K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2009, 12:16   #1
annasavanah
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
annasavanah er ny på vejen
Thumbs down Kan jeg skifte job konsulent?

Efter 6 års kamp er det endelig lykkedes mig at komme ind under flex job, efter en hård kamp, hvor jeg så oveni hatten har fået/fik en depression, oveni min egentlige sygdom- "tak" kære kommune.

Nå men til mit egentlige spørgsmål, jeg har så nu fået tilknyttet en job konsulent, var til møde ved ham for ca. 3 uger siden i morgen, på mødet ville han tage mig med på et fagligt møde om torsdagen for at høre ang jobmuligheder, her aftalte vi også at jeg skulle ringe til ham i mandags (14 dage efter mødet) sådan at han ikke glemte mig øhhh okay.....

jeg ringede så om torsdagen for lige at høre om der evt. havde været noget på mødet, jeg kunne ike få fat i pågældende og lagde en besked ved sekretæren om at han skulle ringe- dette har jeg så gjort HVER dag siden uden at mandne ringer tilbage eller noget! som aftalt ringede jeg så i mandags og fik her at vide at han da havde ferie... FLOT- det kunne han vel ha set-

så... nu står jeg igen i en magtes løs situation, jeg kan ikke få fat i manden, jeg ringer fra kl. 8 om morgenen til ca. 13.30 daglk. indtil jeg får fat i en sekretær som ligger ENDNU en besked, så føler jeg gør meget, men lige lidt hjælper det.

Mit spørgmål er så kan jeg skifte jobkonsulent????
så vidt jeg vidt jeg ved er det en jeg er tilknyttet via mit personnummer, men jeg er så gal på ham og syntes ikke jeg ønsker et samarb. med ham.

håber på et svar :-)
annasavanah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 12:55   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Nu går jeg ud fra, at din jobkonsulent hører til i kommunens jobcenter, så jeg ville sende en klage til jobcenterchefen, med en beskrivelse af forløbet, som du har beskrevet det her.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 14:39   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
annasavanah det er ikke lige sådan at få lov til at skifte jobkonsulent...

Det jeg ville gøre hvis jeg var dig var at skrive til vedkommen , og ikke ringe på den måde har du dokumentation for at du prøver og prøver og at han ikke overholder sine aftaler og så ville jeg skrive en klage som også bliver foreslået ...

Hvis du ikke har en mail adresse til jobkonsulenten så skriv til jobcenteret og att den til jobkonsulenten ....
  Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 16:19   #4
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
måske kan du via din telefon regning dokumentere at du har ringet til deres nr. i en uendelighed...
og ligge den sammen med en klage over ham..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2009, 10:04   #5
annasavanah
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
annasavanah er ny på vejen
jeg har før været tilknyttet en job konsulent (under min arb. prøvning) ham her er ikke fra samme sted men sidder nede på selve kommunen.

Jeg har i dag endnu engang ringet og fået at vide jeg kan ringe igen kl. 10.30- kan jeg ikke få fat i ham der så stiller jeg mig op foran hans dør-.
annasavanah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2009, 01:02   #6
Oraklet
Føler sig hjemme på K10
 
Oraklets avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2009
Lokation: Danmark
Indlæg: 32
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Oraklet er ny på vejen
klage over jobkonsulent

Føler med dig - spørg ham til hans uddannelse...
Skal du klage - så - ja - jobcenterchefen - men de holder gerne hånden over deres medarbejdere - skal du klage over en person - altså den måde de opfører sig på overfor dig - ikke indholdet, så er det bedre at går til hoved istedet for bagdelen! - Så du skal gå til din kommunalchef og tage en samtale med denne.

Start evt. skrifteligt med din klage, og anmod om et personligt møde, og send evt. cc til borgmester og Kommunalchefen - så plejer der at ske noget. (Dog enkelte kommuner, der er de ligeglade).

Bliver du trukket i din udbetaling fordi du ikke kan få fat i din beskæftigelsesmedarbejder, så - beskæftigelsesankenævnet. - Så når du ringer/møder forgæves, så bed i jobcenterets skranke om en kvittering på at du har ringet/mødt op, enten skrifteligt (når du fysisk er der) - eller få tilføjet i din sag - under dit cpr.nr. at du forgæves har forsøgt at få fat på vedkomne. - (Så har du lidt beviser på dine påstande).

Det er svært at få et skift, idet ingen vil have "brokhoveder" - men det kan lade sig gøre. - De holder sammen, - de beskæftigelsesmedarbejdere - der hedder det "Dem og Os!) - og "Os" - det er ikke dig.
Oraklet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 11:10   #7
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
kan jeg?

Hej.. jeg har lige et tillægsspørgsmål i denne sag...
Min jobkonsulent han er flink nok og alt det der.. men der opstår sommetider fejl/misforståelser da jeg har svært ved at forstå hans danske - skal ofte gentage mig selv og hans svar højt og få hans bekræftelse på om jeg har opfattet hans svar korrekt...det er ikke altid jeg har forstået korrekt,,
Jeg kan være bekymret for at blive SÅ misforstået/mistolket af ham pga. dette og da jeg netop har fået bevilliget flex bl.a. pga nedsat hukommelse og manglende overblik...at jeg har overvejet at søge/ bede om at få en anden.. manden er jo sikkert og indtil videre dygtig nok...

Men jeg er bange for at hvis jeg påpeger dette noget sted at det så bliver misforstået som at jeg er racist eller lign. og det er jeg altså ikke... jeg forstår ganske simpelt bare ikke altid hvad han siger og det er trættende for mig hele tiden i den times tid et møde varer at være yderligere obs.. hvad siger I...?
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 11:27   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg havde på et tidspunkt en sagsbehandler som jeg ikke kunne forstå hvad sagde - men jeg fik, uden problemer, byttet ham ud med en anden....
Jeg gjorde det naturligvis lidt diskret, jeg ville jo ikke såre manden unødigt for han var vist både flink og dygtig nok. Jeg gjorde det endda over telefonen, og bad om at tale med den ansvarlige for kompetanceafdelingen. Og så fik jeg en ny let og smertefrit...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At skifte læge ? Kio Alt det andet 5 31-01-2013 21:01
Advokat skifte??? Tina Aalborg Alt det andet 4 26-07-2009 10:01
Må jeg skifte job? (Engang) Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 3 02-02-2009 22:46
Ny job konsulent lone t Spørgsmål ang fleksjob 5 14-08-2008 07:57
skifte flexjob jcdk Spørgsmål ang fleksjob 9 09-03-2006 13:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension