K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2013, 15:34   #1
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
pas på! hvis du stemmer på venstre

har lige set 1040 på news.

med DAs leder der siger man kan "spare" mange mia på "os". han omtaler dem på FTP

EDIT af Web

Programmet hedder 1240 K
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 16:13   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Forstår ikke din tråd - mener du vi skal stemme på Venstre, for at undgå der spares på førtidspensionister??

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 16:21   #3
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
du skal se hvad der os i vente.

du er godt begavet h.

DA har lige sagt ((og det kan kun være alle os) ca 48 mia.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 16:27   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er vist noget man skal se og høre med egne øjne for at danne sig en mening udfra - måske bliver det genudsendt?

De ER jo allerede i gang med at spare, og når spareplanen er fuldt udfaset i 2020, skulle det endelig give pote i statskassen.....og hovedpine hos førtidspensionisterne.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 17:13   #5
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
er du godt naiv?

v-k-la-df.


vil d da-sparke til- os fordi de har lært at de kan.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 17:30   #6
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Har du et link til noget dokumentation?

Hvis ikke, så betragter jeg det som ligegyldig information ind til der dukker noget dokumentation op .....
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 17:37   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvorfor mener du jeg er naiv?

Jeg skriver jo bare at man nok skal se programmet for st få detaljerne på plads. Du fortæller jo ikke hvor de 48 mia skal komme fra, det må de da have snakket om i programmet, lige som du ikke fortæller hvad programmet ellers gik ud på - du poster en enkelt sætning og skriver i overskriften man skal stemme venstre.....det er vel ikke naivt at spørge, hvorfor. Måske du lige har set lyset....og vil dele det med os andre, som ikke kunne drømme om at stemme på venstre.

Og selvfølgelig vil venstre, konservative (hvis de kommer over spærregrænsen!), LA og tildels DF (hvis de går samlet), blive endnu værre end S, SF og Vestager.
Det er jo nærmest en naturlov. Regeringen har jo banet vejen for, at oppositionen kan lamme os endnu mere.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 19:05   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Programmet hedder 12.40 og det bliver sendt i aften på tv2 news...

Det er rigtigt som der bliver sagt i ikke så venlige toner fra hejhejhej....at Claus Hjort og formanden for dansk arbejsgiverforening fortæller klart og tydeligt at hvis de blå kommer til....

Ja så vil de sørge for at kontanthjælpsmodtagere kun får SU størrelseshjælp....

De vil samtidig sørge for at vi skal på plan med sverige...når det kommer til førtidspensioner....

I sverige bliver 60 eller 65 % af dem der ansøger om førtidspensioner afvist...dvs at de får et afslag på deres ansøgning...

I Danmark er det kun 10 % der får et afslag....

De vil sørge for at mange flere her i Danmark vil få et afslag når de søger om førtidspension....

Når de snakker om dette....så er det vel at bemærke med den viden at der allerede er blevet lavet om med reformen af førtidspensions og fleksjobs ordningen....

De vil med andre ord komme helt andre boller på suppen....og det vil blive ret umenneskeligt at være syg i Danmark hvis de blå kommer til igen...

Så hvis vi render rundt og tror at det er blevet slemt nu....ja så er det ingenting i forhold til hvordan det bliver hvis de blå får deres vilje når de kommer til...

Her er programmets facebookside https://www.facebook.com/pages/1240K...497?ref=stream

Det har fået navnet 1240 K fordi christiansborg er det eneste bygning der har sit eget postnummer....nemlig 1240 k
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 19:20   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Takker Web, så er jeg mere MED - lidt svært når overskriften siger man skal passe på og stemme på Venstre, og fortæller programmet hedder 1040, så er det man ikke kan følge med og bliver stemplet som naiv

Men det lyder da som et interessant program, det vil jeg forsøge at se.

Og så er vi tilbage til det vi hele tiden sludre om, at hvis man tror de røde er slemme, så vent til de blå kommer til

Tak igen Web

PS

TAK for den nu rettede overskrift der giver mere mening.

Sidst redigeret af Ninja; 06-04-2013 kl. 20:10.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2013, 21:40   #10
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Med de nye regler må det da blive langt under 60-65% der vil blive afvist når og hvis de søger.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stemmer der tæller. klanst Politik og Samfund 67 26-11-2013 13:54
Folketingsvalg på K10 ( hvad stemmer i ) halse Politik og Samfund 30 04-07-2012 00:04
hvad stemmer k10 brugerne? de4aks Politik og Samfund 70 15-09-2010 14:38
Tør du sige, hvad du stemmer på? Antoniette Politik og Samfund 39 18-02-2008 15:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension