K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2015, 15:00   #11
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Min sag i ankestyrelsen har fået tildelt en sagsbehandler så nu er venteperioden forhåbentlig ovre snart.

Jeg nåede forinden at tilføje flere oplysninger til den 1 klage som blev hjemvist til ny afgørelse hvor jeg mener at kunne dokumentere at jobcenter har omgået hjemvisningen i afslag nr 2. Ved kronologisk at holde datoer i journal sammen med sendte mails. Og hvornår og hvordan hvad er kvitteret. Samtidig beskrevet udviklingen og formuleringen af kommunens begrundelser i div afgørelser. Vel at mærke til de helt samme oplysninger i sagen.

Jeg håber det medvirker til at gavne min sag.
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.

Sidst redigeret af ladybird; 05-12-2015 kl. 15:05.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2015, 20:37   #12
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Jeg har fået svar fra ankestyrelsen.

Se http://www.k10.dk/showpost.php?p=335677&postcount=69
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.

Sidst redigeret af ladybird; 22-12-2015 kl. 20:39.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2018, 12:12   #13
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Med hjælp fra min fagforening og advokat og fri proces, er der blevet rejst en sag mod min kommune pba det tab jeg havde i perioden uden forsørgelse, hvor mit revalideringsforløb var bragt til standsning. Revalideringen blev genoptaget efter ankestyrelse omgjorde kommunens afgørelse om standsning af revalideringen.

Der er faldet dom i sagen og dommen er ikke anket af kommunen. Dommen blev, at kommunen skulle betale sagsomkostningerne til fagforforeningen og et beløb svarende til den mistede revalideringsydelse for perioden, min revalidering var afbrudt.

Jeg er glad for det nu er et afsluttet kapitel og at jeg fik medhold i sagen.

Dommen kan læses her:

http://www.k10.dk/showpost.php?p=363365&postcount=169
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2018, 09:22   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
Med hjælp fra min fagforening og advokat og fri proces, er der blevet rejst en sag mod min kommune pba det tab jeg havde i perioden uden forsørgelse, hvor mit revalideringsforløb var bragt til standsning. Revalideringen blev genoptaget efter ankestyrelse omgjorde kommunens afgørelse om standsning af revalideringen.

Der er faldet dom i sagen og dommen er ikke anket af kommunen. Dommen blev, at kommunen skulle betale sagsomkostningerne til fagforforeningen og et beløb svarende til den mistede revalideringsydelse for perioden, min revalidering var afbrudt.

Jeg er glad for det nu er et afsluttet kapitel og at jeg fik medhold i sagen.

Dommen kan læses her:

http://www.k10.dk/showpost.php?p=363365&postcount=169
Stort tillykke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension