K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-05-2006, 09:51   #11
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: "Virksomhedspraktik" og transport

det er jo super hvis det bliver lavet om, da der ikke er nogen rimelighed i at alle andre der modtaget tilbud efter beskæftigelsesloven kan modtage godtgørelse.....bare ikke fleksere.

Beviser bare at de love de laver derinde på borgen ikke altid er helt gennemtænkt, er bare ærgeligt at det skal tage dem så lang tid at finde ud af det
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2006, 16:51   #12
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: "Virksomhedspraktik" og transport

Nå, det er vist ikke så ligetil med de regler, kan jeg se. Det er da hamrende uretfærdigt :@ - Men, sådan er det jo desværre ret tit.
Godt, at der bliver gjort opmærksom på det, forhåbentlig bliver det snart lavet om.

Tak for alle jeres svar.
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2006, 15:44   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: "Virksomhedspraktik" og transport

Noget om det her ...B)

EDIT: Jeg har rettet linket så det ikke fylder så meget i bredden
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2006, 11:58   #14
elsemohr
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2005
Lokation: Rødding
Alder: 65
Indlæg: 12
Styrke: 19
elsemohr er ny på vejen
RE: Desværre

Efter hvad jeg har fundet ud af - kan man ikke få hjælp til kørsel og man kan ikke bruge skattereglerne - da man ikke betaler arbejdsmarkedsbidrag kan man heller ikke få kørselsfradrag - det er i hvert tilfælde mit skattekontors holdning. Det er samme regler der gælder for studerene der skal i praktik.

Desværre - endnu en ting man skal tænke på inden man går i praktik - hvis det ikke er et seriøst tilbud med mulighed for fast ansættelse - kan det være en dyr affære med de bensinpriser vi har i dk.

Man skal være rask for at være syg.

VH - elsemohr
elsemohr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2006, 21:47   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: "Virksomhedspraktik" og transport

elsemohr ja det kan blive en dyr praktik i bensin for slet ikke at tale om de priser der er på det offentlige ...

Og for slet ikke at snakke om de problemer mange med fleks har med helbredet og hvilke daglig kamp det er at komme frem og tilbage.

Og uanset hvordan vi vender og drejer det, så er det altså ikke lige en motiverende faktor til sådan en praktik, hvis man oveni købet skal lide helbredsmæssigt og økonomisk for det, sådan som det er nu.

Men vi har da lov at håbe på at det bedre sig efter den 1-7-06 (læs evt indlæg nr 10)

VH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 22-05-2006, 23:12   #16
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: "Virksomhedspraktik" og transport

Ja ingen vej uden om og hjælp at hente - HOV var det ikke kommunernes slogan??
Vi ligger desvære lige midten i orkanens øje.. Vi er ikke med på noget hold - ikke fair at vi kæmper med helbredet og for at vi så kan blive på arbejdsmarkedet ja så skal vi også kæmpe med økonomien

Vi krydser fingre for at 1/7 er vores "lykkedag"

Keep smilling all
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2006, 09:59   #17
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: "Virksomhedspraktik" og transport

Opdatering!

Jeg har lige fået dette svar fra min sagsbehandler:
"Du skal selv betale de første 24 kilometer. For efterfølgende kilometer kan du få et tilskud på 1,02 kr."
Så det kan åbenbart lade sig gøre, men måske er det bare min kommune der er "flink" (Selvom det ville undre mig en del... )
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2006, 12:48   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: "Virksomhedspraktik" og transport

Hej Fiemie...
Det er blevet vedtaget i folketinget at vi flekser også skal have befordringsgodtgørelse fra den 1/7-2006

Så nu skal alle dem der har lidt længere til arbejde...bare op og have søgt....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
"Afklaring" på sygedagpenge kontra "Opkvalificering" på ledighedsydelse amaranth Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 18-06-2012 02:20
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension