K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-06-2010, 14:02   #31
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Sikkert ikke, men til gengæld har de nu indført, at virksomhederne får 50.000kr for at oprette en elevplads, så måske det kan hjælpe med pladserne...
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 18:52   #32
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tja jeg blev glad da mine unger kom og sagde at det var pædagog uddanelsen de ville have (en socialpædagog og en musikpædagog) sagde til dem at lige det ville der sgi altid være brug for meeeeeen nu er jeg da ikke så sikker mere, ser jo ud som om de skal vippes ud i stor stil ...

Held og lykke til din knægt Helenekr

PS jeg var til demonstration på Christians borg og må indrømme at hvis alle borger i det her land var lige så engagerede som de unge der var under uddannelse derinde så ville meget sgi se anderledes ud
  Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 18:59   #33
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, vi må se hvad tiden bringer, han er skrup forvirret lige i øjeblikket. Den ene dag vil han fortsætte i McDonalds, den næste dag er det tømrer, og i dag sad han og læste om adgangskravene for at komme på politiskolen.....

Nok meget fornuftigt han liiige får lov til at modnes lidt inden han kaster sig ud i noget, ved at blive hvor han er.
Jeg har forsøgt at forklare ham, at det ikke er noget der haster, men at han kan bruge tiden på at tænke over hvad han vil samtidig med jobbet.

Det er sgu også svært, der er så meget der trækker i de unge mennesker i dag....så mange muligheder.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2012, 04:13   #34
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Hvordan gik det med din søn- og flyttede han hjemmefra eller?

Jeg hægter mig lige på her..fordi min søn fylder 18 lige om lidt og hvad sker der med min boligsikring når han flytter hjemme fra som jeg tror han gør. Jeg er førtidspens efter nye regler..
__________________
Selvom det kan være svært- så tro alligevel altid på at alt bliver som det skal være
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2012, 13:07   #35
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaaa, han er jo flyttet hjemme fra for længst - nu har han købt andelslejlighed med kæresten, og skal giftes her inden for et par år - så tingene er vendt 180 grader. Han fylder 20 i December

Før det fik jeg sluset ham ud hos en ''onkel'' der kunne have ham boende, så min økonomi kom tilbage til normalen. Men jeg nåede da at få en ekstra regning fra boligsikringen på 8000 kr da årsopgørelsen faldt
- der måtte jeg så tage et lån for at kunne betale den, da de ellers kun ville hakke den over af 3 gange, Ekspress bank havde længere line, men jeg betaler så af på den endnu

Ak ja, de store unger - små børn små problemer, store børn store problemer. Synes den holder stik!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ankestyrelsen fylder 40 år Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 3 26-06-2013 13:38
Boligsikring, arbejdende barn 18år og hjemmeboende? Ninja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 47 27-10-2010 20:47
førtidspension og boligsikring missP Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 01-07-2010 15:59
K10 Fylder år Hejdien K10 Nyheder 0 06-10-2007 01:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension