettet for de nye smerter komme mest hvis jeg sidder og skal læne mig frem over så måske det falder på plads igen,det håber jeg det så trist når der bare hele tiden kommer nyt og nye forværinger til.

Jeg har taget en af børnebørnes legetøjs kasser og sat den på spise med bunden i vejeret så har jeg pc på den så kan jeg stå op og side mår jeg har brug for det -kønt ser det ikke ud men det virker da .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 23-09-2013 kl. 13:45.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2013, 21:18   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jeg har taget en af børnebørnes legetøjs kasser og sat den på spise med bunden i vejeret så har jeg pc på den så kan jeg stå op og side mår jeg har brug for det -kønt ser det ikke ud men det virker da .
Og det er jo det vigtigste.

Hvis det er muligt, geografisk, synes jeg helt klart, at du skal tage imod det tilbud Morten123 har givet dig (bar' det var mig).

Mange alternative behandlingsformer kan noget, som det etablerede system ikke kan, og så er det uden bivirkninger.

De sidste 6 år har jeg selv eksperimenteret med zoneterapi, med rigtig gode resultater.
Hvis jeg har overbelastet min ryg, så kan jeg afhjælpe smerterne med zoneterapi, i stedet for, at tilbringe 3-5 dage på langs.

Min ene skulder driller engang imellem, ingen diagnose, fysioterapi hjælper ikke, men zoneterapi kan få den til, at falde til ro igen.

En høreskade er delvist afhjulpet, med zoneterapi.

Og meget meget mere af samme skuffe.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2013, 13:36   #20
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
jo før du besøger en kiropraktor jeg bedre jeg har været i et smertehelvede i 11 år men har det ok i dag.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension