K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2010, 09:19   #1
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Telefontid........

Om jeg begriber...hvorfor sagsbehandlerer "reklamerer" med deres telefontider.

Har nu op til flere gange i ugen...prøvet at få hold i sagsbehandler..for at få svar på noget vedkommende ville vende tilbage med.

Man får en stemme i øret...at den man prøver at få fat i....ikke er tilstede...sidder i møde til kl. dit og dat.

Meeeeen man kan ligge en besked på vedkommendes telefonsvare....så skal man bare trykke på tast 9.

Og når det sket...så skal man sige navn......cprnr. og telefonnr.....Og ringer vedkommende tilbage.....NEJ.....

Når man så.....stadig lidt optimistisk....ringer til en anden sagsbehandler...så skal man igennem samme trædemølle.

Bortset fra...at her bliver der sagt på telefonsvaren....at vedkommende er til møde...( men kan det overraske en.... )....at man også kan ringe i indehaverens telefontid...som er mellem 09-10 på hverdage.

Kigger på det parpir man sidder med i hånden....jowjow den god nok....det er mellem 09-10 man kan ringe...kigger på uret...og det viser så 09.33.

Pyyha......sikke en "lettelse"...forstået på den måde...at jeg heldigvis ikke havde misforstået noget angående tiden....og ringer indenfor den der "berømte" telefontid.

Men hva i hulen's r.. hjælper det så lige.....ikke en hjuende fis....for få fat i nogle kan man skutte.

Jooow....hvis jeg nu ringer til jobkonsulent....så går hun til sagsbehandler og siger at der skal ringes til mig....omvej....Jeps....MEN hjælper det.......JA..

Såååååå det vil jeg gøre på mandag......så det bliver "endnu en dag på kontoret"...Altid rart at vide hvad ens dage skal gå med...ikk
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2010, 09:22   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hvis man ikke har stress, så får man det

har dog altid fået fine svar, så kan kun klage over vente tid
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2010, 09:24   #3
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Du

heldig.

At der både bliver ringet tilbage....OG får fine svar...hvis bare en af de ting ville ske her...ville jeg være en lykkelig kvinde..om end ikke andet for den dag...

Ja.stress kan man altid få...
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2010, 09:35   #4
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Kigger på det parpir man sidder med i hånden....jowjow den god nok....det er mellem 09-10 man kan ringe...kigger på uret...og det viser så 09.33.
sammen med lægen der er tid inemmlem 08.00-09.00 klokken nærmer sig 09.00 man bliver næsten gribet af stress hvism an ikke kommer igennem klokken bliver 09.00 så får man en lægesekeratæren prøv imorgen eller ved 12.00
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2010, 10:18   #5
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hos lægen

er der ingen af dn slags problemer.......der får sekræteren lægen til at ringe til en...samme dag...
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2010, 10:26   #6
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
jeg vil råde dig til at maile din sagsbehandler...svartiden er noget længere MEN min sagsbehandler oplyser sit direkte nr i hendes autosignatur.... og fordelen er at så kan man ringe HELE dagen ) og det gør jeg skam. Liige når det passer mig kontakter jeg sagsbehandler el dvs det gjord jeg indtil jeg fig ny Og hende her kan ikke engang stille mig videre til min jobkonsulent. ØV
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2010, 09:46   #7
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hypermobil

Uha....at maile til hende hjælper ikke....der bliver ikke svaret på dem...så derfor er det jeg ringer...på hendes direktnummer......som jo så heller ikke hjælper.....så er jeg tilbage til omvejen....jobkonsulenten.

Som til gengæld er rigtig handlekraftig og fuld af energi....på den gode måde...og hun gør hvad hun kan for at hjælpe en.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SB's telefontid! FrkSilverfox Dit og Dat 4 20-06-2011 17:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension