K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2011, 22:52   #61
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
øv hvor er det skidt,og måske ikke ,det viser jo at det bare ikke går for dig der,og ja du skal måske i en ny igen,men så må det da også være den sidste-måske at det her kunne blive den sidste ,håber du får en afslutning efter mødet.

Der er vel også en granse for hvor meget pinerri en arbejdskiver vil være med til,det syntes jeg da lyder positivt.

eller er jeg trist over at høre du ska så meget igemmen,det kan bare blive for meget
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 23:57   #62
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Rigtig surt, at du risikerer, at skulle starte forfra i en ny afprøvning.
Men på den anden side synes jeg det er rart for dig, at der er nogen, der kan se hvordan tingene hænger sammen.

Jeg tænker lidt, om det er muligt, at få den chef til at lave en form for en udtalelse.
Den kunne måske være god at have.

Det gør han 100% sikkert.
Det er jo det Han netop er så stolt af at være god til, og er ligeglad med hvad kommunen agenda er. Han ser, observere, spørger rundt omkring ig så vudere han, og skriver.
Altså, som det altit skulle være.

Vi må se.. det ærger mig meget med evt. sygemeldning, da der går tid....spildtid...men det er mit helbred der står på spil.

Det er en meget stor hjælp, at I er her.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 08:11   #63
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen Se meddelelser
Det gør han 100% sikkert.
Det er jo det Han netop er så stolt af at være god til, og er ligeglad med hvad kommunen agenda er. Han ser, observere, spørger rundt omkring ig så vudere han, og skriver.
Altså, som det altit skulle være.

Vi må se.. det ærger mig meget med evt. sygemeldning, da der går tid....spildtid...men det er mit helbred der står på spil.

Det er en meget stor hjælp, at I er her.
Det er i det mindste godt, at du kan få en vurdering fra stedet, det kan jo være den kan gøre gavn på et tidspunkt.

Jeg blev jo også visiteret til fleks på et lavt timetal, og vidste derfor, at jeg skulle møllen igennem igen.

Dengang forestillede jeg mig, at anden aktør ville sende mig i en eller anden
skod-praktik, som selvfølgelig ville mislykkes, og derpå i en ny praktik, måske lidt mere hensyntagende end den første, og måske i endnu en, før det ville gå op for dem, at det her bare ikke ville gå.

Og det er jo sådan set der du er nu.

Måske har du skrevet om det før, men har du, måske med hjælp fra din læge, mulighed for, at formulere nogle skånehensyn?

I så fald vil du kunne forlange, at en ny arb.prøvning skal tage hensyn til disse skånehensyn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 09:27   #64
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er i det mindste godt, at du kan få en vurdering fra stedet, det kan jo være den kan gøre gavn på et tidspunkt.

Jeg blev jo også visiteret til fleks på et lavt timetal, og vidste derfor, at jeg skulle møllen igennem igen.

Dengang forestillede jeg mig, at anden aktør ville sende mig i en eller anden
skod-praktik, som selvfølgelig ville mislykkes, og derpå i en ny praktik, måske lidt mere hensyntagende end den første, og måske i endnu en, før det ville gå op for dem, at det her bare ikke ville gå.

Og det er jo sådan set der du er nu.

Måske har du skrevet om det før, men har du, måske med hjælp fra din læge, mulighed for, at formulere nogle skånehensyn?

I så fald vil du kunne forlange, at en ny arb.prøvning skal tage hensyn til disse skånehensyn.
Jeg er så klart på vej helt ned i hullet, kan Jeg mærke...
Jeg tænker ikke på andet og tårene står lige parat...

Det er jo ligemeget hvad Jeg gør.

Jeg er jo bare negativ i deres øjne.
Der er ingen der ser på hvorfor.
At når man skriger af smerte er det meget svært at se så glad ud og springe rundt når det smerter overalt i ens krop.

Du virker sådan lidt mod det hele.
Jamen for pokker da. INGEN skånehensyn er her overhovedet. Jo en stol. Hurra.

Jeg taber jo hver gang. Det er en kamp Jeg umulig kan vinde.

Jeg syntes jo, at når jeg kommer HVER dag, og er der den tid Jeg har fået besked på, forsøger at lave så meget Jeg kan, smiler, når der er folk i nærheden er VILDT positivt, men Jeg virker lidt negativ.

Negativ = ikke kan lave noget.

Måske er du ikke det rette sted, siger han.
Nej, det for f.....da Jeg ikke er.
Og Hun VED det jo for pokker. Ihh hvor er Jeg vred. Sorry

Min egen læger, siger, at Hun er der og Jeg bare skal sige til. Hun kan ikke hjælpe med andet end at sygemelde.
Så det vil Jeg blive idag.

Så er Jeg jo også lidt mere negativ..
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 10:53   #65
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen Se meddelelser
Jeg er så klart på vej helt ned i hullet, kan Jeg mærke...
Jeg tænker ikke på andet og tårene står lige parat...

Det er jo ligemeget hvad Jeg gør.

Jeg er jo bare negativ i deres øjne.
Der er ingen der ser på hvorfor.
At når man skriger af smerte er det meget svært at se så glad ud og springe rundt når det smerter overalt i ens krop.

Du virker sådan lidt mod det hele.
Jamen for pokker da. INGEN skånehensyn er her overhovedet. Jo en stol. Hurra.

Jeg taber jo hver gang. Det er en kamp Jeg umulig kan vinde.

Jeg syntes jo, at når jeg kommer HVER dag, og er der den tid Jeg har fået besked på, Hov, du skal dælme ikke være der i den tid du har fået besked på, du skal ikke være der et sekund længere end du kan holde til forsøger at lave så meget Jeg kan, smiler, når der er folk i nærheden er VILDT positivt, men Jeg virker lidt negativ.

Negativ = ikke kan lave noget.

Måske er du ikke det rette sted, siger han.
Nej, det for f.....da Jeg ikke er.
Og Hun VED det jo for pokker. Ihh hvor er Jeg vred. Sorry

Min egen læger, siger, at Hun er der og Jeg bare skal sige til. Hun kan ikke hjælpe med andet end at sygemelde.
Så det vil Jeg blive idag.

Så er Jeg jo også lidt mere negativ..
For nogle år siden googlede jeg på "kroniske smerter" og fandt noget, der beskrev hvordan et menneske påvirkes af kroniske smerter, men nu kan jeg ikke finde det.
Min tanke var, at du kunne give det til din jobkonsulent.

Men jeg faldt over dette, og tænkte, at du måske kunne bruge det:
http://www.fibromyalgi.dk/index.php?...kronisk-smerte

Når man har ondt er det helt normalt, at man ikke har overskud til at være social og smile til verden.

Har du fået gjort din konsulent opmærksom på de ting vi før har "snakket" om, det der med, at du er uforstående overfor, at hun ikke vil acceptere dit lave præstationsniveau i og med, at du ved, at din tidligere sb har sat hende grundigt ind i tingene og, at der ligger rigeligt dokumentation i din sag, som beviser, at du ikke kan yde mere?

Har konsulenten punket dig igen?

Jeg ved godt, at det er svært, men prøv om du kan fokusere på, at det ikke er konsulenten, der bestemmer om du skal have fp. Som Hejdien skrev tidligere, så er hendes job udelukkende, at presse dig op i tid, det er det hun får sin løn for.

Når du kommer i kontakt med hende igen, så forlang, at den næste afprøvning tager hensyn til dine skånebehov, send hende efterfølgende en mail hvori du minder hende om det, og send en kopi til sb.

Jeg ved udmærket, at det kan være grænseoverskridende, at skulle skrue bissen på på den måde, men husk, at det er dig det går ud over hvis du ikke gør det.

Og hvis hun igen vil sende dig i en afprøvning, som du på forhånd kan se er dødsdømt, så klag til jobcenterchefen (i første omgang).

Du er simpelthen nødt til, at vise dem, at du ikke længere finder dig i hvad som helst, at du kender dine rettigheder.
Du opfylder jo allerede dine forpligtelser, ergo skal du også holde på dine rettigheder.

Jeg har ikke længere tal på hvor mange klager jeg nåede, at sende til jobcenterchefen de sidste par år inden jeg fik fp.

Hvis sb f.eks. ikke svarede på min mail, så røg der en klage afsted.
Hvis sb påstod noget, der var helt hen i vejret, så røg der en klage afsted.

Har du fået et navn på din sb?
Ellers send en mail til kommunens mailadresse og spørg.
Jeg tror det er vigtigt, at du ved hvem det er, så du kan holde denne ajour med hvad der sker.

Prøv om du kan blive pi... gal på dem istedet for at falde i hullet.

Hver gang jeg havde det værst, og kunne mærke, at jeg var på vej ned, så blev jeg gal og tænkte "fan.... nej, de skal aldrig få mig ned med nakken, jeg skal fan.... vise dem".

Jeg ville ønske, at jeg var i nærheden af dig, og kunne prøve, at hjælpe dig med, at få styr på tingene, for jeg kan nogle gange have være svært ved, at bevare overblikket herinde.

Men det handler om, for mig at se, at du får evt. løfter og aftaler på skrift, og, at du gør opmærksom på tingenes tilstand på skrift til både konsulent og sb.
Det er vigtigt, at sb holdes informeret, da det, i sidste ende, er hende, der skal samle det hele og gøre sagen klar til fp.


Så fandt jeg lidt om kroniske smerter: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/kro...ed_smerter.htm

Det var ikke det jeg havde i tankerne, så fortsætter søgningen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 17-03-2011 kl. 11:17.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 14:07   #66
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Så er Jeg hjemme, og blevet sygemeldt at egen læge på ubestemt tid.

Hun kunne SE mig. hurraaaa, at Jeg var rigtig skidt, og blev faktisk vred over at høre hvor Jeg var sendt hen.
Hun vil stå standby til at skrive nogle hårde beskrivelser, når der er brug.

Talte i tlf med min chef på stedet, fortalte Jeg havde udfyldt papirene pr. dag for denne uge, da Jeg ikke forventede med at komme Fredag.
Det blev Han glad for. Han mente stadig Vi skal holde møde alle 3. Det sagde Jeg Ok til.
Prøvede at fortælle at Jeg var rigtig ked af at høre, at "folks" så mig negativ istedet for syg/smertefyldt/træt/opgivende.
Det syntes Jeg er utrolig overfladisk, når det er mennesker der skal vudere andre.
INGEN er jo kommet til mig, på noget tidspunkt og spurht til mig.
Jeg syntes selv syntes Jeg prøver så meget.

Det ville Han ikke gå ind i. Nå, men så hej hej.

Tak Vovsen endnnu engang
Jeg sendte mit brev til hende i morges. Så må Vi se.
Jeg skrev at Jeg ikke vil korrespondere med hende pr tlf men mail fremover.
Skal lige læse dit indlæg ordentlig igennem..
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 14:22   #67
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Hvor skal Jeg få en socialrådgiver henne?
Er det også jobcenteret?

Vil de ikke bare sige at Jeg har "Hende her", og det er hende der skal "klare" mig ?
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 14:32   #68
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
JEG ER BREV
Mit brev.

Tak for dit brev.


Jeg må desværre bruge mine sparsomme kræfter på at svare på din meget interessante måde, at beskrive vores møde på 18/1 2011.
Jeg tager det oppefra.

Anne-lise mødte mig med stor kulde og vendte hovedet væk da Jeg ville hilse.

Hvor får Du det fra ?

Anne-lise fortalte, at det havde hun også og afgørelsen var et bevis på, at man ikke læste hendes sag, og at Hun ville forbeholde sig retten og stå fast på de 5 timer arbejdsprøvningen på Espelunden viste at Hun kunne arbejde.

Hvad skulle Jeg ellers forholde mig til ?
At Jeg kan arbejde 15, 20 ,25, 30 timer, som ikke er rigtigt ?
Jeg hverken kan, skal eller vil stå til ansvar overfor en afgørelsen Jeg mener er forkert.
De fleste andre der er indvolverede i sagen er enig med mig.
Jeg kan kun holde fast i det er der bevist og hvordan det ER indeni min krop.

Jeg spurgte hvordan det gik med den diskusprolaps, der gjore at Hun måtte holde op i praktikken på Bibliografen, og Hun oplyste at der ikke var nogen prolaps.

Nej, det var der gudskelov ikke, og det undskylder Jeg da gerne for.

Da Jeg vågner op en morgen og min ene arm er helt lam, går Jeg med et 2 dage hvorefter Jeg kontakter egen læge. Hun sender mig straks til Fysioterapeut.
Der går Jeg tilfældigvis allerede, da Jeg er i behandling for en meget smertefuld ryg pga. spændninger om natten pga. smerter.
Han behandler ca. 6 gange for ca 300 kr. pr gang.
Da der ikke er nogen former for bedring stopper Jeg.
Jeg forsøger mig med en Kiropraktor, men bliver stoppet at min læge.
Hun vil have mig på Frederiksberg til Reumatoglog.
Henning Blidal undersøger og overvejer Diskos og henviser til MR-scanner, som Jeg får tid til efter 2 uger.
Den viser ikke nogen prolaps, men en Protusion på niveau C5/6, men ingen prolaps.
Link om sådan een. http://www.hilleroed-fysioterapi.dk/...&articleid=559
Han anbefaler træning hos Fysio.
At det så lige så pludseligt forsvinder som det kom var blot helt fantastisk.
7 uger varede det.
Min Fysioterapeut havde prøvet det samme, men hans varede i 8 måneder.
Det er noget Han ofte så i Klinikken og kan være langvarigt at behandle.
Jeg startede op til træning på klinikken, men er stoppet, da Jeg har alt for mange smerter pt.


Jeg spurgte yderligere Anne-lise, hvordan vi kom videre og Hun svarede mig meget vredt, at det måtte jeg selv bestemme.

Hvem skulle ellers bestemme ?
Hvad skulle Jeg svare ?
Det er jo dig der sidder med svarene.
Jeg HAR ingen forslag andet en ftp, da det er det eneste min krop kan klare, Uanset hvad Kommunen siger.
Jeg var/er bestemt ikke vred på dig.
Det er din personlige vudering, og den vil Jeg meget gerne have mig frabedt.

Jeg vudere at Anne-lise viste meget lidt samarbejdsvilje, og at Hun er meget vred og bitter over den manglende tilkendegivelse af førtidspension.

Hvor har Jeg vist mig usamarbejdsvillig ?
Fordi jeg ikke springer op af stolen af glæde, fordi min krop skal i praktik og ødelægges mere.
At Jeg skal til at have endnu flere smerter, og nu vil kunne se frem til 16 uger, hvor Jeg ikke deltager i familen ?
Har Jeg nogensinde sagt NEJ, til noget som helst ?
Jeg har tværtimod sagt at Jeg gør alt hvad I siger og gør hvad Jeg kan.
Jeg lover dig, at hvis Jeg kunne varetage et job på 15 timer, så gjore Jeg det på stedet.
Jeg vil så gerne, men Jeg kan ikke. Jeg prøver alt det Jeg kan.
Jeg prøver også hver eneste dag herhjemme, men det duer ikke.
Hvad kan jeg gøre mere ?
Ville Du iø ikke være vred, hvis mange mennesker Du er undersøgt af, holdt møder med, været i praktik hos, holdt samtaler har vuderet dig, og der så kommer 5 fremmed der vudere noget helt modsat ?
Kan Du slet ikke forstille dig, at der er taget fejl ?


Jeg vudere ligeledes at der er behov for at benytte et tilbud som vil motivere hende og anerkende hendes skånebehov for at opkvalificere hendes til, at kunne varetage et flexjob.

Jeg vil ikke stå til ansvar overfor hvad Du vuderer.
Jeg mener at dine vuderinger er forkerte.
Det er voldsomt svært at være motiveret, når det eneste Jeg tænker på er smerte.

Jeg lægger her et link til , hvordan det er at have kroniske smerter http://www.netdoktor.dk/sygdomme/kro...ed_smerter.htm


Jeg har enndu ikke været et sted hvor mine skånebhov kan anderkendes.
Heller ikke hvor Du har sendt mig hen nu. Der er en stol.

Mener Du at det er at tilgodese mine skånebehov? Kender Du mine skånebehov?
At Du kan finde på, at sende mig i arbejdspraktik på et lager er utroligt.

Da min egen læge hørte om dette sted blev Hun rigtig vred, og har sygemeldt mig på stedet.

Jeg har klaret 3 uger. På nær 1 dag, og Jeg er stolt af mig selv.

På Espelunden blev Jeg dog tilgodeset på alle måder, og se hvordan det gik der.

Hvordan kan Du så forestille Dig at det ville gå her ? Jeg er så chokeret.

Jeg syntes at dette brev med tydelighed viser din personlige uvilje mod mig, og det acceptere jeg ikke.
Citat fra Arbejsevnmetodbogen:
. Beskrivelsen skal ikke indeholde sagsbehandlerens egne værdiladede sætninger, der kan tolkes forskelligt af forskellige sagsbehandlere.


Så det var vist det hele.
Så Jeg er bestemt ikke usamarbejdsvillig, men Du må forsøge at forstå min situation.
Jeg er virkelig ved at være der, hvor Jeg intet kan.
Gør Du dig nogen tanker om, hvordan det er, at blive behandlet som Jeg gør ?
Hvordan det føles at måtte sige nej, endnu engang til at lege med min skønne datter, fordi Jeg har for ondt.
At måtte blive hjemme fra alt fordi Jeg ikke orker. Ingen gæster, ingen familiebesøg ?
At se familien tage afsted, endnu engang alene uden mig. Det gør rigtig ondt.

De gange Jeg har forsøgt at forklare, siger Du... jamen Jeg forstår det ikke...
Nej, men Grethe, det gør Jeg sandelig da heller ikke, men sådan ER det, og det må/skal Vi forholde os til.
Jeg skal leve med dette resten af mit liv, og det er virkelig svært.
At møde modstand og uvillighed til forsøge at forstå, uden den mindste form for empati er noget af det sværeste.

At Jeg uanset hvor meget Jeg prøver at forklare/fortælle hvordan jeg har det, bliver det hver gang tolket og set som som uvillig, usamarbejdsvillig og negativ.

Det er Jeg ikke. Jeg er syg og træt.

Og det er vigtig at kunne skelne imellem de 2 meget forskellige ting.

Jeg vedlægger endnu et link, som Du evt kunne kigge på.
Der står en del gode ting ang. Fibromyalgi, men husk INGEN patienter har det ens.
Det kan printes ud, og evt. gives til andre, der ikke ved noget om Fibromyalgi.
http://www.gigtforeningen.dk/files/v...ibromyalgi.pdf

http://www.fibromyalgi.dk/index.php?...kronisk-smerte




Skal Vi prøve med en anden Konsulent til mig ?

Fremover vil Jeg meget gerne have kontakten pr mail.

Så kan Jeg gå tilbage og kigge hvad det nu var der blev ”sagt”.

Jeg husker desværre meget dårligt.


MVH Anne-lise Wod Poulsen

Jeg er hermed sygemeldt af egen læge Eva Widding, dd. Torsdag d.17 Marts.2011

Sidst redigeret af Wodpoulsen; 17-03-2011 kl. 23:13.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2011, 19:43   #69
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen Se meddelelser
Prøvede at fortælle at Jeg var rigtig ked af at høre, at "folks" så mig negativ istedet for syg/smertefyldt/træt/opgivende.
Det syntes Jeg er utrolig overfladisk, når det er mennesker der skal vudere andre.
INGEN er jo kommet til mig, på noget tidspunkt og spurht til mig.
Jeg syntes selv syntes Jeg prøver så meget.

Det ville Han ikke gå ind i. Nå, men så hej hej.
Tilgiv dem Poulsen, thi de ved ikke bedre.

Mennesker, der ikke har prøvet, at have ondt, eller højst har haft ondt i den tid det tager at kommer over et akut hold i ryggen, de aner ikke hvordan det er, at leve med kroniske smerter.
Og de aner da slet ikke, hvordan man påvirkes af kroniske smerter.

Super, at du har en god og forstående læge, der kender dig.

Ja, du bør have en sagsbehandler i jobcenteret, og de bør i det mindste kunne oplyse dig om hendes navn, men prøv da, at bede om hendes mail-adresse.
Vil de ikke oplyse dig om hendes mail-adresse, så sender du det bare til kommunens mail go stiler det til din sb.

Jeg synes det er et rigtig fint brev du har skrevet til konsulenten.
Jeg synes det fremgår tydeligt af brevet, at du er gal, og det er fint.

Forresten, glemte lige denne:
"Der går Jeg tilfældigvis allerede, da Jeg er i behandling for en meget smertefuld ryg pga. spændninger om natten pga. smerter."

M.h.t. spændinger/myoser/muskelinfiltrationer kan jeg varmt anbefale en magnet-halskæde.

Sidste forår købte jeg et magnet-armbånd og har senere suppleret med en halskæde, og det er simpelthen det bedste jeg har købt til mig selv i mange år.
Jeg kan godt få nogle spændinger i nakken en gang i mellem, men de bliver ikke lige så slemme som før og de forsvinder hurtigt igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 17-03-2011 kl. 21:22.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2011, 22:59   #70
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Den skrivelse om hvofor, og hvad meneningen med arbejdsprøvninger skriver Hun, at der på stedet vil blive taget skånehensyn til mig....HVAD?
Det var INGEN.

Jeg vil på Mandag ringe og bede om møde med min sagsbehandler og håbe det er en fornuftig en af race.

Jeg vil besøge min læge igen, og spørge om det kunne være skadelig for mig, at være i arbejdspraktik ? Og få papir på det.

Jeg kan muligvis få min fysioterapeut til at skrive lidt også.

Jeg få muligvis en ny diagnose( ME) næste måned. (tror Jeg)

Jeg får papir fra nuværende arbejdspraktik, som jeg regner med at stoppe i. Han ved ikke hvad Han skal med mig, når Jeg er så dårlig.

Ville det være nok nyt i "sagen" ?
Så Jeg kunne søge ftp igen ?
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udsigt til forbedring af arb.evne ? Vovse Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 26-04-2013 22:09
gratis arbejdsprøvnig tigerdyr Alt det andet 3 02-12-2011 13:56
Vil det ændre på mit erhvervs evne tab? lunaQinde Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 02-09-2011 08:01
Arbejdsprøvning 13 uger ang. evne til skåne job Nette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 04-04-2010 20:24
Kontanthjælp - og forsikringshjælp for nedsat arb.evne Karina09 Alt det andet 2 25-11-2009 09:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension